Колата е 2000 година с електроника Хитачи ...Проблема е следния, при подаване на контакт колата върти но не пали, бензиновата помпа не работи, поставяна е нова бензинова помпа която също ни иска да тръгне, при подаване на директно захранване на помпите и двете работят, отзад на буксата при помпата след подаване на контакт идва 11.9 V .... ключа се разпознава и е пробвано и с резервен и със сервизния ключ ..... просто бензиновата помпа не иска да тръгне ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 1.8 16V .... странен проблем, моля за съвет
Collapse
X
-
На буксата само едно 12 волта ли идва, защото на буксата има 4 извода - 2 за помпата и 2 за нивомера. Провери предпазителите и инерционния изключвател, който спира подаването на захранване на помпата. Също така при подаване на контакт първоначално се подава захранване на помпата за няколко секунди и чак когато се завърти ключа за да запали колата, се подава постоянно захранване. При подаване на контакт постоянно захранване има само за нивомера.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
-
помпа!!!!!!!!!!!пробваи с нова или има нещо запушено по трасето на бензино провода...!като я монтираш провери кабелите отгоре на капачката на помпата дане би има нещто пречупено хлапава враска???има един путон на някой италянки до шофиорската седалка погледни да не би е натиснат...мнго работи мога ти изброя но едва ли някой може ти помогне през компа...провери БУТОНА за който ти говоря!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Бутона за който ми говориш е на инерционният клапан .... пробвано е с нова помпа ....от днес проверена е цялата верига, реле, предпазител, инерционен клапан ..при това и под товар с пробна лампа и си работят номално ... като се даде плюс на помпата от акумулатора директно и пали ....прозвънявана е веригата от инерционния клапан до помпата и е наред .....най-странното е че накрая ...просто когато се отказах и колата запали нормално .... пълен шах..
Коментар
-
Skip написа:Бутона за който ми говориш е на инерционният клапан .... пробвано е с нова помпа ....от днес проверена е цялата верига, реле, предпазител, инерционен клапан ..при това и под товар с пробна лампа и си работят номално ... като се даде плюс на помпата от акумулатора директно и пали ....прозвънявана е веригата от инерционния клапан до помпата и е наред .....най-странното е че накрая ...просто когато се отказах и колата запали нормално .... пълен шах..
Коментар
-
колега ако колата има италианска аларма или остатъци от нея може да създава подобни проблеми в тоя случаи свали пластмасата под лявата врата и проследи снопа кабели там някъде е прекъснат кабела на бензиновата помпа при монтажа на алармата кабела на бензиновата помпа е кафяв в някои случаи с бяла или жълта ивица а е прекъснат с два зелени кабела отиващи към алармата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар