Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто гасне като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто гасне като загрее

    здравейте пунтото ми загасва когато загрее и докато не истине не пали дори и на дърпане само един път сам го запалил на дърпане и според мен е чиста случаиност.може и една седмица да не ми загасне а някой пат по 3 пати на ден ми изгасва и няма запалването докато не истине.Моля за съвет.колата е пунто 96 година 1.2 60 коня

    #2
    Датчика на коляновия вал,много хора са се оплаквали от този проблем.Аз също го имах,загрее ли колата малко над полвината и я изгася после немога да я запаля,трябва да поизстине малко и тогава пали.Но при мен на бутане палеше,може и от стартера да е,първо виж него,четките може да са заминали.Ако са те ще минеш тънко.

    Коментар


      #3
      пунто гасне като загрее

      вчера ми смениха датчика на колиановия вал и сега щте вида дали щте гасне

      Коментар


        #4
        Re: пунто гасне като загрее

        m_zarev написа:
        вчера ми смениха датчика на колиановия вал и сега щте вида дали щте гасне
        Пиши после да кажеш как е.

        Коментар


          #5
          пунто гасне като загрее

          за сега не гасне пунтото наи вероиатно е било от датчика на кол вал

          Коментар


            #6
            Колега, колко ти излезна самия датчик и работата.
            Punto s 1.1 95g

            Коментар


              #7
              Датчика се намира в задната част на мотора. От към купето.На Либрата (бензин)ми го сменяха на канал, но се наложи и на едно пунто 1.9 дизел (не ЖТД, а обиконвен, 60кс) да го сменям. То не можеше хептен да се движи и пред алтернативата да го дърпаме на въже до сервиз, реших да се мъча на място.И при двете коли излиза грешката с ФиатЕкуСкан-а (RPM sensor foult, Crank shaft sensor ... нещо такова)Та на ПУнтото стана и без канал. Качих дясната гума на една малка естакада и легнах под колата. Падаше се датчика, малко над картера. Свалих го много лесно. Само с едно болтче се държи. То се вижда ясно и на новият, като го отворите. Буксата обаче ми скъси живота. Има щипка която държи кабела да не се мандахерца. Тази щипка е на планка, а планката е хваната за блока с болт... а ключа за болта е 15! честито! Планката не държи нищо друго, така че сваляйте смело. Кабела е около 40см дълъг и се вижда буксата докато сте отдолу. Проследява се кабела елементарно. ТОВА е за ПУНТО 1.9 чист дизел. Другите мотори може да е малко по-различно, но положението на датчика трябва да е там някъде. Разгледайте добре новият датчик, за да знаете какво да гледате под колата.При свалена планка първо си пробвайте щипката да си щракне и всичко да се напасне преди да качвате на колата. Че е доста по лесно на открито място. При мен се наложи леко да остуржа буксата с макетен нож, че не щракаше хубаво щипката. Оригиналната букса беше малко по-тясна, та за това.Датчика е около 50-70 лв ако е купен от правилния магазин. Труда в сервиз не надвишава 20-30 минути.Внимавайте при монтажа за о-пръстена , и да не вкарате боклуци вътре.
              Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
              Lancia Lybra SW 1,9JTD

              Коментар

              Working...
              X