Колеги, Бравото работи на 3 цилиндъра.От едната бoбина искри около болтчетата за захващане за главата.Вадих свеща и допирах на корпус и биеше ток от "ушичките" на бубината. Според вас къде е проблема- в бoбината или в лулата, макар че то май се продават само комплект? Иначе си подава искра бoбинката ама избива от някъде на корпус. И още нещо: Има ли разлика в бoбините на различни 1.8, или просто да си търся бoбина от 1.8?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за бобини на Браво 1.8
Collapse
X
-
u_bo
PaUnOff написа:Да мойта е от по-скъпите :D ама дали ми трябва или мога да се размина с нещо по-"леко" което ме съмнява?
Коментар
-
Аз намерих доста втора ръка, ама си мислех че щом дава искра избива от лулата, а иначе бобината е здрава. Ама от казаното само трябва да си харесам от кой да си взема втора ръка :D По нещо може ли да се познае дали 2-рата употреба няма да избива скоро и тя ... или е на сляпоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
работата е следната, бобините са на повече от 10 години и им е време вече, моят съвет е 2ра употреба хитачи за 50лв, от колкото нова турска за 200 лева.естествено и тази 2ра употреба ще е на повече от 10 г. но все пак за мен е по-надеждна.сменил съм 2 бобини на 2 и 4 цилиндър вее карам с тях 1 година и не се обаждат.това е съвета ми.
Коментар
-
Моето мнение:1-во аз си сменям редовно свещите, но за 2 години изгоряха 2 бубини. 2-ро ако проблема беше в свещите, хората нямаха да сменят модела на бубините на по-късно излезналите модели. Всеки който кара с такива бубини знае, че са слабо звено - т.е. горят3-то който и да съм питал, можеби 90% отговарят, че проблема най-вероятно е в прегряване на самите бубини. Т.е. хората който съм питал и те не са сигурни, но препоръчват махане на капака над бубините.Това е изцяло мое мнение, не искам да взлизам в спор с никой. Аз лично си сменям бубини и си карам с капак върху тях.
Коментар
-
chaveto написа:Когато не си сменяте свещите редовно или поне да им проверявате разстоянието между електродите така става.
Коментар
-
A някой проверява ли кабелите, които влизат в букасата ? Заради лоша връзка там изгорих бобина, т.е две ако трябва да сме точни, но втората беше умишлено за тест дали от там е проблема. След това сваляне, рязане, внимателно запояване и термоманшони.Друг извод до който стигнах от експеримента, кабелите трябва да контактуват с цялата си "дължина" и широчина с буксата, иначе резултата е налице . От тогава никакви проблеми нямам там, въпреки че от капака на клапаните ми тече масло точно върху лулите. Няколко мотора 1.8 съм гледал, на нито един кабелите не влизат плътно в буксата и на всичките се вижда бакъра. Много ми е интересно при нисък волтаж, какъв е варианта за нещо от рода на мини-волтова дъга, колкото тъпо да звучи, да се получава при наранена изолация точно на входа на буксата. При физическо окъсяване е ясна работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар