Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Съединител

    От скоро започна да ми прави проблем съединителят.Като не е запалена колата трудно влизат скоростите когато я запаля трябва с сила да вкарвам 1 и 2 скорост но пробвах да натегна съединителят и започнаха да влизат.Отидох до сервиз и ми казаха че трябвало да сменя целият съединител.Ако може някои да ми помогнеКолата е :Фиат Браво 1.8 GT 16V

    #2
    Имам 190 мм съединител супер запазен.Купих го от кола на 90000 ама се оказа ,че е 190 мм ,а моят е 200 мм и си взех нов после.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем Съединител

      akselcho написа:
      От скоро започна да ми прави проблем съединителят.Като не е запалена колата трудно влизат скоростите когато я запаля трябва с сила да вкарвам 1 и 2 скорост но пробвах да натегна съединителят и започнаха да влизат.Отидох до сервиз и ми казаха че трябвало да сменя целият съединител.Ако може някои да ми помогнеКолата е :Фиат Браво 1.8 GT 16V
      В сервиза няма как да знаят какво е за смяна без да го отворят Натягай си жилото и когато съвсем се скапе тогава сменяй.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        Колегата gamma е прав карай както си го натегнал и като добавка провери само нивото на маслото в скоростната кутия. Карай и си свиркай...roko_ok - съединителят му най-вероятно е 215мм

        Коментар


          #5
          lupomir написа:
          Колегата gamma е прав карай както си го натегнал и като добавка провери само нивото на маслото в скоростната кутия. Карай и си свиркай...roko_ok - съединителят му най-вероятно е 215мм
          къде се проверява маслото на скоростната кутия защото неразбирам

          Коментар


            #6
            Трябва да се качи на подемник,отстрани на скоростната кутия има пробка,която обикновено е голям шестограм(на повечето коли).Но не пробката отдолу-тя е за източване.Та тази отстрани се отвива и се проверява дали нивото на маслото вътре е до нивото на дупката.С пръст :D .Оттам принципно се и налива маслото,докато не започне да прелива.

            Коментар


              #7
              roko_ok написа:
              Трябва да се качи на подемник,отстрани на скоростната кутия има пробка,която обикновено е голям шестограм(на повечето коли).Но не пробката отдолу-тя е за източване.Та тази отстрани се отвива и се проверява дали нивото на маслото вътре е до нивото на дупката.С пръст :D .Оттам принципно се и налива маслото,докато не започне да прелива.
              Мерси за информацията

              Коментар


                #8
                Гледай да не отвиеш долната пробка, която е за източване Вътрешен шестограм 12 май беше.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар

                Working...
                X