Когато запаля колата със смукач колата няма проблеми, щом го върна ускорява трудно, придърпва и глъхне при ускорение, няма мощност просто, не ускорява гладко и нормално. Когато я покарам ( поне 10-15км.) колата се оправя постепенно и ускорението е елеастично и мощността се освобождава нормално по целия диапазон обороти. Възможно ли е проблемът да е в свещите или да търся проблема в настройката на карбуратора? Във връзка с това трябва да ви кажа, че попринцип, а и особено докато не е загряла и не е минала поне 10-15км. оборотите варират между 800 и 1500об./мин. ту ги вдига, ту ги сваля.Моля ви помогнете ми, имам чувството, че пуши малко повече и понамирисва на недоизгоряла горивна смес (абе...мирише си на бензин от изгорелите газове)! Автомобилът е Фиат Типо 1.6 - карбуратор "Уебър"; 1993г.; 168 000км. (100% реални, купена е от първи собственик- близък човек), ръчен смукач, сменено масло, въздушен филтър на 6000км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Придърпване и глъхнене при ускорение.
Collapse
X
-
Не че и аз разбирам много но щом мирише на бензин наи вероятно нямаш хубаво изгаряне,виж смени свещите и въздушния филтър защото 6000 км са му множко,замери кабелите на свещите или ако имаш възможност и тях смени,и дистрибуторната капачка провери,дроселовата клапа също може да е налепила боклуци.Сега ще проверя кви са показателите за кабелите да си ги замериши да преценишКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Карбураторният 1.6 мисля че е 83 к.с. , ако не се лъжа.Кода на двигателя : 8794051VIN : ZFA 16 00 000 478 25 28Как се замерват кабелите и дистрибуторната капачка?Да подчертая, че при дръпнат смукач придърпването го няма. Прави го само при върнат смукач и относително незагрял двигател - когато поработи повече и вдигне Темп. се оправя и отново си е еластична.
Коментар
-
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9410.html-Toва нещо ме скъса.... 60-ина коня + по-малък въртящ момент от Фиата ми -1.6 - карб Уебър. Какво и става на тази кола?p.s когато ме скъса беше до около 120+ и ми взе около половин калник, както и да е- такъв двигател не би трябвало да може дори да тръгне заедно с мен... КОЛАТА БЕШЕ ЗАГРЯЛА И НЕ ПРИДЪРПВАШЕ На всичкото отгоре се оказа , че харчи повече от 13л./100км. Колата е само на бензин, незнам къде е проблема... в реглажа на карба ли къде? Някакви други реглажи ли незнам, явно не върви както трябва.... двигателя не е на много километри...168хил. , не съм скаран със смяната на предавките (в случай че се съмнявате в мен), но дори и да съм пак трябва да го сцепвам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар