Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 пали трудно като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dikanio написа:
    Ще използвам темата, защото имам същия проблем и още малко инфо. Аз пък ходих да ми видят стартера. Сваляха го, смениха някаква втулка и една почти счупена клема и ме увериха, че ако имам някакъв проблем, не е от стартера. Къде се намира този датчик, как се почиства (в смисъл мога ли сам да го направя, при условие, че не разбирам много) и колко струва ориентировъчно, защото не го намирам в сайта на axm-auto?
    В полето "ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМА" , датчик запалване. Цена около 50 лева.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      И аз имах същия проблем преди 2 години,и беше фтулката на стартера.

      Коментар


        #18
        проблема не е от изпаритиля.ще сменявам датчика(като е загряла,и тръгна да паля все едно нямам акумулатор.Киломитража се нулира,също ми се разцентрова радиото,все едно няма ток, но след едно две завъртания тока идва и пали).Дано е от датчика.който го е сменял ще сподели ли с колко пари ще се разделя и трудно ли се сменя че мисля сам да си го сменя(както всичко друго до сега)Мерси предварително.Много научавам от форума.Последно сменях термостат и радиатор на парното.Сега е супер.

        Коментар


          #19
          akoto13 написа:
          проблема не е от изпаритиля.ще сменявам датчика(като е загряла,и тръгна да паля все едно нямам акумулатор.Киломитража се нулира,също ми се разцентрова радиото,все едно няма ток, но след едно две завъртания тока идва и пали).Дано е от датчика.който го е сменял ще сподели ли с колко пари ще се разделя и трудно ли се сменя че мисля сам да си го сменя(както всичко друго до сега)Мерси предварително.Много научавам от форума.Последно сменях термостат и радиатор на парното.Сега е супер.
          Виж във AXM-Auto там ще му видиш цената.

          Коментар


            #20
            akoto13 написа:
            като е загряла,и тръгна да паля все едно нямам акумулатор.Киломитража се нулира,също ми се разцентрова радиото,все едно няма ток, но след едно две завъртания тока идва и пали
            При мен симптомите са абсолютно същите. Скоро обаче, няма да мога да и обърна внимание Засега просто, сутрин си я паля студена, отивам на работа, вечерта пак си я паля студена и няма проблеми :D
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #21
              Проблема е решен поне за сега. Стъпково моторче. Айде със здраве.Проблема с токовете уж беше клеасала клема на - .За сега върви,за напред божа работа.Дано помогнах

              Коментар


                #22
                неиска да запали

                а мочта неиска да запали макар и студена какво да правя помагаите

                Коментар

                Working...
                X