Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 1.8 16V .... странен проблем, моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe 1.8 16V .... странен проблем, моля за съвет

    Колата е 2000 година с електроника Хитачи ...Проблема е следния, при подаване на контакт колата върти но не пали, бензиновата помпа не работи, поставяна е нова бензинова помпа която също ни иска да тръгне, при подаване на директно захранване на помпите и двете работят, отзад на буксата при помпата след подаване на контакт идва 11.9 V .... ключа се разпознава и е пробвано и с резервен и със сервизния ключ ..... просто бензиновата помпа не иска да тръгне ....

    #2
    На буксата само едно 12 волта ли идва, защото на буксата има 4 извода - 2 за помпата и 2 за нивомера. Провери предпазителите и инерционния изключвател, който спира подаването на захранване на помпата. Също така при подаване на контакт първоначално се подава захранване на помпата за няколко секунди и чак когато се завърти ключа за да запали колата, се подава постоянно захранване. При подаване на контакт постоянно захранване има само за нивомера.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #3
      Точно така отзад на буксата има четири клеми ...две по големи за захранването на помпата ...на тях след подаване на контакт идва 11.9 V и две по малко който са за нивомера ...тях не съм ги замервал, но не виждам смисъл, инерциония датчик го преключих няколко пъти но без успех ...

      Коментар


        #4
        Пробвай да и подадеш хубава маса, а плюса го остави същия.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #5
          Също така защо не премериш напреженията които минават през буксата от вътрешната страна на кошницата, на самите изводи на помпата( е ще трябва да се извади кошницата с помпата отново).
          FIAT PUNTO 1.7 TD
          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

          Коментар


            #6
            провери предпазитела на помпата...на 80% сам сигорен че е това
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #7
              Ако е предпазител защо при даване на контакт на помпата се подава напрежение .... освен това преди да тръгна да я сменям на два пъто направои така преди около месец но след два три опита да запаля се оправяше ....

              Коментар


                #8
                помпа!!!!!!!!!!!пробваи с нова или има нещо запушено по трасето на бензино провода...!като я монтираш провери кабелите отгоре на капачката на помпата дане би има нещто пречупено хлапава враска???има един путон на някой италянки до шофиорската седалка погледни да не би е натиснат...мнго работи мога ти изброя но едва ли някой може ти помогне през компа...провери БУТОНА за който ти говоря!
                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                Коментар


                  #9
                  Бутона за който ми говориш е на инерционният клапан .... пробвано е с нова помпа ....от днес проверена е цялата верига, реле, предпазител, инерционен клапан ..при това и под товар с пробна лампа и си работят номално ... като се даде плюс на помпата от акумулатора директно и пали ....прозвънявана е веригата от инерционния клапан до помпата и е наред .....най-странното е че накрая ...просто когато се отказах и колата запали нормално .... пълен шах..

                  Коментар


                    #10
                    Skip написа:
                    Бутона за който ми говориш е на инерционният клапан .... пробвано е с нова помпа ....от днес проверена е цялата верига, реле, предпазител, инерционен клапан ..при това и под товар с пробна лампа и си работят номално ... като се даде плюс на помпата от акумулатора директно и пали ....прозвънявана е веригата от инерционния клапан до помпата и е наред .....най-странното е че накрая ...просто когато се отказах и колата запали нормално .... пълен шах..
                    Как подаваш директно напрежение на помпата,с два проводника + и - .Пробвай поотделно да подадеш + и поотделно -,за да разбереш по коя верига ти се губи напрежението.Ако работи само с подаден +,значи проблема ти е в инерциония бутон.Ако работи само с -,значи проблема ти е в релето или предпазителя на помпата.Не могат да прехвърлят напрежение под товар и в крайна сметка помпата не работи.

                    Коментар


                      #11
                      студена спойъка...хлабава връска....прегледаи всичко...прасни буксите с контактен спреи да ги изчисти!
                      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                      Коментар


                        #12
                        Мисля, че никой не спомена релето на помпата. НАгорели контакти могат да причинят такива симптоми.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          именно
                          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                          Коментар


                            #14
                            stanleyhacker написа:
                            Мисля, че никой не спомена релето на помпата. НАгорели контакти могат да причинят такива симптоми.
                            Колегата Хаджов спомена, и мисля че с неговия пост се изчерпва темата.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              колега ако колата има италианска аларма или остатъци от нея може да създава подобни проблеми в тоя случаи свали пластмасата под лявата врата и проследи снопа кабели там някъде е прекъснат кабела на бензиновата помпа при монтажа на алармата кабела на бензиновата помпа е кафяв в някои случаи с бяла или жълта ивица а е прекъснат с два зелени кабела отиващи към алармата
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X