Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висящ маркуч на 1.2 16V на Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висящ маркуч на 1.2 16V на Bravo

    Имам Fiat Bravo 1.2 16V. Под предпазната кора на двигателя на главата има един маркуч, който е оставен да виси. На това място на същия двигател на друга кола, няма маркуч, а е закачено към тръбите идващи от въздушния филтър. При мен тази част е извадена и стои отстрани. Проблем ли е това и има ли идея защо е направено така? Колата си върви така. До колкото разбирам от там влиза въздух? ПосъветвайтеМястото е маркирано с червено на картинката (или поне там се намира)
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.2, 1999

    Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

    #2
    Това е отдушника на картера
    Fiat Bravo 1.2 16v
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

    Коментар


      #3
      Колега при всички случаи това маркуче трябва да си е пъхнато на мястото към въздуховода, за да дърпа вакума от колекторните търби испаренията от маслото и да ги доизгария.При теб или само е излязло от мястото или е забравено да се пъхне,невярвам да е нарочно извадено.
      Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

      Коментар


        #4
        Колега при мене се е пукнало и са го лепили и винаги е леко омазнено макар че идва от въздуховода. Мисля да го сменя скоро.
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          geko0087 написа:
          Колега при всички случаи това маркуче трябва да си е пъхнато на мястото към въздуховода, за да дърпа вакума от колекторните търби испаренията от маслото и да ги доизгария.При теб или само е излязло от мястото или е забравено да се пъхне,невярвам да е нарочно извадено.
          Отделен голям маркуч си е при мен, който си виси. А въздуховода не е вързан там. Откачен е. И така си е. Колата си върви. Ходих да я ремонтират, защото тропаше повдигач и се оказа запушена със старо масло и я чистиха и сменяха гарнитури и т.н. И продължава да си е така. Случайно го видях на друг фиат със същия двигател. Ще ги питам тези от Ванто, като отида да сменя маслото, защо е това така. Според мен е било разционализирано с цел.
          Fiat Bravo 1.2, 1999

          Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

          Коментар


            #6
            Едно време го махаха на лади,москвичи........ защото цапаше въздушният филтър. В момента цапа дросела............. Този маркуч хем, че е за екология хем ти облекчава двигателя като изтегля налягането което е под буталата. Аз лично тези маркучи дори и да цапат си ги държа на мястото.

            Коментар

            Working...
            X