Здравейте,На бравата от подписа имам едно неприятно придърпване, което се появява не винаги:- понякога го няма или почти го няма- по-изразено при студена кола- появява се само при леко натиснат педал на газта- при празен ход няма никакъв проблем - мога да потегля без газ и без придърпванеИнересното е че мисля че се дължи на факта че: - като подам лееко газ за празен ход: 1. със скок оборотите отиват на 2000 2. без да мърдам педала сами падат на 800Аутодатата дава следното за frequent stalling/cut-off- air intake system/vacuum system leaks- engine management system - connections/wiring/relays- air idle control valve- Throttle position sensor- Engine coolant temperature sensor- аз бих добавил и жило на газтаВъпросът ми към вас, преди да започна да тествам всичко, е дали точно този проблем е често срещан и причината е точно определен компонент?Мерси и Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак придърпване, ама по-различно
Collapse
X
-
Re: Пак придърпване, ама по-различно
stanleyhacker написа:...Аутодатата дава следното за frequent stalling/cut-off- air intake system/vacuum system leaks- engine management system - connections/wiring/relays- air idle control valve- Throttle position sensor- Engine coolant temperature sensor- аз бих добавил и жило на газта2.4 JTD
-
Здравейте отново,малко пояснения по проблема,дано някой е имал подобен...:1. Вече ми е ясно в какво се изразява: при подаване на леко газ, около 1500об.,оборотите влизат в един loop като се колебатят с амплитуда 500 оборота, и много рядко се стабилизират. Това докарва и много неприятно придърпване в този диапазон на обороти. При загряла кола е малко по-добре.2. при 2000 об. е подобно, но loop-a е по-бърз и се изразява във сериозни вибрации на мотора., а при над 2000 вибрациите изчезват.3. Измерил съм потенциометъра - изглежда ок4. Разкачал съм моторчето за празен ход : същата работа.5. Разкачих ламбда сондата: само се влоши празния ход и ниските обороти, но loop-a си е налице. (но пък във вискоте обороти ме залепя за седалката)6. Рестартирал съм много пъти компютъра, и като че ли проблема е го няма в началото.7. Не е от жилото на газта както писах, защото съм натискал дросела директно и е същия ...Какво може да остава:1. Съмнява ме регулатора на налягането на горивото, защото беше разкачен от предните собственици, а аз го загачих. Лошата новина е , че и тпреди това имаше такова придърпване.2. МАП сензор?3. Дюзи, помпа? Нямам манометър за съжаление4. Хардуерен проблем с двигателя?Някой имал ли е подобен проблем: колеабещи се обороти , при до 2000об.? Би трябвало да е разпространен проблем., или ?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Прегледай си всички маркучи и съединения! Много е вероятно колата да смуче въздух от някъде.При мен подобен проблем беше от жилото на газта!Не винаги дроселовата клапа се връщаше докрай.Трябва да се чува удрянето и в ограничителяBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
След като развих свещите, за да видя какво им е положението и впоследствие проблема се влоши отвратително, ме накара да видя състоянието на бобини, и кабели. Резултатът е следния:- Свещи 1,2мм- кабели с много разнообразни съпротивления - от 1,5 до 58 килоома- бобини - и двете вторични дават безкрайност, първичните 4,5 ома, като по аутодата са от 5,5-6,5, но това последното може и да не е проблем, но всичко останало говори само за себе сиFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Последен ъпдейт:Данните в Аутодатата са грешни.Там пише 7-8 килоома за вторичните и 5,5-6,5 ома за първичните.Де факто обаче чисто новата бобина ми дава същото както и оригиналната:безкрайност за вторичните и 4,5 ома за първичните.Остава надеждата че от магазина биха ми върнали парите ... Извода е че кабелите и/или свещите са били проблема.Сега дори при пускането на компресора на климатика, оборотите не помръдват.Лека, доходна и безаварийна на всички фиат фенове!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар