Здравейте колеги!Имам следния проблем с гореспоменатия двигател. Монтиран е на Купе 95 година, ако това има значение Колата си пали нормално, форсира се нормално, но и топла и студена пуши черно при форсиране на мотора. Свещите се "опушват" бързо и почва да прекъсва. Ако се сложат чисти работи като часовник и така докато не зацапа отново Държа да подчертая, че дима е сух като при богата смес и по свещите си личи, че нагара е черен и сух, а не мазен така че версиите за масло и т.н. отпадат автоматично Една подробност - като загрее държи хубави обороти на празен ход, НО ако я форсираш и я пуснеш да паднат от "самосебе си" оборотите гасне. При студен двигател го няма този проблем.Очаквам съвети и компетентни мнения, защото искам да я оправя и да си я регистрирам. Времето почва да се оправя и ръчичките почват много да ме сърбят да я изкарам Помогналите колеги с полезни и точни съвети имат возене и каране след като я регистрирам на някоя от срещите, а след това и бира на корем П.П. Само не ме пращайте на диагностика веднага. Не съм я диагностицирал, защото колата е без номера, а никой на когото мога да имам доверие не се наема да дойде на място. Ако има компетентни и желаещи колеги сега е момента Благодаря предварително! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.0 16V 139 hp бензин - пуши черно
Collapse
X
-
Обадих се на колегата. Не е писал, защото е дълго за обяснение.В общи линии ме посъветва да проверя вакуума, който влиза в (или около) МАП сензора и минава под колекторните тръби. Когато имам възможност да погледна колата ще видя за какво точно става въпрос и по възможност ще направя снимки.Ако е от това ще се пръсна от радост. Все пак докато не съм убеден от какво е точно ще си мълча== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
В крайна сметка:Проблем 1 - пушенето - Оправено е .Беше от сцепено маркуче за вакуум, което минава под всмукателните колектори. Сменено с ново и колата промени работата и звука тотално Специални благодарности на колегата @coupe16v Без него щях дълго да се лутам и да търся нередност по мотора Проблем 2 - гасненето - почистих електромагнитният клапан, който контролира количеството въздух, който постъпва в мотора. От стоенето беше запекъл. В момента колата не гасне, форсира се със злоба и свистене. Откачам от кеф :D :D :D Дано съм бил полезен и на други хора П.П. Обещанието за снимките не съм го забравил. При първа възможност ще кача.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Радвам се че съм успял да бъда полезен :D . Между другото проблемът беше много добре описан от колегата и бях на 99% сигурен че е от това. Все пак и аз съм минал по този път, а и за 6 години с тази кола доста работи по нея вече са ми ясни. Успех колега, дано само да те радва колата. (С моята имаме вече 100К в БГ и мога да кажа 4е колата е супер)ПС: От много време искам да дойда на някоя сбирка, но все не намирам време, кажете къде във форума мога да следя за датите на сбирките, пък все ще измисляя нещо.
Коментар
-
Всяка втора и последна Сряда на месеца има срещи в Студентски град на колелото на автобуси 94 и 280. Ако решиш да ходиш някой път пусни ЛС и направо ще отидем с една кола== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар