Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за БРАВА 1.4: теч от капака, лошо ускорение и др.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за БРАВА 1.4: теч от капака, лошо ускорение и др.

    Здравейте.В пълното съзнание съм, че само ще вземам от тоя форум, без да давам, но няма как, надявам се да сте пичове и да не ме съдите.Купих си "резервна кола" - БРАВА 1997 година. Бензин 1,4 - 80 к.с. В семейството я минах като семеен подарък за жината за 8-ми март Засега имам два основни проблема, за които искам да съм сигурен че съм прав в разсъжднията си и затова ви моля за помощ.1. Теч на масло от капака на двигателя(според мен!?). Понеже смених гарнитурата след като купих колата мислех, че ще спре, но не мина номера. Колкото пъти гледам ДВГ-то, толкова пъти си мисля, че не може да тече от друго място, освен от покрай болтовете, държащи капака. Казвайте дали съм прав. Честно казано предпочитам да доливам масълце, отколкото а се занимавам с "майстори".2. На 1- ва скорост на всички обороти колата е добре - ускорява добре от 1000 до 40000 без проблеми. Над 1-ва скорост обаче нещата не са добре. Само на ниски обороти или при плавно ускоряване работи нормално. При рязко натискане на газта колата не придърпва много, но се усеща като спъната някак си. При отпускане на газда се лашка здраво. Въпреки, че съм и свикнал вече мисля, че ламбда сондата или горивната помпа са тръгнали. Заедно с маслото на двигателя смених и свещите, тъй че тях ги изключваме. Сложил съм добавка за инжекциона, с която смятам да мина два резервоара, и чак след това да предприемам крути мерки относно двигателя. Иначе за момента съм доста доволен от колата. Освен че е доста комфортна за 125 килограмовото ми туловище се държи перфектно както казах вече на ниски обороти и на 5-та скорост върви идеално. Колата е на 179 х.км. и на капака на ангренажа с нещо като блажна боя (напрао лак за нокти) пише 114 000 км. - т.е. мога да се надявам, че трябва да го сменям към 200 0000 км. 210 максимум. Прав ли съм в съжденията си ?Откъде да почна на тема двигател и еластичността му ?!Мерси !!!!Модерирано заглавие.Добре дошъл, колега. Прочети правилата и ползвай търсачкатаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    ПРочетох правилата, попрочетох и туй онуй на тема ламбда сонда - сега чакам мнения откъде да започна. Аз мисля да е от бензиновата помпа.

    Коментар


      #3
      i az imam su6tiq problem! smenih garniturata i pak si te4e masloto. zabelqzah 4e kato mi smenqha garniturata maistora ne sloji nikakuv silikon a spored men trqbva da ima!

      Коментар


        #4
        първата ми кола беше Опел кадет със същия проблем. Силикон оттогава знам, че не се слага. ПРосто трябва да се почистят хубаво остатъщите от старата гарнитура, за да прилепне новата. Сигурен съм, че тия от ПОЛМОТО не са си направили труда да почистят както трябва преди да сложат новата гарнитура, т.е отписвам ги кат сервиз, че дори и и за такива дребни неща като смяна на масло и гарнитура на капака на двигателя. То и свещите не бяха за смяна според мен, ма са ги сменили. ИДИОТИ просто бол.

        Коментар


          #5
          Сигурно капака на главата е крив и колкото и гарнитури да сложиш без силикон няма оправия. И при мен течеше, 3 гарнитури смених, като се почне от най-евтината от 5лв до VIKTOR-REINZ. Накрая напълних канала на гарнитурата със силикон и я лепнах така. Няма грам теч вече.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            :D Задължително силикон нищо че е нова гарнитурата. Те новите по толко държат по два дена :P

            Коментар


              #7
              аз имам чувството че новите гарнитури са по-ниски от колкото трябва да бъдат. поне аз като сменях усетих че болтовете се завъртрат докрай без преди това да е станало малко по-тегаво завъртането им
              Fiat Bravo SX 1.4 12V

              Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
              Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

              Коментар

              Working...
              X