Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване и глъхнене при ускорение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Придърпване и глъхнене при ускорение.

    Когато запаля колата със смукач колата няма проблеми, щом го върна ускорява трудно, придърпва и глъхне при ускорение, няма мощност просто, не ускорява гладко и нормално. Когато я покарам ( поне 10-15км.) колата се оправя постепенно и ускорението е елеастично и мощността се освобождава нормално по целия диапазон обороти. Възможно ли е проблемът да е в свещите или да търся проблема в настройката на карбуратора? Във връзка с това трябва да ви кажа, че попринцип, а и особено докато не е загряла и не е минала поне 10-15км. оборотите варират между 800 и 1500об./мин. ту ги вдига, ту ги сваля.Моля ви помогнете ми, имам чувството, че пуши малко повече и понамирисва на недоизгоряла горивна смес (абе...мирише си на бензин от изгорелите газове)! Автомобилът е Фиат Типо 1.6 - карбуратор "Уебър"; 1993г.; 168 000км. (100% реални, купена е от първи собственик- близък човек), ръчен смукач, сменено масло, въздушен филтър на 6000км.

    #2
    Хайде колеги ударете едно рамо, направете поне някакво предположение.

    Коментар


      #3
      Не че и аз разбирам много но щом мирише на бензин наи вероятно нямаш хубаво изгаряне,виж смени свещите и въздушния филтър защото 6000 км са му множко,замери кабелите на свещите или ако имаш възможност и тях смени,и дистрибуторната капачка провери,дроселовата клапа също може да е налепила боклуци.Сега ще проверя кви са показателите за кабелите да си ги замериши да прецениш
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        Ако може да кажеш и колко коня е и кода на двигателя ще си златен
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Карбураторният 1.6 мисля че е 83 к.с. , ако не се лъжа.Кода на двигателя : 8794051VIN : ZFA 16 00 000 478 25 28Как се замерват кабелите и дистрибуторната капачка?Да подчертая, че при дръпнат смукач придърпването го няма. Прави го само при върнат смукач и относително незагрял двигател - когато поработи повече и вдигне Темп. се оправя и отново си е еластична.

          Коментар


            #6
            Ами колега то всяка кола когато е студена придърпва,а това за смукача,емии ходи да ти проверят дросела замерването на кабелите става с мултицет,а за дистрибуторната си нямам и на представа как става
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #7
              Не намирам стоиностите на кабелите в ауто датата нищо не ми излиза,тук вече някои друг колега трябва да даде мнение
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                Мерси все пак колега! Та тя хубаво придърпва като е студена, но дори и 70 градуса да вдигне пак си придърпва и глъхне, не иска да поеме, много странно... Оборотите при празен ход варират както си искат от 800-1600об/мин. - това пък защо?

                Коментар


                  #9
                  За оборотите стъпковия мотор ...При мен беше центровка на двигателя....за придърпване бедна смес , или кабеляци

                  Коментар


                    #10
                    сместта ще да е богата, стъпков мотор има при моно и пълна инжекция мотори (нали така беше)...щом мирише на бензин...следователно колата се дави на студено...причини много...от свещите до палеца, през центровка и най-вероятно карбуратор.
                    В сервиза съм!

                    Коментар


                      #11
                      А каква е връзката, че когато загрее добре колата проблемът изчезва....

                      Коментар


                        #12
                        http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9410.html-Toва нещо ме скъса.... 60-ина коня + по-малък въртящ момент от Фиата ми -1.6 - карб Уебър. Какво и става на тази кола?p.s когато ме скъса беше до около 120+ и ми взе около половин калник, както и да е- такъв двигател не би трябвало да може дори да тръгне заедно с мен... КОЛАТА БЕШЕ ЗАГРЯЛА И НЕ ПРИДЪРПВАШЕ На всичкото отгоре се оказа , че харчи повече от 13л./100км. Колата е само на бензин, незнам къде е проблема... в реглажа на карба ли къде? Някакви други реглажи ли незнам, явно не върви както трябва.... двигателя не е на много километри...168хил. , не съм скаран със смяната на предавките (в случай че се съмнявате в мен), но дори и да съм пак трябва да го сцепвам.

                        Коментар


                          #13
                          ако не е от свещтите провери центровката на двигателя другото което можеда е гарнитура на карборатора или да смениш менбраната на вакум реголатора на карбуратора от него прави сащтия проблем

                          Коментар


                            #14
                            Освен всичко казано, може да имаш запушен въздушен жигльор или скапан клапан за тихи обороти (ако има такъв). Според мен е задължително основно почистване на карбуратора и продухване на всички жигльори.
                            FIAT PUNTO 1.7 TD
                            CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                            Коментар

                            Working...
                            X