Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Фиат Линеа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя на Фиат Линеа

    Имам сериозен проблем с двигателя на Фиат Линеа производство 2008г.,двигател 1,4 ,мощност 77 коня, 8 клапана в момента е на около 70 000 км., за една смяна от 15 000 км. ,губи около 3 литра масло и проблема се задълбочава ,тоест увеличава се загубата на масло.По двигателя не се вижда теч и не пуши от ауспуха,само омасляване под въздушния филтър, което идва от маркуча за картерни газове.Като нова закупена от магазина губеше над литър масло. От официалния сервиз на Фиат в София/при летището/ ми казаха ,че в началото ще е така докато се разработи двигателя,загубата на масло продължи и до настоящия момент е вече около 3 литра.Преди няколко месеца пак от сервиз Фиат след поредното ми оплакване ми заявиха вече ,че омасляването под филтъра и загубата на масло е от изпаренията на маслото и работата на двигателя.Колата се използва предимно в градски условия,спокойно каране. Моля за мнения, съвет и предложения.

    #2
    масло

    как така хем хуби масло хем се покачва да не влиза гориво
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не е нормално, имам от 4 г. Гранде Пунто 1.4/16 V, вече извън гаранция, макс. разход на масло е 1л. на 15 000 км.Виж на ЛС.
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        здравей колега аз карам значително по стара кола (фиат брава 1.8 16V 1997г)но имах подобен проблем разход на масло след смяна на въздушен филтър проблема изчезна и сега като задържа смяната му повече от 5000км веднага започва отново да харчи а по принцип не го пипа затова пробвай със смяната му дано помогне! :D
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Да бе..нека да смени и едната крушка на стопа и тази на мигача по диагонал на сменената на стопа! Ако не стане да смени и маслото на скоростите...може да се оправи!
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            нещо цялата тази работа не ми харесваколата още в гаранция ли е?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Намирисва тя на сегменти работата. Имам познат с Дачия Логан на 20000км сменя сегменти. Някои нови модели на Фиат имат фабрично проблеми в двигателите - Линеа 1.3 дизел, Фиат 500 също само че не мога се сетя с кой мотор. На един колега някаква приятелка има 500 и я извикали от сервиза в София да си кара там колата, че имала фабричен проблем с двигателя.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички за отделеното време .Сега ще се опитам да отговоря на всички.Когато сменят маслото в сервиза ,сменят и въздушния филтър ,но проблема си го има независимо от чистия въздушен филтър.Малко е странно, но загубата на масло е някак равномерна ,като започва веднага след смяната на маслото и до 14 400 км вече е издухала 3 литра и трябва да сложа още 1 литър за да направи 15 000 и да го изхвърля със смяната или да сменя маслото по рано.На всеки 5000 км около един литър масло. Колата вече не е в гаранция ,но проблема го регистрирах януари месец и от сервиз Фиат правиха оглед на мотора и пътен тест ,но нищо не откриха.........по техните думи и издадения от тях протокол ,няма проблем.След доста усилия от моя страна се съгласиха да покрият ремонта за сметка на гаранцията,а той е смяна на сегменти и гумички на клапани. Не бих искал да звучи нескромно ,но моят опит и образование в автотранспортно училище ми е показал ,че смяната на сегменти е някак като кръпка върху новото ,но нали те са професионалистите и трябва да им се доверя ,пък и времето ще покаже. Според мен този разход на масло не е нормален и говори за проблем в двигателя въпреки , че в книжката на Фиат посочват за нормален разход на 1000 км 400 грама масло.

                Коментар


                  #9
                  Изобщо не е нормален тоя разход, при мен на 12000км последна смяна беше изгорила към 400мл масло, а трака като дизел от буталата и ми тече от семеринга на разпределителния вал. Не знам може би за пълна синтетика да е по-нормален тоя разход. Тъй като колата ти вече е навъртяла доста километри дали може да се сложи полусинтетика или поне да смениш марката масло.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    spark написа:
                    Изобщо не е нормален тоя разход, при мен на 12000км последна смяна беше изгорила към 400мл масло, а трака като дизел от буталата и ми тече от семеринга на разпределителния вал. Не знам може би за пълна синтетика да е по-нормален тоя разход. Тъй като колата ти вече е навъртяла доста километри дали може да се сложи полусинтетика или поне да смениш марката масло.
                    Наистина добра идея е да се смени маслото, защото на брат ми Астрата като й сипем Селениа няма проблем, когато й сложил Валволин го пие доста яко...няма логина но е така. Пробвай със смяна на марката масло
                    Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                    Коментар


                      #11
                      След ремонта докато е в гаранция двигателя не мога да пробвам нищо ,каквото решат в сервиза на Фиат.До колкото знам те работят с ,,Кастрол,, Все пак ми се струва доста странно ,как друга марка масло ще оправи загубата на повече от три литра масло за 15 000км.Може и да греша ,но моят опит ми е показал ,че смяната на марката на масло, оказва по някога влиание ,загуба в грамажи ,но чак в литри...

                      Коментар


                        #12
                        3 литра за 15000 са по литър за 5000 километра (ако не бъркам). В книжката на дедрите, които съм карал и карам пише че разход от 900 милилитра (0.9 литра) за хикляда километра е нормален. Тоест при един такъв нормален разход за 15000 километра ти би трябвало да изгориш 0.9 х 15 = 13.5 (тринадесет и половина) литра.... Верно Дедрата не е Линеа, но не мисля че техологиите са се променили кой - знае колко за 10-ина години. И мисля че този разход в книжките а записан именно за такива случаи - когато двигателя е в пълна изправност, но яде масло.
                        ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                        ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                        ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                        Коментар


                          #13
                          разбира се, че със смяна на масло няма да се реши проблема. за да харчи толкова много трябва да има сериозен проблем, или да се кара на супер високи обороти, извънградско да караш на по 5-6000 оборота. възможноте причини за мен са теч или сегменти.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Ами при колата на брат ми имаше файда Вместо Валволин почнахме да слагаме на Астрата Селениа и не го пие. Иначе на 1500км около 1литър си пие няма да се реши проблема но е временно решение
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                            Коментар


                              #15
                              Колкото и да са калпави тези мотори по инструкции не може да харчи 400грама на 1000км. По тая логика аз харча литър на 600-700км и съм около 2 пъти и половина над нормата и нямам нужда от ремонт на мотора. А кат запала зад мен все едно съм в Англия рано сутрин. Другата ми кола (мазда 323f Bg) след 30 000 пробег със синтетичното масло, още имам около 500грама в 5 литровата туба дето съм го сипъл. на 130 000км вече е колата и 1993 година. 4.5 литра наляхме маслото не е мръднало от средата на щеката. Пасат 1988г. съм карал дизел на Н на брой километри при мен показваше 404040 (снимах си го ) гореше 1 литър на 10 000 км. Та тая кола е стара на библия. Омега Б 1996, два пъти и сменям маслото на по 10 000 1 грам не изчезва и си стои в средада на щеката както е налято. Сега карам един Ескорт 1996г и имаме още 1000км до смяна и на щеката стои едвам под средата и има доста до минимум и със сигорност няма да се долее до смяна. Не може някой да ме убеди че това е нормален разход. По скоро съм склонен да се съглася, че така си връзват гащите производителите за гаранцията на такива дефекти.

                              Коментар

                              Working...
                              X