Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 16 V шум в мотора, свети лампата за маслото ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    комбинацията увеличаващ се с оборотите шум, загуба на мощност и светещ датчик е силно притеснителна! провери - налягане на маслото;- компресия;ако тези параметри са ОК. можеш да си малко по-спокоен, но трябва да идентифицираш шума!!ако не са наред може и да се наложи отваряне на ДВГ...
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #17
      Ами .. а всъщност тази добавка какво прави реално сгастява оредява маслото ? или нещо подобно .. и каква повреда прекрива .. а аз мога ли да си сложа такава добавка и да си е карам .. или няма да мина и 200 км и ще се повреди нещо или мога да мина 2000 и нищо да не се случи на колата.

      Коментар


        #18
        Колега не искам да те плаша но светне ли лампата за маслото, а има масло приготви се да отваряш двигателя.набутали са ти преебана кола замаскирана с добавки и на 1 смяна на маслото си показва рогата.добавките уплътняват лувтовете на двигателя.....мое си е мнението но е за ремонт двг,дано стане чудо и да се оправи..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
        Kaрам разумно...от време на време.

        Коментар


          #19
          Brava 1.6 проблем с мотора.

          Колега дори и да е за ремонт едва ли ще го ремонтирам .. бих предпочел да намеря по мощен двигател, вярно е че няма гаранция .. че другия двигател ще е по добър .. Пък и ми се щеше да върви повече ..

          Коментар


            #20
            Ами то в една друга тема колега с брава 1.6 бие наред,така че тоия двг много варви Yellow_Flash_Colorz_PDT_05.Виж какво ште ти кажат в сервиза може да е малко и лесно да се отстрани.....
            Kaрам разумно...от време на време.

            Коментар


              #21
              колега твоя проблем ми прилича на налято по рядко масло отколкото трябваа между другото маслото на 1.4 и 1.6 трябва да се вади с машина от отвора на щеката защото след одвиване на пробката в картера остава около 200-300грама старо масло разбирай каша и мизерияjavascript:emoticon(’:D’)а за подмяна на типа мотор това упражнение го правих преди месец от 1.6 на 1.8 16V на брава от ел инсталацията остана само снопа за задните светлини бензиновата помпа и ел стъкла и огледаласкоростната кутия се сменя с полуоските радиатора също а да не забравим и предни пружини задължителнозащото с пружини от 1.6 направо не можеше да се кара - легна с около 5-6см
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                здравей

                тоя проблем от ко може да е.здравейте колеги има 1 познат дет скоро си удари колата,а след като я оправи забелязал че почнала да му свети лампата на маслото.от какво може да е според вас. счупен датчик ли, или е друг проблема кажете си мнението.и имало леко претракване.да не е някои лагер.свети му лапата като загрее добре колата гожоря за 1.8 бензинов мотор мареа комби
                kara fiat marea wikend

                Коментар


                  #23
                  Re: здравей

                  trak20 написа:
                  тоя проблем от ко може да е.здравейте колеги има 1 познат дет скоро си удари колата,а след като я оправи забелязал че почнала да му свети лампата на маслото.от какво може да е според вас. счупен датчик ли, или е друг проблема кажете си мнението.и имало леко претракване.да не е някои лагер.свети му лапата като загрее добре колата гожоря за 1.8 бензинов мотор мареа комби
                  Колега, мнението ти не е въобще за темата на montinstallСилно се надявам модераторите да се намесят! Все пак го пускаш за втори път!

                  Коментар


                    #24
                    Колеги оправих си бравата ..

                    Двигателя дойде на основен ремонт шлайфане на коляновия вал, нови основни и биелни лагери, ново масло(старото беше на боза) .. смених и маслената помпа понеже гледах клапанчето което затваря че е износено неравномерно някак си на страни, гледах по моргите 2-3 помпи и на нито една от тях не беше така майстора каза, че е добре да е сменим, че не се знае дали ще държи налягането добре .. и дали въобще ще качи налягане. сменени семеринги от кам скоростна кутия и ангренажа единия беше 45 лв .. понеже върви с една алуминиева капачка самия семеринг е излят в нея на по стария двигател са отделно моя се води hgt - колата е от 1998 освен маслената помпа там има едно валче което има 2 черупкови лагера подобни на тези на коляновия вал но са цели купих нови те са с малко по стеснен диаметър понеже се леко се шлайфа валчето смених и тях те са на стойност 11 лв. и 6 лв. сглобих двигателя сложих го прекръстих го .. запалих и нещото заработи .. Обща себестойност на ремонта с всички консумативи части и помощни вещества без работата понеже аз свърших 80 % от нея шлайфане на коляновия вал - 60 лв.шлайфане на валчето(безконечника) кум маслената помпа - 60лв.биелни лагери - 65 лв.основни лагери - 48 лв. маслена помпа втора ръка - 50 лв.селениа голд 4 л. - 56 лв.кореселин - 2 литра - 10 лв.около 400 лв. понеже имаше миене на главата на картера имаше и много бири ..

                    Коментар


                      #25
                      Re: Брава 1.6 16 V шум в мотора, свети лампата за маслото ?!

                      montinstall написа:
                      Здравейте ! Преди броени дни станах собственик на фиат брава 1.6 16V в сервиза му смениха ангренажа с ролките, ново масло нов маслен филтър нови въздушен и бензинов филтър. Минах около 100 км. и се появи един странен шум по скоро чукане в двигателя, и не минах и 10 км. и започна да свети и лампата за маслото, когато колата работи на място без да я форсирам ЧУКАНЕТО го няма обаче мине ли 2000 оборота започва да се осилва с подаването на газ.Ипонеже поразпитах и всеки ми дава различни мения един ми казва че било от масления филтър друг от запушване на отвори по които минава маслото и заради това се получава чукането, трети казва че с помпата нещо не е наред ? А вие какво ще ме посъветвате.
                      Здрасти колега тук прочетох доста изказвания по твоя случаи и нито едно е вярно имах доста случаи с тези коли именно с твоя проблем всички бяха от италия и никога или почти никога не им е сменяно маслото докато е карано със старо масло то си образува филм като сложиш новото масло то отмива този филм и се получават хлабини в коляно мотовилковата група и по конкретно в биелните лагери сменяш тях 35-40 лв комплект нова маслена помпа и тя ще е задръстена и с хлабини в зъбчатките 150 лева и няма да ти светне лампа

                      Коментар


                        #26
                        Колега montinstall сетихте ли се да видите какво е положението с разпределителните валове.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #27
                          Колега ataveto единия биелен лагер беше във вида "тип капачка от бира .." нямаше как да не се слайфа вала направих ремонта както си пише в дебелите книги.Колега maskarata колкото до разпределителните валове прегледах ги или по точно майстора който ме учи ги прегледа и каза, че са добре заключил ги е и е събрал двигателя отгоре тоест главата. Не съм присъствал тогава за съжаление.

                          Коментар

                          Working...
                          X