Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотите на Брава падат и не иска да се форсира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оборотите на Брава падат и не иска да се форсира

    Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    При мен този проблем ми го правеше моторчето за ниски обороти,и докато разбера,че е от него се изтормозих.Почистих го и се оправи,поне за сега.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #3
      petio4528 написа:
      При мен този проблем ми го правеше моторчето за ниски обороти,и докато разбера,че е от него се изтормозих.Почистих го и се оправи,поне за сега.
      Къде се намира това моторче?

      Коментар


        #4
        nai7 написа:
        petio4528 написа:
        При мен този проблем ми го правеше моторчето за ниски обороти,и докато разбера,че е от него се изтормозих.Почистих го и се оправи,поне за сега.
        Къде се намира това моторче?
        И аз мисля така. Служебното Канго имаше същия проблем и след смяна на стъпков мотор се оправи всичко. Не знам къде се намира на твоя двигател, но представлява това: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

        Коментар


          #5
          Aми то е чистено преди 3 месеца не ми се вярва за това време да се е зацапало чак толкова много.

          Коментар


            #6
            nai7 написа:
            Aми то е чистено преди 3 месеца не ми се вярва за това време да се е зацапало чак толкова много.
            Може да няма нужда вече от профилактика, а от смяна. Защото и колегата petio4528 каза ...за сега. Но до кога?

            Коментар


              #7
              Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.

              nai7 написа:
              Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
              колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водата

              Коментар


                #8
                Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.

                Bat_M написа:
                nai7 написа:
                Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
                колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водата
                А имаш ли идея от къде може да се губи водата,значи на 2 месеца доливам по литър и полвина.

                Коментар


                  #9
                  Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.

                  nai7 написа:
                  Bat_M написа:
                  nai7 написа:
                  Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
                  колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водата
                  А имаш ли идея от къде може да се губи водата,значи на 2 месеца доливам по литър и полвина.
                  колега това найстина е много вода предполагам че си я гледал обстойно за течове по системата и няма,така че остава само най лошото да излиза през гарнитурата в цилиндрите и след това през ауспуха.Също така не знам след като е сменяна гарнитурата на главата поради каква причина е правено все пак това не е голф за да си хварля гарнитурата току така.Главата проверявана ли е дали не е изкривена и евентуално за някоя пукнатина?П.С. не е задължително да надува в охлаждащата система ако има пробив на гарнитура към цилиндър проблема се диагностицира по следния начин,след като е поседяла по дълго време колата развиваш свещите потсушаваш гнездата им и завърташ двигателя без тях,ако се увлажни или даже да не кажа намокри в леглата и ако има капчици по самите свещи си за нова гарнитура или глава, съжелявам колега но .......... провери тия неща и дано не излезе това което си мисля за спукана глава успехи от менОпс щях да забравя най важното и първото което се проверява при такава загуба на вода,радиаторчето на парното но предположих че е проверявано и затова не го написах.Признаците за спукано радиаторче са запотяване на стъклото при пуснато парно и миризма на запарени чорапи в колата

                  Коментар


                    #10
                    Ами да ти кажа чесно,стъклата ми така се запотяват че едвам виждам навън.А когато я запаля и малко позагрее пуши като парна централа но след около 10-15 мин изчезва пушека.Но вътре яко се запотяват стъклата,и предполагам мирише но немога да усетя от 4 г нямам обоняние.Гарнитурата е сменяна понеже преди 2 години прегоря между 1 и 2 цилиндър,но започна да изчезва вода едва година след ремонта.Човека който ми прави гарнитурата каза че главата не е крива,но знам ли.

                    Коментар

                    Working...
                    X