Здравейте колеги .. Година и нещо карах форд 1.8 D и това си беше адски непретенциозна кола. Наскоро взех Браво. Знам, че е карана от предния собственик с кофти масло и че е позабравял да го сменя .... Вала ми е надраскан (но не много), реших да го сменям, с това сменям и повдигачите на клапаните. Всичко сглобено, палим, в момента, когато се напълнят с масло повдигачите, колата гасне ... Няколко пъти се повтори това, върнахме стария вал ... карах около 80 км - цял ден нищо и няма, вечерта колата пусната по инерция ... тя гасне - аз паля ... тя гасне - аз паля ... като дам на скорост гърми и тресе ... Няма цилиндър ...и натяга клапани ... Мисля си, че може да има нещо и със свещите ... Някой да има препоръки, какво да и гледам и защо не си хареса вала - чисто нов е .... 10xx за вниманието ... :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4, 12 V - натяга клапани и губи цилиндър ?!
Collapse
X
-
При мен беше обратното - след като смених вала, кобилиците и повдигачите, двигателя работеше на 3 цилиндъра като е студен. Още си остава мистерия защо след като загрее се оправяше. Проблема се оказа, че чисто новия вал в комплект с кобилиците са държали някой клапан отворен. Просто новите части са толкова хубави, че по-добре нищо да не сменяш по тая кола, за да не се вкараш в приключение като мен.Ако искаш изтегли си от тук ръководството на Фиат и на стр. 28 и 29 ги има описани допустимите размери. Може да пробваш и със стари повдигачи на проблемните цилиндри.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
А покрай този ремонт нещо друго да е правено ,като например смяна на масло ,филтър.Освен това въпреки и малковероятно този ефект може да се получи от неправилно зацепване на разпределителния вал.Аз дотука разбрах че с новите повдигачи и стария вал пак го прави номера така ли е ,или сложихте и старите повдигачи с стария вал.Попитай майсторите по оригинални белези ли зацепват ремъка или по правени от тях при разглабянето.Не вярвам новия вал да е толкова фалшив но все пак измерихте ли двата вала за разлика в градусите на гърбиците и тяхната височина.
Коментар
-
MEMO написа:А покрай този ремонт нещо друго да е правено ,като например смяна на масло ,филтър.Освен това въпреки и малковероятно този ефект може да се получи от неправилно зацепване на разпределителния вал.Аз дотука разбрах че с новите повдигачи и стария вал пак го прави номера така ли е ,или сложихте и старите повдигачи с стария вал.Попитай майсторите по оригинални белези ли зацепват ремъка или по правени от тях при разглабянето.Не вярвам новия вал да е толкова фалшив но все пак измерихте ли двата вала за разлика в градусите на гърбиците и тяхната височина.
Коментар
-
Ами проблема го реших като отидох до Ямбол в сервиза на хит-ко и смениха 3-те нови кобилици с друга марка (сигурно по-ниски) и това е. Стотни от милиметъра и двигателя е на 3 цилиндъра. Новия ми вал е марка АЕ и след 2 години пак леко е тръгнал да го яде.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар