Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос" и

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос" и

    Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!

    #2
    Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос&quot

    kpacu написа:
    Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
    Колега аз лично нищо не разбирам от това,което си написал.Извинявам се за спама,ама ти случайно да си чувал за термина"препинателни знаци",ама то това да беше само проблема.......нямам думи.Какви словосъчетания само

    Коментар


      #3
      Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос&quot

      roko_ok написа:
      kpacu написа:
      Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
      Колега аз лично нищо не разбирам от това,което си написал.Извинявам се за спама,ама ти случайно да си чувал за термина"препинателни знаци".
      Използувал съм петнадесетина от тях, а и не аз завършвам въпрос с точка!!!

      Коментар


        #4
        То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба ,a иначе като гледам на удивителните си цар!!!!!!!!!Обаче си сгрешил и в краткото си изречение от втория коментар

        Коментар


          #5
          roko_ok написа:
          То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба ,a иначе като гледам на удивителните си цар.
          Ooooo.... Santa semplicitas!

          Коментар


            #6
            kpacu написа:
            Ooooo.... Santa semplicitas!
            Браво,това го написа без грешка!

            Коментар


              #7
              roko_ok написа:
              kpacu написа:
              Ooooo.... Santa semplicitas!
              Браво,това го написа без грешка!

              Коментар


                #8
                Добре, помогнете на човека, ако можете, или по-добре не пишете.

                Коментар


                  #9
                  дай повече информация за двигателя

                  Коментар


                    #10
                    Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос&quot

                    kpacu написа:
                    Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
                    Пробва ли да смениш тези два кабела? После тези две свещи ....

                    Коментар


                      #11
                      Неработещи цилиндри е вероятния проблем. Причините може да са няколко!1. В какво състояние са свещите? Нормални, бели, черни? Би било полезно и снимки.2. Дистрибуторната капачка - дали е добре?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        strajaro написа:
                        дай повече информация за двигателя
                        160A1046 Monojetronic 2.2 ECU 0280000756 запалване Digiplex2 MED439M Забравих да кажа че се тресе като на три, а може би на два цилиндъра.

                        Коментар


                          #13
                          Хмм с гт-то наскоро имах подобен проблем но се оправи с чистене на моторчето за празния ход и нови кабели на сещите ... ако имаш откъде да пробваш смени свещите и кабелите успех
                          Fiat Punto 1.4 gt turbo
                          Ford Fiesta 1.3 new port

                          Коментар


                            #14
                            При мен на бравото проблема беше изпляскала бобина.Симптомите бяха абсолютно същите -правеше го само на загрял мотор и когато си иска

                            Коментар

                            Working...
                            X