Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой двигател да избера при 2.0 20в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой двигател да избера при 2.0 20в

    Изкам да си взема мареа седан 2.0 20в 96-2000г но се чудя кой от двата мотора да избера 147 или 155кс има ли голяма разлика освн че единия е по стар с 147кс а другия по новс 155кс.Сега карам мареа 1.6 16в довлен съм но изкам 2.0 20в мечта ми е от доста време.Благодаря на всеки изказл мнението си

    #2
    И двата гълтат много,но не вървят.Ако искаш нещо свястно си вземи 1.8 :D

    Коментар


      #3
      [quote="roko_ok"]И двата гълтат много,но не вървят.Ако искаш нещо свястно си вземи 1.8 :D[/quot :D Колега тyк си в грешка.Сигурен съм че в форума има много колеги които могат да опровергаят мнението ти!ХГТ-тата вървят много,може да си харчат но бягат много! (пък и звука е уникален!)

      Коментар


        #4
        Не съм съгласен,всички в класа им ги бият.За разхода няма да говорим,ако човека има пари нека да му насмогва.Да не говорим,че много често ги отварят за основен ремонт.Ако звука е нещо,което да кара човек да се кефи то поне това нещо го има.Само,че звука ще му втръсне след седмица-две и после действителноста ще излезе наяве-скъпа подръжка(като на кола от висок клас),а тя в никакъв случай не е такава ,висок разход неоправдан с вървежа на автомобила и пазене да не се вкарва във висори обороти,щото тогава има кофти мазане на коляновия вал...после биели,лагери.Мерси за звука,ама по добре да не ми гали ухото такова "зверче".

        Коментар


          #5
          х

          Колега искаш да ми кажеш че това не върви http://www.youtube.com/watch?v=-MzjI...os=N6Wu3zcljGo или че тея не бият хондите.. http://vbox7.com/play:f20f7abf http://vbox7.com/play:e606b917&al=1&vid=3436917 и има още много други такива.Колега ти возил ли си са на такова браво ? и ако да дали е било наред защото аз останах без думи като се качих...

          Коментар


            #6
            Да верно звука е уникален от петака за разход айде да не говорим моя разход на бензин се различава малко спрямо някой 1.6-ци за вървенето не съм се пробвал с гси и гти-та, но миналата седмица на едно мицубиши еклипс 2,4 от последните май беше му стана много тъпо като си помисли "хаха фиат" и в следващия момент подскачаше от яд че неможеше и да мръдне и см повече от мен докато не пуснах газта.Обаче тука идват минусите обслужване, колега имай навпредвид че всичко тука е по 2 все едно караш кола от съвсем друг клас двигателя наистина трябва да е в мн добро състояние от стария и новия избери здравия нямам наблюдения над другия, но предполагам, че при другия ще са отстранени някой от минусите понеже конструкцията му е еднаква до колкото знам.
            Fiat punto 1,1
            Fiat bravo 1,6 16v
            Fiat bravo 2,0 20v
            Honda civic 1,5
            BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

            Коментар


              #7
              газифициране

              има ли проблеми този мотор за газова(инжекцйон)и при кои от двата двигателя ще е по добре да се газифицира или няма значение?аз карам мареа 1.6 16в с обикновенна газ и върви доста а как може да казва някой че 2.0 20в няма да върви

              Коментар


                #8
                Е на това 2.0 трябва да прежалиш един газов инжекцион Ако ще го праиш гарга, поне да я разрошиш :D Иначе според мен като гледаш 155 коня и 147, Ако по стария мотор е по запазен и работи по-добре не мисля че е удачно да вимаш разтропания само защото е 155 коня VIS Иначе ако са еднакво запазени новия мотор ще върви една идея по-добре... Разликата май беше,както ако сравним двигателя на Браво 1.8 и Купе 1.8 (113hp и 131hp) Единия има вариатор...и някакъв подобен ефект има от системата VIS при 155 сравнен с 147 коньовия мотор
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Карах Мареа комби почти година и половина,модел 97г.147коня,доволен бях от нея,двигателя се развърта след 3500 оборота,голям бяс е след тия обороти,разход 7,5-8 вънка,12 вътре,зависи колко я натискаш,а тя поема на натискане повярвай ми.Дано случиш на читав петак,колкото до газовата-не съм фен на алтернативни горива.
                  Marea HLX 147ps

                  Коментар


                    #10
                    roko_ok написа:
                    Не съм съгласен,всички в класа им ги бият.За разхода няма да говорим,ако човека има пари нека да му насмогва.Да не говорим,че много често ги отварят за основен ремонт.Ако звука е нещо,което да кара човек да се кефи то поне това нещо го има.Само,че звука ще му втръсне след седмица-две и после действителноста ще излезе наяве-скъпа подръжка(като на кола от висок клас),а тя в никакъв случай не е такава ,висок разход неоправдан с вървежа на автомобила и пазене да не се вкарва във висори обороти,щото тогава има кофти мазане на коляновия вал...после биели,лагери.Мерси за звука,ама по добре да не ми гали ухото такова "зверче".
                    а бе то винаги ше има по добър и по бърз но на мен звука ме кара да се празня за този ""нищожен"" 2 литров двигател,и доколто за високите обороти те затова са в червено за допулните указание за тъпаците че стигне ли там чертата на обортомера не мазането им е проблем а че мотора ше изтропа,да му мислят далтонистите,хихихихих,

                    Коментар


                      #11
                      И двата мотора не са най-сполучливото решение на италианските конструктори. Неикономични, капризни по отношение на електрониката и взискателни от към масло(спецификация). Тромави в ниските обороти и оси във високите. Чудесен избор, ако автомобила е до 150х.км. Все пак, по-новият - 155к.с., като че ли е по-доброто решение. Успех.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        колега от скоро съм собственик на мареа 2.0 155 к.с и за сега съм много доволен.и аз като теб се чудех кой двигатела да избера,но в крайна сметка се спрях на по-новия.все пак е с по-нови разработки.имам предвид разликата в газоразпределителния механизъм.този двигател го слагат и на ланча капа и за да го слагат на луксозната италианка....сещай се за качествата му.що се отнася за вървенето...от 3500 оборота на горе тази кола полудява.ако я сравнявате с по-леки коли от мареата може и да тромава,това не значи че двигателя е лош или слаб.сравнето я с колите от калса на мареаята.имам колега с капа с този двигател.такъв душманин като него трудно се вижда.еми евала и корава душа дето има(тоест двигателя).за разхода не съм засичал как гори.ама кеф цена няма.с колегата с капата се прибирахме от Гълабово за Бургас.мачкане на газта яко.за изпреварване на 100км. слагаш 3-та цедиш,4-та цедиш.оборотите само в чарвеното.гонки с мерцедеси и БМВ-та през целия път.на магистралата под 190 почти не падна.16 на 100 газ.на такова каране мисля че нее много.при това е с разпробити дюзи на газовото,за да може да върви повече.не знам ти си решаваш според джоба.аз лилчно исках такава кола и не мога да и се нарадвам сега.само дето търсих седан и не намерих,та се наложи да си взема комби.п.п.155-коневия двигател е и малко по-икономичен от 147 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          levroni написа:
                          колега от скоро съм собственик на мареа 2.0 155 к.с и за сега съм много доволен.и аз като теб се чудех кой двигатела да избера,но в крайна сметка се спрях на по-новия.все пак е с по-нови разработки.имам предвид разликата в газоразпределителния механизъм.този двигател го слагат и на ланча капа и за да го слагат на луксозната италианка....сещай се за качествата му.що се отнася за вървенето...от 3500 оборота на горе тази кола полудява.ако я сравнявате с по-леки коли от мареата може и да тромава,това не значи че двигателя е лош или слаб.сравнето я с колите от калса на мареаята.имам колега с капа с този двигател.такъв душманин като него трудно се вижда.еми евала и корава душа дето има(тоест двигателя).за разхода не съм засичал как гори.ама кеф цена няма.с колегата с капата се прибирахме от Гълабово за Бургас.мачкане на газта яко.за изпреварване на 100км. слагаш 3-та цедиш,4-та цедиш.оборотите само в чарвеното.гонки с мерцедеси и БМВ-та през целия път.на магистралата под 190 почти не падна.16 на 100 газ.на такова каране мисля че нее много.при това е с разпробити дюзи на газовото,за да може да върви повече.не знам ти си решаваш според джоба.аз лилчно исках такава кола и не мога да и се нарадвам сега.само дето търсих седан и не намерих,та се наложи да си взема комби.п.п.155-коневия двигател е и малко по-икономичен от 147 к.с.
                          Извинения за спама,колега изпитай пълното удоволствие на бензин-побеснява направо,както пиасаха колегите по горе-в ниските обороти е баба,след 3500 е оса,но си е ламя от към гориво,е ти го написа-кеф цена няма.
                          Marea HLX 147ps

                          Коментар


                            #14
                            Gofi написа:
                            levroni написа:
                            колега от скоро съм собственик на мареа 2.0 155 к.с и за сега съм много доволен.и аз като теб се чудех кой двигатела да избера,но в крайна сметка се спрях на по-новия.все пак е с по-нови разработки.имам предвид разликата в газоразпределителния механизъм.този двигател го слагат и на ланча капа и за да го слагат на луксозната италианка....сещай се за качествата му.що се отнася за вървенето...от 3500 оборота на горе тази кола полудява.ако я сравнявате с по-леки коли от мареата може и да тромава,това не значи че двигателя е лош или слаб.сравнето я с колите от калса на мареаята.имам колега с капа с този двигател.такъв душманин като него трудно се вижда.еми евала и корава душа дето има(тоест двигателя).за разхода не съм засичал как гори.ама кеф цена няма.с колегата с капата се прибирахме от Гълабово за Бургас.мачкане на газта яко.за изпреварване на 100км. слагаш 3-та цедиш,4-та цедиш.оборотите само в чарвеното.гонки с мерцедеси и БМВ-та през целия път.на магистралата под 190 почти не падна.16 на 100 газ.на такова каране мисля че нее много.при това е с разпробити дюзи на газовото,за да може да върви повече.не знам ти си решаваш според джоба.аз лилчно исках такава кола и не мога да и се нарадвам сега.само дето търсих седан и не намерих,та се наложи да си взема комби.п.п.155-коневия двигател е и малко по-икономичен от 147 к.с.
                            Извинения за спама,колега изпитай пълното удоволствие на бензин-побеснява направо,както пиасаха колегите по горе-в ниските обороти е баба,след 3500 е оса,но си е ламя от към гориво,е ти го написа-кеф цена няма.
                            е то няма такава кола,която хем да върви много,хем да не гори.ако имаше сигурно всички щяха да карат само нея а аз мойта редовно си я карам на бензин и знам каква я оса

                            Коментар


                              #15
                              levroni написа:
                              Gofi написа:
                              levroni написа:
                              колега от скоро съм собственик на мареа 2.0 155 к.с и за сега съм много доволен.и аз като теб се чудех кой двигатела да избера,но в крайна сметка се спрях на по-новия.все пак е с по-нови разработки.имам предвид разликата в газоразпределителния механизъм.този двигател го слагат и на ланча капа и за да го слагат на луксозната италианка....сещай се за качествата му.що се отнася за вървенето...от 3500 оборота на горе тази кола полудява.ако я сравнявате с по-леки коли от мареата може и да тромава,това не значи че двигателя е лош или слаб.сравнето я с колите от калса на мареаята.имам колега с капа с този двигател.такъв душманин като него трудно се вижда.еми евала и корава душа дето има(тоест двигателя).за разхода не съм засичал как гори.ама кеф цена няма.с колегата с капата се прибирахме от Гълабово за Бургас.мачкане на газта яко.за изпреварване на 100км. слагаш 3-та цедиш,4-та цедиш.оборотите само в чарвеното.гонки с мерцедеси и БМВ-та през целия път.на магистралата под 190 почти не падна.16 на 100 газ.на такова каране мисля че нее много.при това е с разпробити дюзи на газовото,за да може да върви повече.не знам ти си решаваш според джоба.аз лилчно исках такава кола и не мога да и се нарадвам сега.само дето търсих седан и не намерих,та се наложи да си взема комби.п.п.155-коневия двигател е и малко по-икономичен от 147 к.с.
                              Извинения за спама,колега изпитай пълното удоволствие на бензин-побеснява направо,както пиасаха колегите по горе-в ниските обороти е баба,след 3500 е оса,но си е ламя от към гориво,е ти го написа-кеф цена няма.
                              е то няма такава кола,която хем да върви много,хем да не гори.ако имаше сигурно всички щяха да карат само нея а аз мойта редовно си я карам на бензин и знам каква я оса
                              то е същото хем голям да те е"е хем да не те боли

                              Коментар

                              Working...
                              X