Фиат брава 1.6 не пали. Няма газова уредба, акумулатора е нов, свещите са проверявани, стартера е свалян и проверяван, наред е и върти яко, но така и не пали. Наскоро е правена и диагностика и не е отчетен проблем. Преди да спре изобщо да пали, от време на време имаше друг проблем, когато е позагряла и я изгасиш не палеше и трябваше малко време да се охлади и тогава си палеше нормално. Някой имал ли е сходен проблем. Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 не пали
Collapse
X
-
Някои датчик е 100%.. Съседа имаше същия проблем и вчера ми разказваше за него и ми каза кой датчик е сменил и нещата са заспали,но немога да се сетя какво точно ми каза..Същото и той ми разказваше,как не искала да запалила като била топла и я изчаквал и т.н и един ден просто не запалила..Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Аз съвсем на скоро имах подобен проблем, брава-та не палеше изобщо на бензин.Като дадеш контакт чуваш ли бензиновата помпа? Попринцип трябва да се чува тихо докато подкачва. При мен като забелязах че не я чувам и като отворих я извадих на две, беше се стопила точно където свършва металната част и започва на горе пластмасата
Коментар
-
Заслушай се за бензиновата помпа,ако не я чуеш като дадеш на контакт,значи е от нея проблема,което ме съмнява.Ако беше от бензиновата помпа,нямаше да ти прави точно тези мизерии,които е правила преди да издаде багажа (понеже от извесно време се боря с тея помпи и вече са ми познати мизериите който правят..).Викни си някой с диагностика,да ти каже кое реле е и да приключваш.Тук може само да гадаем,освен ако някои със същия проблем не каже как го е решил.Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Наистина всичките където сте писали преди мен можете само да гадаете, но никога няма да напишете нещо смислено. Започва се от свещите, свалят се и се гледат дали са мокри или сухи. Ако са мокри най вероятно няма искра-проверява се когато някой върти на стартер а друг гледа на кабелите на свещите дали има. Ако са сухи значи няма бензин, отново може да се провери за искра. Защото по пътя на логиката ако няма искра и бензин значи проблема е в датчик запалване. Ако има искра почни да търсиш проблема по горивната уредба. Най добре е да почнеш от помпата (както казаха по нагоре) и продължаваш напред към дюзите. Също така не е лошо да провериш дали ангренажния ремък е здрав и на място. Това като начало.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар