Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повредени сензори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повредени сензори

    Някои знае ли ,какви са симптомите при повреден фазов сензор при мотор 1.8 16в. на Мареа.А също така и при повреден кнок сензор .ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Стило 1.6

    #2
    При повреден /прекъснат/ фазов светва чека при завъртане на мотора и не пали ,при откачне на акумулатора чисти грешката и при завъртане отново я дава.При повреден кнок - евентуална поява на детонации,не се отчита за грешка от лампата на чека.

    Коментар


      #3
      Малка поправка кнок сензора се отчита и свети чека.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Разположението на кнок сензора знае ли се къде е точно ?
        Стило 1.6

        Коментар


          #5
          А още по точно в какво се изразява неговата повреда и как се установява дали има детонации причинени от него.Разбрах ,че от фазовият сензор няма да има запалване ,а от кнок сензора ще се появят детонации при горенето,но кога се поевяват те , при подаване на газ ли се проевява наи много детонационното чукане, или при изгасване на запалването преди да спре мотора .
          Стило 1.6

          Коментар


            #6
            Възможно е да се появи детонационното чукане (чукане аванс) Намира се от задната страна на блока, под всмукателните колектори, м/у 1 и 2 или 3 и 4 цилиндър.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички , ще потърся разположението на този сензор и ще го сменя.
              Стило 1.6

              Коментар


                #8
                Почти е невъзможно да се смени без канал.Отгоре се вижда разположението му точно между 2ри 3ти цилиндър и дори буксата се вижда но никакъв достъп до него,някои знае ли последователноста за свлянето му.
                Стило 1.6

                Коментар


                  #9
                  colega написа:
                  Почти е невъзможно да се смени без канал.Отгоре се вижда разположението му точно между 2ри 3ти цилиндър и дори буксата се вижда но никакъв достъп до него,някои знае ли последователноста за свлянето му.
                  da, откачаш буксата му и после отвиваш болта дето го държи към блока тея експерименти дето си правиш --- иди при някой с ВИЗА и ще се разбере дали ти е кнок сензора,ако искаш пиши ЛС

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря на всички които помогнаха със съвети по проблема с кнок сензора,но в краина сметка не се наложи свалянето му .Оказа се че проблема с причукването е от повредена свещ на първи цилиндър.Сменени свещи комплект и сега няма проблеми .
                    Стило 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Кнок сензора е под изпускателните тръби и, повярвай ми, ако не бачка коректно, много бързо ще разбереш
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        Кнок сензора е под изпускателните тръби и, повярвай ми, ако не бачка коректно, много бързо ще разбереш
                        би ли описал, аз имах приятел с повреден кнок сензор - но само записваше грешка в ЕКУ,колата имаше и други проблеми, които ПРЕОБЛАДАВАХА

                        Коментар


                          #13
                          Имах "среща" с един двигател с пукнат блок, заради повереден кнок сензор. И аз не вярвах, че причината е в това, но специалист, на който имам безкрайно доверие, доказа "виновника" и обясни защо може така да се получи. Нещо повече - шансът да избие бутало при повреда в този сензор бил доста голям. Аз все още имам своите съмнения, но съм доста "малък" за да оборя моя човек.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Много си прав да се съмняваш колега защото максималното предварение което може да даде компютъра при неизправен кнок е 6 градуса над нормалното а със 6 градуса нетурбиниран мотор много трудно се чупи ,по скоро 10 години ще му "чука "аванса преди да изтропа.А грешка се отчита само при прекъснат датчик,не при неработещ.

                            Коментар

                            Working...
                            X