Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много проблеми и всичките странни.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Много проблеми и всичките странни.

    dobromirdimitar написа:
    Веднъж обаче ми светна лампата на алтернатора ,и реших по метода на руските тествания ,за си проверя същия.Та както си работеше двигаателя ,откачих плюсовата клема на акумулатора - естествено колата изгасна.Без да изключа от контакт ,закачих отново клемата на акомулатора - и може би от тук тръгнаха всичките ми проблеми.
    Допуснати са груби грешки за прверка работата на генератора, това не са старите соц. возила. Акумулатора е един вид стабилизатор на напрежение. При изключване или включването му на работещ двигател е много голяма вероятността да се повреди(изгори) някоя електроника. Съмнява ме много дали проблема не е в ЕКУ-то (дано не съм прав) и само читава диагностика ще реши проблема.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #17
      Според мен си вкарал яки"иглички"в цялата електроника и компа.Акумулатора освен товар е и най-добрият филтър,изглаждащ променливотоковите съставки в захранващото напрежение.А като го няма тези пикове могат да бъдат от порядъка на десетки волта.Реле регулатора тогава не помага и може да ги улови,колкото аз мога да хвана в шепи слънчевата светлина.Тези пикове са с продължителност няколко милисекунди.

      Коментар


        #18
        Добре де ако е ЕКУ-то ,то тогава изобщо няма да запали - не е ли така.Защото идват моменти когато върви без никакви странични явления и проблеми.Въпроса е ,че тези моменти стават все по редки и за малко.Отново се явява проблема със сутришното палене - дълго на стартер - имам чувството ,че не се подава горивото когато трябва.Дали ако си направя устройството за диогностика ,и се вържа към колата ще хвана нещо.Това което си спомням ,от диагностиките ,беше ,че където и да отидех ,към диагностичния куплунг закачаха само 1 кабел,а + и - със крокодили от акомулатора.А на буксата има 3 кабела.Посъветвайте ме моля какво да правя.Явно ,че без качествена диагностика няма да стане.

        Коментар


          #19
          Закарай я в оторизиран сервиз да ти направят качествена диагностика и може да се разминеш и само с преинсталиране на софта.
          FIAT PUNTO 1.7 TD
          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

          Коментар


            #20
            На буксата има 3 кабела-маса,К-линия и L-линия.Това и трябва да има.На някои има само К-линия.А "+" и "-"към акумулатора закачат,за да си захранят тестера.Според мен ще ти отнеме много време ,нерви и усилия да си направиш тестера,че и да тръгне.Ако не ти се дават пари за диагностика помоли някой колега от форума с вече работещ тестер да ти я закачи.

            Коментар


              #21
              Ами добре - МОЛЯ НЯКАЙ КОЛЕГА ОТ ФОРУМА ,да ми изтества колата както трябва.Проблема е ,че колегата трябва да е от Варна или около Варна ,защото аз съм на 40 км. от Варна.Благодарско предварително на отзовалите се.

              Коментар


                #22
                Такааааа.Значи не се намери някой колега да ме закачи на диагностика ,та да се види какво аджеба става.Както и да е - сглобих си визата ,съживих един стар комп с 2 ком порта ,закачам ,влизам в ЕКУ-то на колата и гледам какво става.Записани и текущи грешки - няма.Много Ми плуваха оборотите на празен ход и другото което забелязах ,е че индикацията на ламбда сондата си стоеше в едно положение - при мен във визата е като барграф от лилави индикиращи квадратчета - та си стоеше на едно в ляво от центъра ,където е зеленото.Та въпроса е ,аджеба дали ламбдата е сдухана или има нещо друго.Освен това ,има ли някъде данните които трябва да отчита Виза-та при нормално работещ двигател.Благодаря предварително на всички.

                Коментар


                  #23
                  търси от моргите здрав- ище си решичш проблема.можеш да го пробваш и там на място,лесно се сменя
                  kolata e dobra

                  Коментар


                    #24
                    dobromirdimitar написа:
                    Такааааа.Значи не се намери някой колега да ме закачи на диагностика ,та да се види какво аджеба става.Както и да е - сглобих си визата ,съживих един стар комп с 2 ком порта ,закачам ,влизам в ЕКУ-то на колата и гледам какво става.Записани и текущи грешки - няма.Много Ми плуваха оборотите на празен ход и другото което забелязах ,е че индикацията на ламбда сондата си стоеше в едно положение - при мен във визата е като барграф от лилави индикиращи квадратчета - та си стоеше на едно в ляво от центъра ,където е зеленото.Та въпроса е ,аджеба дали ламбдата е сдухана или има нещо друго.Освен това ,има ли някъде данните които трябва да отчита Виза-та при нормално работещ двигател.Благодаря предварително на всички.
                    Аз ти казах че ти е богата сместа - очевидно е от ламбда сондата...Знам че е скъпичка - огледай първо дали за и здрави кабелите и имал ивръзка с ЕКУ - ако да- за смяна е...
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #25
                      Значи купих си ламбда сонда - ефект нулев.Абсолютно същите показания на Виза-та.Отново не си променя показанията при подаване на газ.Оборотите си стоят високи или много ниски ,и си плават както си искат.Тъст ми кара Алфа 145 и имаше същия проблем - закачих го на Виза-та ,и отчете грешка в дебитомера.Взехме му нов ,сменихме го ,закачих го на Виза-та ,изчистих грешката ,и сега колата му е като нова.Освен него ,закачих и още няколко коли на които им открих проблемите и след смяната на съответната част ,колите се оправяха.Само моята кола не мога да си оправя - какво още да сменям ,при положение ,че не дава никакви грешки на Виза-та ,и всички параметри са "живи".Освен това тествах новата и старата ламбда сонда със осцилоскоп и цифров запомнящ миливолтметър - показанията и на двата уреда са що-годе еднакви ,имайки в предвид класа им на точност.Та какво става - никой не може да ми каже.Тя работата направо е смешна - хорските коли оправям ,а своята не мога.И все пак борбата продължава.

                      Коментар


                        #26
                        Колегите по-горе са ти казали - НИКОГА ПОВЕЧЕ НЕ ОТКАЧАЙ АКУМУЛАТОРА НА РАБОТЕЩ ДВГ. Какво в крайна сметка показа осцилографа, когато мери сондата? Нарисувай ако може! За нея са важни както нивата така и фронтовете. При всички положения, трябва да има поне едно изменение в секунда, за да не я обвиним, че е мудна.Все пак мисля, че проблема не е оттам.Нещата са неясни, поне за мен. Пишеш, че си откачил батерията. Но в това време доколкото разбирам, алтернатора е бил без възбуждане - така ли е? Ако е така, е логично че колата е изгаснала. В този случай, няма нищо страшно за електрониката. Но ако си махал клемата при вече възбуден алтернатор, картинката може да стане зловеща! Та правил ли си го в крайна сметка?Продължава ли да свети engine check?
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Откачих клемата при работещ двигател със възстановено възбуждане на алтернатора - и пак изгасна колата.После при опит да запаля - не стана.Извадих и почистих мокрите свещи и си запали.При мен такава лампа няма - ENGINE CHECK.При мене светеше лампа със индикация на инжектор.Но от доста време лампата не е светвала.

                          Коментар


                            #28
                            колега провери бензиновата помпа ,извади помпата от резервоара вътре има един маркуч който често се скапва от хубавите горива и дава подобни симптоми

                            Коментар


                              #29
                              Колега ти си се вкарал в ебати филма Тая индикация на инжекцион е чек на Фиатките и ако ти светне е добре да не караш колата или ако не угасне изобщо да палиш ДВГ-то но на мен ми светва често и си работи колата нормално. Светне ли значи някой датчик или ещо друго не работи и колата влиза в сервизен режим заводски зададен Но за проблема съмнявам се да е от ламбда... на скоро правих немски мотор и се оказа датчик за температурата и колата даваше подобен симптом не палеше много лесно но не е цапала свещи... При теб като чели са много повече проблемите и си мисля ЕКУ то да не ти прави мизерий.
                              АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                              Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                              Fiat 1100L 42г.

                              Коментар


                                #30
                                Колега ако имаш път към Добрич обади се да и я погледнем!
                                ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                                Коментар

                                Working...
                                X