Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за бобини на Браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за бобини на Браво 1.8

    Колеги, Бравото работи на 3 цилиндъра.От едната бoбина искри около болтчетата за захващане за главата.Вадих свеща и допирах на корпус и биеше ток от "ушичките" на бубината. Според вас къде е проблема- в бoбината или в лулата, макар че то май се продават само комплект? Иначе си подава искра бoбинката ама избива от някъде на корпус. И още нещо: Има ли разлика в бoбините на различни 1.8, или просто да си търся бoбина от 1.8?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Да мойта е от по-скъпите :D ама дали ми трябва или мога да се размина с нещо по-"леко" което ме съмнява?
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Лулата се сваля от бобината, не е трудно. Но се съмнявам това да е проблема. Просто си е заминала. Втора ръка са по около 50лв. Това е по-лекото. Преди да купуваш, подмени свеща и пак тествай старата.
        Прикачени файлове
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          И си вземи направо две. да имаш една резервна. Поне се сменят лесно...

          Коментар


            #6
            PaUnOff написа:
            Да мойта е от по-скъпите :D ама дали ми трябва или мога да се размина с нещо по-"леко" което ме съмнява?
            ако толко не можеш да намериш по-евтино - пиши ЛС - ще ти дам един тел. да се обадиш за 2-ра ръка

            Коментар


              #7
              Аз намерих доста втора ръка, ама си мислех че щом дава искра избива от лулата, а иначе бобината е здрава. Ама от казаното само трябва да си харесам от кой да си взема втора ръка :D По нещо може ли да се познае дали 2-рата употреба няма да избива скоро и тя ... или е на сляпо
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #8
                Аз като смянх бобини си запазих лолите. Ако си мислиш че е от лула мога да ти пратя една да пробваш но пак си е набутка за куриер. Пари не искам за лулата
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #9
                  работата е следната, бобините са на повече от 10 години и им е време вече, моят съвет е 2ра употреба хитачи за 50лв, от колкото нова турска за 200 лева.естествено и тази 2ра употреба ще е на повече от 10 г. но все пак за мен е по-надеждна.сменил съм 2 бобини на 2 и 4 цилиндър вее карам с тях 1 година и не се обаждат.това е съвета ми.

                  Коментар


                    #10
                    Когато не си сменяте свещите редовно или поне да им проверявате разстоянието между електродите така става.

                    Коментар


                      #11
                      Моето мнение:1-во аз си сменям редовно свещите, но за 2 години изгоряха 2 бубини. 2-ро ако проблема беше в свещите, хората нямаха да сменят модела на бубините на по-късно излезналите модели. Всеки който кара с такива бубини знае, че са слабо звено - т.е. горят3-то който и да съм питал, можеби 90% отговарят, че проблема най-вероятно е в прегряване на самите бубини. Т.е. хората който съм питал и те не са сигурни, но препоръчват махане на капака над бубините.Това е изцяло мое мнение, не искам да взлизам в спор с никой. Аз лично си сменям бубини и си карам с капак върху тях.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Когато не си сменяте свещите редовно или поне да им проверявате разстоянието между електродите така става.
                        Това е вярно, но не съвсем :D При нови и коректни свещи пак може да изгори бобина. Няма нищо вечно. Охлаждането им също е важно, но няма резон 10г. да не пробият, въпреки, че капака си е на място, нали...
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          A някой проверява ли кабелите, които влизат в букасата ? Заради лоша връзка там изгорих бобина, т.е две ако трябва да сме точни, но втората беше умишлено за тест дали от там е проблема. След това сваляне, рязане, внимателно запояване и термоманшони.Друг извод до който стигнах от експеримента, кабелите трябва да контактуват с цялата си "дължина" и широчина с буксата, иначе резултата е налице . От тогава никакви проблеми нямам там, въпреки че от капака на клапаните ми тече масло точно върху лулите. Няколко мотора 1.8 съм гледал, на нито един кабелите не влизат плътно в буксата и на всичките се вижда бакъра. Много ми е интересно при нисък волтаж, какъв е варианта за нещо от рода на мини-волтова дъга, колкото тъпо да звучи, да се получава при наранена изолация точно на входа на буксата. При физическо окъсяване е ясна работата.

                          Коментар


                            #14
                            За тези куплунзи ли става дума?
                            Прикачени файлове
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар

                            Working...
                            X