комбинацията увеличаващ се с оборотите шум, загуба на мощност и светещ датчик е силно притеснителна! провери - налягане на маслото;- компресия;ако тези параметри са ОК. можеш да си малко по-спокоен, но трябва да идентифицираш шума!!ако не са наред може и да се наложи отваряне на ДВГ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 16 V шум в мотора, свети лампата за маслото ?!
Collapse
X
-
Колега не искам да те плаша но светне ли лампата за маслото, а има масло приготви се да отваряш двигателя.набутали са ти преебана кола замаскирана с добавки и на 1 смяна на маслото си показва рогата.добавките уплътняват лувтовете на двигателя.....мое си е мнението но е за ремонт двг,дано стане чудо и да се оправи..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_33Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
колега твоя проблем ми прилича на налято по рядко масло отколкото трябваа между другото маслото на 1.4 и 1.6 трябва да се вади с машина от отвора на щеката защото след одвиване на пробката в картера остава около 200-300грама старо масло разбирай каша и мизерияjavascript:emoticon(’:D’)а за подмяна на типа мотор това упражнение го правих преди месец от 1.6 на 1.8 16V на брава от ел инсталацията остана само снопа за задните светлини бензиновата помпа и ел стъкла и огледаласкоростната кутия се сменя с полуоските радиатора също а да не забравим и предни пружини задължителнозащото с пружини от 1.6 направо не можеше да се кара - легна с около 5-6см
Коментар
-
здравей
тоя проблем от ко може да е.здравейте колеги има 1 познат дет скоро си удари колата,а след като я оправи забелязал че почнала да му свети лампата на маслото.от какво може да е според вас. счупен датчик ли, или е друг проблема кажете си мнението.и имало леко претракване.да не е някои лагер.свети му лапата като загрее добре колата гожоря за 1.8 бензинов мотор мареа комбиkara fiat marea wikend
Коментар
-
Re: здравей
trak20 написа:тоя проблем от ко може да е.здравейте колеги има 1 познат дет скоро си удари колата,а след като я оправи забелязал че почнала да му свети лампата на маслото.от какво може да е според вас. счупен датчик ли, или е друг проблема кажете си мнението.и имало леко претракване.да не е някои лагер.свети му лапата като загрее добре колата гожоря за 1.8 бензинов мотор мареа комби
Коментар
-
Колеги оправих си бравата ..
Двигателя дойде на основен ремонт шлайфане на коляновия вал, нови основни и биелни лагери, ново масло(старото беше на боза) .. смених и маслената помпа понеже гледах клапанчето което затваря че е износено неравномерно някак си на страни, гледах по моргите 2-3 помпи и на нито една от тях не беше така майстора каза, че е добре да е сменим, че не се знае дали ще държи налягането добре .. и дали въобще ще качи налягане. сменени семеринги от кам скоростна кутия и ангренажа единия беше 45 лв .. понеже върви с една алуминиева капачка самия семеринг е излят в нея на по стария двигател са отделно моя се води hgt - колата е от 1998 освен маслената помпа там има едно валче което има 2 черупкови лагера подобни на тези на коляновия вал но са цели купих нови те са с малко по стеснен диаметър понеже се леко се шлайфа валчето смених и тях те са на стойност 11 лв. и 6 лв. сглобих двигателя сложих го прекръстих го .. запалих и нещото заработи .. Обща себестойност на ремонта с всички консумативи части и помощни вещества без работата понеже аз свърших 80 % от нея шлайфане на коляновия вал - 60 лв.шлайфане на валчето(безконечника) кум маслената помпа - 60лв.биелни лагери - 65 лв.основни лагери - 48 лв. маслена помпа втора ръка - 50 лв.селениа голд 4 л. - 56 лв.кореселин - 2 литра - 10 лв.около 400 лв. понеже имаше миене на главата на картера имаше и много бири ..
Коментар
-
Re: Брава 1.6 16 V шум в мотора, свети лампата за маслото ?!
montinstall написа:Здравейте ! Преди броени дни станах собственик на фиат брава 1.6 16V в сервиза му смениха ангренажа с ролките, ново масло нов маслен филтър нови въздушен и бензинов филтър. Минах около 100 км. и се появи един странен шум по скоро чукане в двигателя, и не минах и 10 км. и започна да свети и лампата за маслото, когато колата работи на място без да я форсирам ЧУКАНЕТО го няма обаче мине ли 2000 оборота започва да се осилва с подаването на газ.Ипонеже поразпитах и всеки ми дава различни мения един ми казва че било от масления филтър друг от запушване на отвори по които минава маслото и заради това се получава чукането, трети казва че с помпата нещо не е наред ? А вие какво ще ме посъветвате.
Коментар
-
Колега ataveto единия биелен лагер беше във вида "тип капачка от бира .." нямаше как да не се слайфа вала направих ремонта както си пише в дебелите книги.Колега maskarata колкото до разпределителните валове прегледах ги или по точно майстора който ме учи ги прегледа и каза, че са добре заключил ги е и е събрал двигателя отгоре тоест главата. Не съм присъствал тогава за съжаление.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар