Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4/12v странен шум на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Магистралата добре...промий я.Няма защо да сменяш маслото,след като си го сменил преди 300 км.Ама не разбирам защо да източваш повдигачите.Тропат ли или нещо в тях те притеснява?Все пак това е свързано с махане на вала,зацепване на ремък и т.н.Нямат ли проблеми,по-добре не закачай нещо дето си работи.

    Коментар


      #17
      Абе има леко почукване откъм 3 ,4 цилиндер някъде обаче щом седят така нещата въобще няма да се захващам,а за самата магистрала, аз имам меглио,ама какво трябва да пръскам вътре в нея или да разредя от него във вода,и лесно ли се разглобява по средата.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        Само да си завърша темата, че е кофти така без да се знае какво е станало : ). Та днес е вече нз 2 или 3-ти ден от както я карам пак, просто снега много ме забави. Не си спомням писах ли - цялата работа беше защото магистралата не омасляваше най-дясната гърбица (беше запушена) , там 2-те гумички също бяха запушени. Това е , смених гумичките , магистралката се проми с онова нещо с трудното име :D (кореселин) мерси мн на колегите roko_ok и stormi, които ме опътиха къде да търся проблема. Колата сега мърка като нова, а още не съм сменил маслото - поръчах и го чакам тези дни, там ще има пак промивка. Ами това е .... а и стружките не са били от вала - той просто не е толкова изяден, много леко дясната гърбица само .... а от ... оф как се казва - на бирената капачка дръжката, като чистих главата под вала намерих др част. Тази кола повече на сервиз няма да стъпи ... предпочитам вече да се доверя на хора от форума и каквото мога сам ... че знам ли - следващия път може цяло бирено шише да намеря : ) П.П Колега да магистралката пада като се развият 5 гайки и това е , издърпваш леко и излиза , носиш я във вас и там я накисваш една вечер.
        Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
        Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

        Коментар


          #19
          svetli4a написа:
          Само да си завърша темата, че е кофти така без да се знае какво е станало : ). Та днес е вече нз 2 или 3-ти ден от както я карам пак, просто снега много ме забави. Не си спомням писах ли - цялата работа беше защото магистралата не омасляваше най-дясната гърбица (беше запушена) , там 2-те гумички също бяха запушени. Това е , смених гумичките , магистралката се проми с онова нещо с трудното име :D (кореселин) мерси мн на колегите roko_ok и stormi, които ме опътиха къде да търся проблема. Колата сега мърка като нова, а още не съм сменил маслото - поръчах и го чакам тези дни, там ще има пак промивка. Ами това е .... а и стружките не са били от вала - той просто не е толкова изяден, много леко дясната гърбица само .... а от ... оф как се казва - на бирената капачка дръжката, като чистих главата под вала намерих др част. Тази кола повече на сервиз няма да стъпи ... предпочитам вече да се доверя на хора от форума и каквото мога сам ... че знам ли - следващия път може цяло бирено шише да намеря : ) П.П Колега да магистралката пада като се развият 5 гайки и това е , издърпваш леко и излиза , носиш я във вас и там я накисваш една вечер.
          Браво е това да се чува,супер.Ами това с бирената капачка...значи онзи ден ми беше интересно,нямаше какво да правя и реших да си разглобя един от старите си повдигачи-да видя как е устроен вътре.Това добре...задоволих си любопитството.Но самата тапичка,затваряще отгоре повдигача след като я поизкормих с една отверка много ми заприлича точно на това нещо дето е на снимката колега.Разбира се не искам да те плаша в никакъв случай.Просто преди това ти бях писал,че в главата няма подобен детайл...та затова.Но ето,оказва се,че има.Разбира се е кръгче и не наподобява отворена капачка от бутилка,а и диаметъра на пръстенчето е около 1 см,докато на капачка от бира е около 2 см.Плюс това и да се отвори повдигач(което според мен е невъзможно) просто кобилицата отгоре го притиска и това пръстенче няма как да падне.

          Коментар


            #20
            Колеги един приятел и колега от форума си отвори двигателя за да му прави профилактика и стана гаф!Взе, че свали магистралата и кисна в "Meglio".След това добре я почисти и провери с игла дали всички дупчици са добре отпушени.Взе и смени гумичките на магистралата и я сложи на мястото си.Обаче след като я намести на място и започна да навива болтовете и единият превъртя.На снимката съм посочил точно коя резба се прецака от долу.Има ли някаква възможност да се направи примерно нова резба?Също така забелязахме, че като се пъхне болта през магистралата и има луфт, което ни наведе до мисълта да се сложи малко по-голям болт и да се направи нова резба долу?!?!Според вас ще пречи ли нещо ако се сложи по-голям болт?Също така там минава ли масло и да не би да пречи за преминаването му?Ако знаете по друг начин как да оправиме проблема без да се налага да взимаме нова глава моля да помогнете!Иначе трябва нова глава да се взима и за това питам дали ще може момчето да процедира по друг начин?

            Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

            Коментар


              #21
              Хах странно ... при мен са само гайки там, магистралата ми се набива само на едни резби и после само притягам с гайките. Ако оригинално не е така значи главата ми е преправяна на стругар и на мястото на болтовече са набити тея оси - т.е. значи става
              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

              Коментар


                #22
                svetli4a написа:
                Хах странно ... при мен са само гайки там, магистралата ми се набива само на едни резби и после само притягам с гайките. Ако оригинално не е така значи главата ми е преправяна на стругар и на мястото на болтовече са набити тея оси - т.е. значи става
                Колега, а може на приятеля да е имало резба нагоре, нещо като болтове така да кажа и някой да е прецакал резбата и да са се принудили да направят резби навътре и да се използват болтове, а не гайки.Може както ти написа твоя да е по-различен.Аз моя не знам как е, но след няколко дни ще сменям масло и профилактика и ще видя как е при мен.

                Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                Коментар


                  #23
                  Явно са проблемни тея места, защото при мен на едно място има шпилка, така че и това е вариант за справяне с проблема.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    stormi написа:
                    Колеги един приятел и колега от форума си отвори двигателя за да му прави профилактика и стана гаф!Взе, че свали магистралата и кисна в "Meglio".След това добре я почисти и провери с игла дали всички дупчици са добре отпушени.Взе и смени гумичките на магистралата и я сложи на мястото си.Обаче след като я намести на място и започна да навива болтовете и единият превъртя.На снимката съм посочил точно коя резба се прецака от долу.Има ли някаква възможност да се направи примерно нова резба?Също така забелязахме, че като се пъхне болта през магистралата и има луфт, което ни наведе до мисълта да се сложи малко по-голям болт и да се направи нова резба долу?!?!Според вас ще пречи ли нещо ако се сложи по-голям болт?Също така там минава ли масло и да не би да пречи за преминаването му?Ако знаете по друг начин как да оправиме проблема без да се налага да взимаме нова глава моля да помогнете!Иначе трябва нова глава да се взима и за това питам дали ще може момчето да процедира по друг начин?
                    Колега има решение - втулки helicoil(http://www.autonommetall.com/vtulki.html). Минал съм през този път и това доказано върши добра работа - при мен се наложи да се поправят 4 резби.
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      #25
                      Колега SPARK,то тази глава като нова бре...сигурно си си поиграл доста,аз и отделих цял един ден и пак не лъщеше така :D А сега по темата-там и на старата и на новата глава имах болтове(и още ги имам) :D,може да се навие там шпилка и после отгоре като се сложи магистралата и на шпилката отгоре да се навива гайка.Въпросът е шпилката да не е много дебела,защото пронизва маслената магистрала и като тече вътре маслото трябва да има място,откъдето да минава.Заводските болтове не са много дебели.Другото е отгоре под гайката да има уплътняваща шайба(например медна)за да затвори маслената магистрала да не изпуска оттам.

                      Коментар


                        #26
                        Да се включа и аз с въпрос по темата. Прочетох доста неща за този проблем с вала. През капачката на маслото виждам, че моя е заяден малко. Не знам дали се вижда добре. Иначе в двигателя има леко тракане - http://vbox7.com/play:4254d294a2Въпросът ми е, това тракане на износения вал ли се дължи или има и нещо друго ?
                        Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                        Коментар


                          #27
                          при мен беше така миналата седмица и махнах капака почистих маслената магистрала много добре и спря да трака и свири това се дължи че тя е запушена някаде и несмазва вала .При мен се беше надрал малко и е за смяна .С няколко думи нея караи и махни магистралата и я почисти продухай и няма да трака ако несе е пребал вала вече

                          Коментар

                          Working...
                          X