Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как действа стъпковия мотор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ilko-gd написа:
    Bat_M ти първо твърдеше че няма и такъв превключвател ама Не става само с ядене, да знаеш.И още нещо при откачен датчик за температурата няма да отчита че е прегряла, както и ще стартира и студена и топла и ще си работи съвсем нормално, поне видимо за теб, защото знам че ще питаш тогава за какво са го сложили тоя датчик.За кабелите на превключвателя, който според теб не съществуваще - ми аз ги давам на късо по доста пъти на ден, с всяко пускане на газта, не съм забелязал нещо да е станало от това, ако трябва да спра с "опитите" Много хубави теми във форума се окалпазиха от намесата на "майстори", даже наистина разбиращи хора бяха спряли да пишат по тази причина.
    Чуй ме добре сега колега още с първия си коментар исках да внеса лека корекция за това което си написал и в последствие ти сам дописа точно това което исках аз да кажа а това че ти се засегна вече е друг въпрос ,относно ключето имах напредвит че не прави точно това което казваш с казаното от мен че няма,относно откачането на датчика знаеш много добре че това ще стане,термо резистора(тем. датчик) с повишаване на градусите си вдига и съпротивлението и компа при липсващ ще отчете безкрайно голямо съпротивление(загрял двигател и ако си като мен с един ще ти се включат и вентилаторите но не си) а не 0 ом (късо съединение,студен двигател) относно кабелите на късо на изключватела пак извърташ въпроса,да даваш ги но и след това махаш късото като подадеш газ е хубаво хайде дай ги на късо и карай без да се разделя това късо или пък срежи едини кабел да видим какво ще стане нали си сигурен за какво е превключвателя,аз ще ти кажа какво ще стане пък ако искаш пробваи,ще се разглоби след известно време понеже няма какво да го ограничи до колко да се развива и още веднъж ще кажа не съм искал да се заяждам с никого нито пък искам да се заяждам исках да споделя с вас някакво мнение което вие разбиращитевзехте на нож а ние "майсторите"решихме да споделим с вас,е хубаво няма да коментирам повече теми където има вашите имена и мненияи относно превода в гоогле след като може някой от вас нека го преведе по добре аз не мога затова го превеждам така поне си направих труда да ви покажа какво пише в книгата за фиат но както виждам никой от вас не си направи труда да направи такъв превод ако можете направете го не само аз а и много други колеги ще са ви благодарни това е от мен:с най добри пожелания

    Коментар


      #32
      Bat_M няма да се разглоби, има си ограничение, което няма нищо общо с ключето.Също така температурният датчик действа точно на ОБРАТНИЯТ принцип - с повишаване на температурата си намаля съпротивлението.По данни от ръководството:при 20 градуса трябва да има съпротивление около 2,2 кило омапри 90 градуса около 200-220 ома
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #33
        Относно стъпковия мотор

        Здравейте! Понеже видях темата за стъпковия мотор за празен ход..аз май имам подобен проблем..Имам Пунто 1.6,90 коня...Като запаля държи малко високи обороти...обаче като загрее малко и оборотите започват да скачат яко.Изобщо не се държи добре на пътя.Подаваш газ,но звучи все едно засмуква въздух и оборотите продължават да скачат и да падат,като дори гасне.Правена е диагностика и казаха ,че вероятно е стъпковия мотор или някаква бубина или и аз незнам какво...какво ще кажете за това...Има ли какво друго да е или просто да сменям стъпковия?

        Коментар


          #34
          Bat_M написа:
          А как разбира компютъра колко да е това напред и колко да е това назад като е само -+/+- ???Ще завърти за една секунда ли за да направи един милиметър или може би секундите ще са две как мислите едни карти ли да хварлим за да разберем .Колеги въздържах се да коментирам темата но вече нещата найстина излизат извън контрол Илко евала ти пич ти направо разби най големите таини на Фиат и само с един + и - оправи оборотите на мотора,и още нещо според вас дали ще бутаме дроселовата клапа или тя няма да се движи а ще променяме количеството въздух през страничен отвор не е ли все едно и също и това нещо наречено ТПС за какво ли е сложено там?Да запушва само дупката ли ?П.С.Нищо лично към никого нямам в коментара си и повече не мисля да исказвам мнение по темата.Успех и безаварийно каране пожелавам на всички колеги[/b]
          Леле,леле ,бате ти колко си злееееее Кога ще спреш най-накрая да даваш акъл във форума,без да имаш дори и елементарни познания.
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #35
            valentino321 написа:
            Bat_M написа:
            А как разбира компютъра колко да е това напред и колко да е това назад като е само -+/+- ???Ще завърти за една секунда ли за да направи един милиметър или може би секундите ще са две как мислите едни карти ли да хварлим за да разберем .Колеги въздържах се да коментирам темата но вече нещата найстина излизат извън контрол Илко евала ти пич ти направо разби най големите таини на Фиат и само с един + и - оправи оборотите на мотора,и още нещо според вас дали ще бутаме дроселовата клапа или тя няма да се движи а ще променяме количеството въздух през страничен отвор не е ли все едно и също и това нещо наречено ТПС за какво ли е сложено там?Да запушва само дупката ли ?П.С.Нищо лично към никого нямам в коментара си и повече не мисля да исказвам мнение по темата.Успех и безаварийно каране пожелавам на всички колеги[/b]
            Леле,леле ,бате ти колко си злееееее Кога ще спреш най-накрая да даваш акъл във форума,без да имаш дори и елементарни познания.
            Колега купих си КОЛЕЛО и имам проблем с НИСКИТЕ му обороти ,ако може кажи начин се свържа с теб ми ги оправиш.Адиос от мен

            Коментар

            Working...
            X