Здравейте колеги, преди около 3000 км се появи едно виене от предницата. Бях загърбил шума, но днес като се прибрах след поредното ходене до Габрово се настройх да търся от каде е воя и останових че се чува от хидравличната помпа. Въпросът ми е пречи ли да карам така или да я сменям ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вой идващ от хидравличната помпа ....
Collapse
X
-
Да първо ремъци и масло се проверява! При мен обаче се оказа че найстина е от помпата, но тя по-скоро имаше и звънлив звук!! Помпи има от 30 до 100 лв и към 500 лв е чисто нова! Аз лично взех от един колега за 100 лв такава от браво - чугунена. По-старите са алумиеви и имат определен живот, затова са отхвърлени и е преминато на чугунени!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
jordan85 написа:Също така провери да не е пренатегнат ремъка на хидравлика.
Коментар
-
Executer написа:Да първо ремъци и масло се проверява! При мен обаче се оказа че найстина е от помпата, но тя по-скоро имаше и звънлив звук!! Помпи има от 30 до 100 лв и към 500 лв е чисто нова! Аз лично взех от един колега за 100 лв такава от браво - чугунена. По-старите са алумиеви и имат определен живот, затова са отхвърлени и е преминато на чугунени!!
Коментар
-
Виж сега каква е логиката! Щом си нямал проблем с нещо и после са направени някакви промени (в случая ремъците) е нормално след това първо да прегледаш сменените неща!! Хидравличните рейки са проектирани така, че ако спре помпата пак да може да се оправлява, просто ще е по-тежко!! Натегни малко ремък и виж какво ще се случи!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Ремъка натегнат , воят продължава :D оказа се, че имам лек луфт на лагера на хидр.помпа, великденските празници ще я отворя и ще сменя лагера и семеринга около 10-ина лева са ..... ПС Няма да я отварям сам , че не съм много навътре в нещата ... почнал съм от ладичка :D Благодаря на всички отзовали се
Коментар
-
Хмм само да не си го пренатегнал! Накъде има луфт, навътре и навън е нормален да има лек луфт. Т.е. към помпата и обратно, но в друга посока не!Къде ти го предлагат този лагер и семеринг ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Такаааа ..... значи ходих преди 2 часа при друг майстор, обясни ми набързо какво ще прави. Думите му бяха: "Оставяш ми колата другия петък след обяд и в събота идваш и си я взимаш. Ще ти струва към 50 лева ремонта, ще се сменя лагер не е много зле положението, но е наложително. Ще ти разглобя хидравличната помпа, ще демонтирам лагера и ще монтирам новия." Този не ми спомена семеринг да има, което ми говори, че стария ми майстор не разбира нищо от хидравлика на автомобил. Колега Executer, не мога да асимилирам въпросът ти за луфта от вън на вътре или друго яче.... Като хвана самата шайба (ролка) на помпата, тя играе около оста си, т.е. не се движи "навън-навътре", а както играе шайбичка на болт. Какво мислите вие? Нормална ли е тази цена за ремонта?
Коментар
-
ами 50лв. не са много,при положение че ще трябва да ти източи системата, има там разни разглобявания ,става мазало, и като ти сложи и качествен лагер, а не някой от 3лв, добра е цената, ама и лагера трябва да е хубав.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар