Привет колеги.Случи се следният проблем.Преди няколко дена резервоара ми беше на 1/4 и реших да заредя от ШЕЛ за 25 литра.И преди съм зареждал от там и не знам дали проблема е от бензина.След като карах 2-3 дена колата ми започна осезаемо да тресе. прекъсва като ускорявам и като съм спрял не върви хич.Чудя се дали е от бензина или от нещо друго .Ако някой е имал сходен проблем или идея от какво може да е.Нямам газови устройства и т.н.Само на бензин я карам.Много тресе и прекъсва някой път и почти няма тяга.както карам и прекъсва и от време на време все еедно се отпушва тръгва да върви и после пакс е запушва.Това е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВА 2000 г. 1.2 16 прекъсва
Collapse
X
-
Това с доливането на бензин го направих на вторият ден при това с по високо октаново число, но уви...........разлика няма.Днеска сутринта я закарах на Елкон и я оставих да видим какво ще стане.Ще пиша по късно за резултата.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
syfer написа:Това с доливането на бензин го направих на вторият ден при това с по високо октаново число, но уви...........разлика няма.Днеска сутринта я закарах на Елкон и я оставих да видим какво ще стане.Ще пиша по късно за резултата.
Коментар
-
Тъкмо се връщам от Елкона.Сега проблема бил следният.2 от общо 4 свещи са били доста почернели.Т.е. на първи и втори цилиндър свещите са станали все едно са на 10 г.Тъй като свещите са нови човека каза да разменим свещите както и направихме и след като покарам 20-на дена да видим какво ще стане.Ако на първи и втори цилиндър чистите свещи станат пак такива значи има някакъв проблем в цилиндрите.Ако обаче на свещите на първи и втори които в момента са чисти останът такива а другите свещи които са на нормално работещите цилиндри станат още по черни, това означавало, че свещите са смотани и не правят добро изгаряне.По принцип човека ме пита дали карам колата на къси разстояния.Отговорих му че я карам всеки ден така от година и половина.Каза, че това е често срещан проблем- късо разстояние в съчетание със кофти свещи.Препоръча ми ако се окаже, че проблема е от свещите да съм сложил свещи МЖК. това е за сега.Ще пиша като има развитие.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Re: БРАВА 2000 г. 1.2 16 прекъсва
syfer написа:Привет колеги.Случи се следният проблем.Преди няколко дена резервоара ми беше на 1/4 и реших да заредя от ШЕЛ за 25 литра.И преди съм зареждал от там и не знам дали проблема е от бензина.След като карах 2-3 дена колата ми започна осезаемо да тресе. прекъсва като ускорявам и като съм спрял не върви хич.Чудя се дали е от бензина или от нещо друго .Ако някой е имал сходен проблем или идея от какво може да е.Нямам газови устройства и т.н.Само на бензин я карам.Много тресе и прекъсва някой път и почти няма тяга.както карам и прекъсва и от време на време все еедно се отпушва тръгва да върви и после пакс е запушва.Това е.
Коментар
-
Последния път когато заредих от ШЕЛ беше преди година,тогава ми се налози да ходя до Троян,колата не можеше да вдихне повеше от 120км в час,на отиване изгорях бензин с които би трябвало да мина поне още 1/3 от от чялото пътуване,след като изгорях бензина на вращане заредих от ЛУК Оил,и по магистралата самата кола ми ’’говореше не падаи по малко от 160’’просто разликата беше голяма,зареждам само от ЛУК Оил и до сега не съм имал талива проблеми,просто казвам че може и да е от бензина,може да е от други неща,но вече дори и гумите не помпам на ШЕЛ,успех и дано се оправи от само себе си и проблема да е бил от бензина.
Коментар
-
BeAsT BRAVO HGT написа:Последния път когато заредих от ШЕЛ беше преди година,тогава ми се налози да ходя до Троян,колата не можеше да вдихне повеше от 120км в час,на отиване изгорях бензин с които би трябвало да мина поне още 1/3 от от чялото пътуване,след като изгорях бензина на вращане заредих от ЛУК Оил,и по магистралата самата кола ми ’’говореше не падаи по малко от 160’’просто разликата беше голяма,зареждам само от ЛУК Оил и до сега не съм имал талива проблеми,просто казвам че може и да е от бензина,може да е от други неща,но вече дори и гумите не помпам на ШЕЛ,успех и дано се оправи от само себе си и проблема да е бил от бензина.
Коментар
-
BeAsT BRAVO HGT написа:Последния път когато заредих от ШЕЛ беше преди година,тогава ми се налози да ходя до Троян,колата не можеше да вдихне повеше от 120км в час,на отиване изгорях бензин с които би трябвало да мина поне още 1/3 от от чялото пътуване,след като изгорях бензина на вращане заредих от ЛУК Оил,и по магистралата самата кола ми ’’говореше не падаи по малко от 160’’просто разликата беше голяма,зареждам само от ЛУК Оил и до сега не съм имал талива проблеми,просто казвам че може и да е от бензина,може да е от други неща,но вече дори и гумите не помпам на ШЕЛ,успех и дано се оправи от само себе си и проблема да е бил от бензина. Живея между 4 вериги бензиностанции-ОМВ,ШЕЛ,Лукойл и ЕКО.От години въртя зареждане от тях на бензин и нафта и до сега не съм открил никаква разлика.Същото важи и за горивата извън БГ сравнени с нашите.Когато усетя проблем в работата на двигателя,винаги съм го откривал в неПросто при моита кола тези работи се усештат и не мога дане им обрущам внимание защотопо този начин тормозя и’’нея’’,пък и не искам да давам пари за бензин които е разрездан с вода и прочие,на мен ми се е случвало и това е факт и не мерси вече на ШЕЛ не стапвам,това си е мое мнение,успех на колегата
Коментар
-
BeAsT BRAVO HGT написа:........ не искам да давам пари за бензин които е разрездан с вода и прочие,на мен ми се е случвало и това е факт и не мерси вече на ШЕЛ не стапвам,това си е мое мнение,успех на колегата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар