Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВА 2000 г. 1.2 16 прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BeAsT BRAVO HGT написа:
    вече дори и гумите не помпам на ШЕЛ
    Айде стига с глупостите де!Миналото лято обиколих България и зареждах предимно в Шел, щото сина ми искаше раничка и топка. Няколко пъти... Проблем не видях. Имал съм случки с бензина на ОМВ, но не съм тръгнал да рева наляво и надясно да не зареждате там нали?
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #17
      syfer написа:
      Тъкмо се връщам от Елкона.Сега проблема бил следният.2 от общо 4 свещи са били доста почернели.Т.е. на първи и втори цилиндър свещите са станали все едно са на 10 г.Тъй като свещите са нови човека каза да разменим свещите както и направихме и след като покарам 20-на дена да видим какво ще стане.Ако на първи и втори цилиндър чистите свещи станат пак такива значи има някакъв проблем в цилиндрите.Ако обаче на свещите на първи и втори които в момента са чисти останът такива а другите свещи които са на нормално работещите цилиндри станат още по черни, това означавало, че свещите са смотани и не правят добро изгаряне.По принцип човека ме пита дали карам колата на къси разстояния.Отговорих му че я карам всеки ден така от година и половина.Каза, че това е често срещан проблем- късо разстояние в съчетание със кофти свещи.Препоръча ми ако се окаже, че проблема е от свещите да съм сложил свещи МЖК. това е за сега.Ще пиша като има развитие.
      Аз залагам на бобината
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #18
        Колеги не е от Бензина.Значи проблема е от Свещите които са на 25 дена вече или от Кабели за свещи явно тъй като не съм ги сменял.Утре ще получа нов комплект кабели и като ги сменя ще пробвам да Видя дали ще се оправят нещата.Ако не се оправят така или инъче кабелите разбирам, че е редно да се сменят защото не съм ги сменял а до колкотор азбирам те са консуматив който също следва да се смени при покупката на кола-втора ръка.По въпроса за свещите: снощи ги отворихме след размяната на цилиндрите и нямат промяна.Т.е. цилиндрите не нагарят свещите.Проблема е или в свещите или в кабелите поне така ми каза този който ми потдържа колата от време на време за някои неща.Да Ви попитам нещо.Ако сменя кабелите на свещите тези свещи които са почернели малко от неправилната работа ще се оправят ли и могат ли да продължат да се експлоатират нормално според вас ?
        предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
        Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

        Коментар


          #19
          Проблем РЕШЕН

          Моля администратора да заключи темата не аз друго ами за моя проблем конкретно се намери решението.Първо не е от Бензина.Второ-добре че жена ми има същата кола като моята като година и двигател.Смених кабелите и свещите от нейната и по същият начин ми работи колата.Тъй като т.нар. компютърна дианостика нищо не откри при ел системата се отчаях тотално.Доста споделях на сам на там до като един познат не казал на мой приятел: ,,.....Кажи му, че 99 % е бубината тъй като тя точно прави мизерии на първи и трети цилиндър"Тогава се позачетах малко ииииииии побеснях.Оказа се, че този който ми прави диагностика също е следвало да прочете малко във нета, че точно симптомите на заминала бунина са да спрат да работят първо първи и трети цилиндър.И за да не бъда голословен.Вчера сутринта запретнах ръкави и сложих от Бравото на жена ми нейната бубина на моята кола и колата ми просто СЕ ОПРАВИ.Тръгна си.......отидох на автоморга и си купих същата за 30 лв. Не знам колко ще ме изкара но си работи. Ами това е колеги.Замислете се следващият път преди да отидете на диагностика ако имате подобни проблеми.Не знам как компютъра не е засякал този приблем при положение, че е част от ел. системата.Мислеха вариант да ми отварят двигателя и т.н. щото трети цилиндър беше най опушен................а то просто било от неравномерната работа на Бубината.Благодаря на ,,Коцето" - приятелят на моя авер който ми даде акъл имам да го черпя.
          предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
          Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

          Коментар


            #20
            Ма пък и ти не слушаш колегите още в началото ти посочваха бобината като причинител :D Браво че си решил проблема !
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              чудесно - имаш си работеща кола.сега остава да кажеш къде не трябва да се ходи на диагностика...
              В сервиза съм!

              Коментар


                #22
                ...

                yodaaplus написа:
                чудесно - имаш си работеща кола.сега остава да кажеш къде не трябва да се ходи на диагностика...
                Не знам дали е редно колега.Просто на мен не ми помогнаха за съжаление.
                предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                Коментар

                Working...
                X