Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 пали трудно като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 пали трудно като загрее

    Здр.Питането ми е следното.Сутрин колата си е пушка-пали без никакви ядове.Проблема е като я покарам и спра за малко ,например да заредя.След това колата пали много трудно.Когато е студена си пали от раз.Ако някой може нека помогне.МерсиПроменено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Колата е Брава 1.6 16V 97г

    Коментар


      #3
      кола

      провери датчик за температурата и на вала понякога прави мизерий ако го закачиш точно като не пали да направиш диагностика може и мовече да се разбере
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Ако е датчика на коляновия вал няма да запали докато не изстине. Ако пали макар и трудно докато е топла... сигурно е друго.Колега, не каза колата газ-бензин ли я караш ?

        Коментар


          #5
          на газ я карам.никога не е давала ядове досега вече 2 години и нагоре.пали на бензин винати.не е газов инжекцион

          Коментар


            #6
            Re: Брава 1.6 пали трудно като загрее

            akoto13 написа:
            Здр.Питането ми е следното.Сутрин колата си е пушка-пали без никакви ядове.Проблема е като я покарам и спра за малко ,например да заредя.След това колата пали много трудно.Когато е студена си пали от раз.Ако някой може нека помогне.Мерси
            Колега имах абсолютно същия проблем, само че с Дедрата от подписа ми. Оправи се след почистване на датчика на коляновия вал. Опитай първо с почистване на датчика и ако не помогне-сменяй го. При мен не излезе проблем на нито една от 5-те диагностики, на които ходих. Така че тая част с компютрите може и да я пропуснеш- няма нужда да даваш 30-40 излишни лева за диагностика. Премини направо към чистене, па ако не се оправи тогава ходи по диагностици.
            ex. Fiat Marea 1.6 16V
            ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
            Lancia Kappa 2.0 VIS

            Коментар


              #7
              Ще използвам темата, защото имам същия проблем и още малко инфо. Аз пък ходих да ми видят стартера. Сваляха го, смениха някаква втулка и една почти счупена клема и ме увериха, че ако имам някакъв проблем, не е от стартера. Къде се намира този датчик, как се почиства (в смисъл мога ли сам да го направя, при условие, че не разбирам много) и колко струва ориентировъчно, защото не го намирам в сайта на axm-auto?
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                #8
                мерси.след малко ще излизам и ще погледна.какво точно представлява този датчик че не съм се сблъсквал с него до сега.и с какво да пробвам да го изчиста.

                Коментар


                  #9
                  dikanio написа:
                  Ще използвам темата, защото имам същия проблем и още малко инфо. Аз пък ходих да ми видят стартера. Сваляха го, смениха някаква втулка и една почти счупена клема и ме увериха, че ако имам някакъв проблем, не е от стартера. Къде се намира този датчик, как се почиства (в смисъл мога ли сам да го направя, при условие, че не разбирам много) и колко струва ориентировъчно, защото не го намирам в сайта на axm-auto?
                  Колега стартера няма общо с този вид проблем. Моят стартер си беше на 6 и въртеше като луд. Въпросният датчик се намира от страната на ангренажа долу около ремъчната шайба на коляновия вал. Съветвам и двама ви щом не сте навътре в нещата да направите проверките и чистенето при грамотен специалист. А в сайта на ахм-ауто ще го намериш под името "Датчик запалване". Други го наричат "датчик на Хол".
                  ex. Fiat Marea 1.6 16V
                  ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                  Lancia Kappa 2.0 VIS

                  Коментар


                    #10
                    Колеги имах същия проблем,като загрее и пали много трудно и на Газ и на Бензин,проблема беше свързан с стари мембрани на изпарителя,поради което изпуска газ и дави двигателя.Трябваха ми много опити за да достигна до това заключение и в последствие отстраних проблема.Като ти свърши газта,покарай само на бензин да видиш как ще се държи колата при загрял двигател,ако изчезне проблема значи и при теб решението е това!Успех!!!
                    Fiat Brava 1.6/16v
                    Powered by Fiat

                    Коментар


                      #11
                      мерси няма да я зареждам.дано е от това

                      Коментар


                        #12
                        от това ще е, ама да беше казал че имаш и газ.обслужи си изпаритела и всичко ще си дойде на мястото
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          packo84 написа:
                          dikanio написа:
                          Ще използвам темата, защото имам същия проблем и още малко инфо. Аз пък ходих да ми видят стартера. Сваляха го, смениха някаква втулка и една почти счупена клема и ме увериха, че ако имам някакъв проблем, не е от стартера. Къде се намира този датчик, как се почиства (в смисъл мога ли сам да го направя, при условие, че не разбирам много) и колко струва ориентировъчно, защото не го намирам в сайта на axm-auto?
                          Колега стартера няма общо с този вид проблем. Моят стартер си беше на 6 и въртеше като луд. Въпросният датчик се намира от страната на ангренажа долу около ремъчната шайба на коляновия вал. Съветвам и двама ви щом не сте навътре в нещата да направите проверките и чистенето при грамотен специалист. А в сайта на ахм-ауто ще го намериш под името "Датчик запалване". Други го наричат "датчик на Хол".
                          Аз нямам газ, а моят стартер не може да завърти и се мъчи, все едно е паднал акумулатора. А акумулатора със сигурност си е ОК, защото преди час е запалила студена (ако е от него, студена ще пали още по-трудно или изобщо) и всички електроуреди си работят. Ще направя една диагностика, защото ми дадоха много преположения вече - бубина, ламбда сонда, центровка, датчик и вече не знам какво да мисля. p.s. Ако колегата не харесва, че му ползвам темата, нека се изтрие моя пост. Ако трябва ще ъпна мойта тема с това мнение, но понеже половината Браво-та 1.6 имат проблем с паленето като загреят, може би трябва да има една тема за този проблем и възможните причини и решения.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар


                            #14
                            Важното е да се върши работа. Дано скоро разрешиш проблема.

                            Коментар


                              #15
                              От датчика е аз,аз го имах този проблем.Смених стартера след 2 месеца пак се появи,смених акумулатора близо година и пак се появи.Когато въртиш да запалиш върти все едно е паднал акумулатора,това е когато е загряла колата но когато постои малко и се охлади пали без проблеми.Сутрин палеше без проблеми но когато позагрее малко повече,да кажем до полвината няма палене,но охлади ли се пали веднага.Стигнах до извода че е от този датчик,много хора се оплакват от този проблем и от доста време чета подобни мнения и вече съм убеден че е този датчик,така че не се занимавай със стартери ами или го смени или го дай да го почистят.Но според мен е по добре да си вземеш нов.

                              Коментар

                              Working...
                              X