Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможна ли е смяна на 1.6 16VБраво с 1.9TDIМареа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможна ли е смяна на 1.6 16VБраво с 1.9TDIМареа?

    Здравейте колеги още по заглавието на темата се разбира каква е идеята ми и най вече от сега да кажа че има от каде да си взема тоя мотор без пари и в отлично състояние интересува ме дали наистина е възможна тая смяна,какво да очаквам като трудности по време на монтажа на тдито,окабеляване, скоростна кутия която също ще е от мареата и дали изобщо някой го е правил това нещо,попитах вече в кат проблем с регистрацията и узаконяването няма да има макар че става от бензин на дизел ако стане обаче.Благодаря на всички за исказаните мнения и коментари от сегаП.С. за всички който се интересуват защо искам да направя тая смяна да кажа причината.Взех си друго Браво на което двигателя е под всякъква критика даже може да се каже е напълно унищожен (доста пари трябва да се вложат за ремонта му а имам отличен работещ дизелов мотор) а и вече едно бензиново си имам искам да опитам как е и с дизел а и най вече да има с какво да се занимавам в свободното си време

    #2
    кола

    Да продаваш старата и си купуваш JTD например и готово няма да е много разликата като се вземе в предвит труда който трябва да се извърши
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега, а питал ли си дали няма да те накарат да минеш на Технотест?Понеже на мен ми се върти в главата да взимам двигател 2.0 16v от Купе, но разбрах, че много разправий за тоя технотест.По-добре попитай преди да се впускаш в приключения.Успех!

      Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

      Коментар


        #4
        кола

        Да сига и Технотест вече там цената е не 600 лв както беше а 900 лв така че идеята е бита карта ако трябва и там да се ходи .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Прилагам дори ценоразписа за технотеста ако се наложи за такъв и си направи сметка http://www.technotest.bg/resources/%...0%B8%D1%81.pdf

          Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Да сига и Технотест вече там цената е не 600 лв както беше а 900 лв така че идеята е бита карта ако трябва и там да се ходи .
            Как 900лв бре колега, да не си объркал нещо, какво точно имаш в предвид? Понеже гледах ценоразписа, и там за техническа експертиза за съответствие на лек автомобил до 2500 куб.см. е 96 лв. За изпитване на преустроено ППС до 2500куб.см е 174лв. Смяна на двигателя в коя категория влиза?

            Коментар


              #7
              Извинявам се за лекото закъснение в отговора (нямах нет за няколко дни)Сега да отговоря на въпросчетата да доста обстойно разпитах как седят нещата и дали може изобщо да се регистрира в кат след такава промяна автомобила,отговора беше следния.Да възможно е да се регистрира условията който трябва да са спазени са следните да няма конструктивни изменения по купето в смисал рязане,заваряне и тем подобни а само демонтаж на единия и мотаж на другия двигател.Другото важно условие беше да се прехвърли нотариално двигателя все едно се прехварля целият автомобил и да стане моя собственост и с двата талона на двата автомобила се отива в кат за регистрация.Това са законите процедури през който трябва да се мине .Но имам сега съвсем друг проблем,след като свалих двигателя на бравото 1.6 16в първия и май доста сериозен проблем ще се окаже генерацията на дизеловия мотор при мен сега е отзад от към страната на шофьора а при дизела е от към радиатора за сега не мога да измисля как да го преправя това за да се напасне с оригиналното без да се реже,и другото е че липсва едното ухо за закрепване на допълнителния тампон на дизела на бензиновото купе има ги отворите на десния подкалник но отворите на ухото не пасват ще трябва да се търси ухо от браво а не от мареа,другия прблем е в полуоските понеже на Мареата са малко по дълги и по дебели но с макферсоните на мареата и нейните главини проблема се реши бързо.Забравих да кажа и скоростната кутия също е от Мареата.Общо взето това е за сега ако успея да направя размяната и да го регистрирам ще кача във форума снимковия материал кое и как съм направил.Благодаря на всички който исказват мения по темата П.С.И все пак мисля че размяната ще излезне успешна поне така изглежда и се надявам

              Коментар


                #8
                Еми колега освен да ти пожелая успех и ще чета с интерес темата и ще следя за снимков материал :D

                Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                Коментар


                  #9
                  Качвай снимки колега

                  Коментар


                    #10
                    Стискам ти палци колега Обаче защо ли си мисля че ще се наложи да смениш и инсталацията и ЕКУ-то.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      Не си заслужава смени колата
                      Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                      BMW E46 2.0i 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        g.paskov написа:
                        Не си заслужава смени колата
                        Щом двигателя му е за без пари защо да не си заслужава?Вярно, че после разните там кабели и букси са доста, но все пак има менюали и Аутодата за тая работа .Също така безценната помощ от наша страна ако можеме да помогнеме с разни схеми и съвети.И на мен ми се въртят разни такива мисли в главата, но не знам...

                        Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте отново колеги,видях току що въпроса за инсталацията да прави сте но от там започнах веднага след като свалих бензиновия мотор и първото нещо което направих след това е да се прехварли инсталацията от мареата на бравото(компютър имобилаизер централно понеже мареата е с дистанционо на ключа и т.н.),да малко са по дълги всички кабели но си стана.Проблема обаче с генерацията си остава все още нерешен и проблема с радиаторите също понеже двигателя го вземам от ударена мареа на която са смачкани точно тия елементи,радиатор на климатика ,на водата и на интерколера и не знам май за сега ще спра до тук понеже като поразпитах тук там искат доста солидна сума за тия 3 радиатора макар и втора употреба, затова за сега проекта е позамразен понеже чакам заплата за да видя какво ще се прави по нататък.За снимковия материал както казах и преди искам първо да стане всичко в ред и да е успешна регистрацията пред кат и чак тогава ще го кача,кое и как съм правил и го правя с цел да не подведа някой от колегите за да не излезне в крайна сметка че не става а самата тема я поместих с цел да разбера да не би някой друг да е правил размяната преди мен.Това е за сега от мен.Още веднъж благодара за исказаните мнения по въпроса на всички колеги който се отзоваха за сега на тематаП.С.И все пак това го правя не с някаква цел а за да си уплатня свободното време,нещо като хоби един вид и за да покажа на предишният собственик на Бравото че такова нещо не се исхвърля на моргата току така.А и още нещо все още се чудя бензиновия мотор какво да го правя и кофтито е че имам и аз бензин ама е с пластмасовите колектори а тоя е с металните и почти нищо не ми върши работа.

                          Коментар


                            #14
                            Колега Bat_M искам да те попитам някой неща.Взе, че махна всичко от купето и свали цялата инсталация, нали?След това сложи новата от Мареата?За колко време я сложи инсталацията и имаше ли проблеми с нещо?В смисъл там разните букси и датчици?!?!Понеже както аз споменах по-нагоре съм харесал 2000 16V от едно купе и ми го дават много евтино с почти всичко по него и мисля да се захвана след няколко месеца и аз да присаждам на мойта кола.Ти как процедира?Свали всичко до "голо" купе и свали старата инсталация и след това прокара от Мареата, така ли?

                            Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                            Коментар


                              #15
                              stormi написа:
                              Колега Bat_M искам да те попитам някой неща.Взе, че махна всичко от купето и свали цялата инсталация, нали?След това сложи новата от Мареата?За колко време я сложи инсталацията и имаше ли проблеми с нещо?В смисъл там разните букси и датчици?!?!Понеже както аз споменах по-нагоре съм харесал 2000 16V от едно купе и ми го дават много евтино с почти всичко по него и мисля да се захвана след няколко месеца и аз да присаждам на мойта кола.Ти как процедира?Свали всичко до "голо" купе и свали старата инсталация и след това прокара от Мареата, така ли?
                              Общо взето колега да може да се каже че е така,има много неща който си съвпадат в двете инсталации примерно задната част на инсталацията си остана от бравото а отпред към коша е от мареата заради новия двигател не съм свалял също и цялото табло просто оголих от всякъде корите и се достига до централните куплонзи на колата (ако имаш и сервизните книжки да погледнеш кое къде се намира е още по лесно както аз направих)арматурното табло със самите уреди също вече е от мареата заради разните му там подгрявания и т.н. Общо взето няма кой знае какво преправяне по инсталацията и трудности и отнема около ден ,два работа по нея със сваляне и слагане

                              Коментар

                              Working...
                              X