Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос" и
Collapse
X
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
kpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
roko_ok написа:kpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Коментар
-
То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба ,a иначе като гледам на удивителните си цар!!!!!!!!!Обаче си сгрешил и в краткото си изречение от втория коментар
Коментар
-
roko_ok написа:То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба ,a иначе като гледам на удивителните си цар.
Коментар
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
kpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар