Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при първо палене сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при първо палене сутрин

    Здравейте колеги,От известно време имам следният проблем сутрин. При първо палене на не може да вдигне обороти. Закотвя на 300-400. Това трае няколко секунди и след това или минава в нормален режим, или изгасва. с подаване на гас също не става (не може да се форсира). Ако изгасне, при следващото палене няма никакъв проблем. Скоро смених свещите (това го правеше и преди това). На диагностиката не даде никакви грешки.И още нещо: Колата си загрява що годе нормално, но като пусна парното или климатика стрелката пада доста долу. PS Става въпрос за Барчета 2001 1.8 16V.

    #2
    Почисти стъпковия мотор и гнездото му. За второто най-вероятно си за нов термостат, провери след като запалиш дали не започва веднага да загрява маркуча към радиатора.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #3
      може да е бензинов филтър нещо ако е затлачен и да не може да качи бензин една брава беше така не искаше да седеше на ниски обороти и после ги качваше така че виж може да е от това
      Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
      BMW E46 2.0i 150 HP

      Коментар


        #4
        Не е от филтъра. Смених го преди 1000км с маслата и пр. Явно този стъпков мотор трябва да се прегледа. Благодарско все пак!

        Коментар


          #5
          има едно нещо наречено МАФ намира се след кутията е въздушния фитър монтирано на тръбата може да е от него това уредче ти мери тембературата на въздуха и количеството и така се определя сместа.Състои се от 2 жички много крехки и ако се зацапат почва да работи лошо мотора.Провери го но внимавай да не го прецакаш много е скъпо
          КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

          Коментар


            #6
            колега BLOT проблема ти е изцяло от стъпковия мотор аз го имах същия проблем сутрин при първо палене винаги я форсирах докато позагрееа когато вкл климатика и колата умираше след смяната с ново сега сутрин пали от раз и си държи 1200-1300 оборотаа за климатика когато го вкл. оборотити леко се вдигат та трябва да е нормално при всички колеги ако можеш да намериш колега просто да пробвате сутрин опитаи няма да сажаляваш
            FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

            Коментар


              #7
              Колега аз също имах проблем с първото палене , въртеше повече от нормалното понякога от втория опит палеше..проблема с оборотите го имах пъвите 2-3 сек. Та оказа се че смуче въздух на съединението на тръбата на въздушния и тръбата за картерните газове... Така че си огледай маркучите

              Коментар


                #8
                Колега, и аз го имам този проблем с паленето сутрин. Но интересното е, че не всеки път се случва. Миналата година разкачвах въздуховодите преди дроселовата клапа. Тогава видях, че въздуховода между дросела и дебитомера е сцепен. След като го увих с изолирбанд, като че ли изчезна проблема. Та погледни си този въдуховод. За съжаление от скоро, този проблем пак се появи. Купих си нов въздуховод, че стария не изглежда добре. След като го сменя ще пиша за резултата.
                Bravo 1.8 16V GT ex.
                Fiat Croma 1.9 16V mjet

                Коментар


                  #9
                  Закачете я на тестер и проверете работата на температурните датчици.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар

                  Working...
                  X