Ако някой може да ми обясни как се сваля турбото на Фиат Уно 1.3турбо (всмисал сваля ли се главата и т.н. или може без тия операции). Между другото тъй като турбото ми е заминало си търся друго (същият модел) тел - 0883399485
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сваля турбото на Фиат Уно
Collapse
X
-
Сваляш дросела,разкачаш всички въздуховоди,бензинопроводи,дюзи,ел инсталация около колекторите,дебитомера.Бензиновата рейка е делима -разделяш я на две и развиваш двете всмукателни двуцевки.Забравих - източваш антифриза.Разкачаш тръбите на охлаждането на турбото,развиваш маслената магистрала за мазане на турбото,откачаш маркуча за връщане на маслото към картера,маркуча на вакуума на уестгейта,гърнето,доразвиваш генерацията и вадиш турбото нагоре.http://download.fiat-bg.org/Books/Uno/Изтегли си Хайнеса,има и снимки за демонтажа и инструкции как се прави.Fiat Punto 1.1 6Speed
-
Не знам сервото каква роля играе при свалянето на турбото+И кое серво - на спирачките или на волана?Не е невъзможно да се извади от долу,но смятам,че ще е по неудобно.Ще ти пречат рейката,алтернатора,паразитната полуоска...А и печелиш капане на антифриз и масло по физиономията Цената е супер,даже си е без пари!Перфектно състояние???Има начин да се разбере.1.Взимаш,монтираш,палиш и се наслаждаваш на резултата или се чудиш защо си си купил дизел.2.Намираш си микрометър,разколачваш тербото на съставни части и проверяваш кое как е.3.Носиш го в турбо сервиз да ти кажат дали е заминало или не.Цената ми се вижда малка за перфектно турбо,но може човека който го продава да не знае реалната му стойност или просто толкова да си струва(в смисъл да е заминало)На твойто какво му е,че искаш да го сменяш?Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?
Коментар
-
zl0_un0 написа:...Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
zl0_un0 написа:При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?
Коментар
-
zl0_un0 написа:zl0_un0 написа:При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Ми кърпене хич не ми е в главата вмомента, трябва да я видя тая кола да се движи че тогава, а за съжаление вмомента съм се отчаял, че това няма да стане. Днеска даже в КАТ неможах да и сменя номерата (няма номер на рамата) ... дано тия луди пари дето ги дадох на TeMpO да му отидат за ремонти на следващата му кола - ИСКРЕНО ТИ ГО ПОЖЕЛАВАМ ПИЧ, дано прочетеш това !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар