Здравейте колеги,От известно време имам следният проблем сутрин. При първо палене на не може да вдигне обороти. Закотвя на 300-400. Това трае няколко секунди и след това или минава в нормален режим, или изгасва. с подаване на гас също не става (не може да се форсира). Ако изгасне, при следващото палене няма никакъв проблем. Скоро смених свещите (това го правеше и преди това). На диагностиката не даде никакви грешки.И още нещо: Колата си загрява що годе нормално, но като пусна парното или климатика стрелката пада доста долу. PS Става въпрос за Барчета 2001 1.8 16V.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при първо палене сутрин
Collapse
X
-
има едно нещо наречено МАФ намира се след кутията е въздушния фитър монтирано на тръбата може да е от него това уредче ти мери тембературата на въздуха и количеството и така се определя сместа.Състои се от 2 жички много крехки и ако се зацапат почва да работи лошо мотора.Провери го но внимавай да не го прецакаш много е скъпоКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
колега BLOT проблема ти е изцяло от стъпковия мотор аз го имах същия проблем сутрин при първо палене винаги я форсирах докато позагрееа когато вкл климатика и колата умираше след смяната с ново сега сутрин пали от раз и си държи 1200-1300 оборотаа за климатика когато го вкл. оборотити леко се вдигат та трябва да е нормално при всички колеги ако можеш да намериш колега просто да пробвате сутрин опитаи няма да сажалявашFIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97
Коментар
-
Колега, и аз го имам този проблем с паленето сутрин. Но интересното е, че не всеки път се случва. Миналата година разкачвах въздуховодите преди дроселовата клапа. Тогава видях, че въздуховода между дросела и дебитомера е сцепен. След като го увих с изолирбанд, като че ли изчезна проблема. Та погледни си този въдуховод. За съжаление от скоро, този проблем пак се появи. Купих си нов въздуховод, че стария не изглежда добре. След като го сменя ще пиша за резултата.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар