Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 16V придърпва, върви на тласъци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 16V придърпва, върви на тласъци

    Колеги, имам много неприятен проблем. От няколко дни колата забива, придърпва върви на тласъци, дори пука от генерацията. Това го прави на ниски обороти когато ускорявам, мина ли обаче 3000 оборота, колата \"литва\". Прави го и топла и студена. Интересното е, че когато настъпя газта докрай, колата спира да придърпва и ускорява нормално. Не съм ли на скорост, проблеми с оборотите няма никакви. Смених свещи, въздушен филтър, пробвах с различни ТПС и МАП, няма разлика. Старите свещи имаха сух, черен нагар, което говори за богата смес. Компютъра съм го рестартирал. Мислех си за бензинова помпа, но пък защо ще върви на високи обороти? Чудя се дали е възможно да е регулатор за налягане на горивото?Днес изключих ламбда сондата, да видим утре ще има ли разлика. Ако някой има идеи, моля да казвааааа Между другото колата няма газ, кара се само на бензин.
    Allergic To The Counterfeit

    #2
    колега с колко бензин я караш колата пробваи един съвет от мен вземи 1л спирт за горене от тоя синия които е и го сипи всичкияаз сам имал тоя проблем и след сипване на спирт в бензина проблема изчезна
    FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

    Коментар


      #3
      Възможно е да е ламбда сондата може и запушени дюзи,ако изключиш тези два варианта търси вече повреда в някой датчик
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #4
        jordan85 написа:
        Възможно е да е ламбда сондата може и запушени дюзи,ако изключиш тези два варианта търси вече повреда в някой датчик
        E то хубаво ама кой да е този датчик? Ще видим утре сутрин как ще е с разкачена ламбда.
        Allergic To The Counterfeit

        Коментар


          #5
          Колеги нещата отиват към ламбда сонда. В сряда я изключих и два дена никакви проблеми. Утре ще гледам да намеря канал, за да я сваля и да пробвам с накисване в коресилин и ако не се оправи ще взимам нова.
          Allergic To The Counterfeit

          Коментар


            #6
            fiat_fan написа:
            Колеги нещата отиват към ламбда сонда. В сряда я изключих и два дена никакви проблеми. Утре ще гледам да намеря канал, за да я сваля и да пробвам с накисване в коресилин и ако не се оправи ще взимам нова.
            Не знам колко е вярно твърдението, че след известно време след почистване сондата тотално се прецаква, но в случая колега нямаш какво да губиш

            Коментар


              #7
              Shefy написа:
              fiat_fan написа:
              Колеги нещата отиват към ламбда сонда. В сряда я изключих и два дена никакви проблеми. Утре ще гледам да намеря канал, за да я сваля и да пробвам с накисване в коресилин и ако не се оправи ще взимам нова.
              Не знам колко е вярно твърдението, че след известно време след почистване сондата тотално се прецаква, но в случая колега нямаш какво да губиш
              Моята съм я чистил преди повече от половин година и няма абсолютно никакви проблеми.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                И как я чистиш?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Колега ако може да ми обясниш как да я разкача сондата и аз понеже имам същият проблем от около седмица!!!понеже съвпадат напълно номерата дето ми прави типото реших да пробвам като тебе със сондата и аз!мерси предварително

                  Коментар


                    #10
                    Не знам как е пи Типо, но при Брава 1.6 е отдолу под двигателя. Търсих канал, за да я сваля, но не намерих и качих предните две гуми на един бордюр и се мушнах отдолу и я отвих с ключ 22. Махаш буксата отгоре, вадиш кабела от двете щипки, където е хванат и я махаш. В момента съм я потопил в коресилин, но ще видим ще има ли някакъв ефект. Иначе за проба днес я бях включил и веднага започнаха същите номера. Изключих я и колата тръгна.
                    Allergic To The Counterfeit

                    Коментар


                      #11
                      На типо и браво, брава, марея и мисля че на всички фиатки са от долу под скоростния лост, на генерацията.
                      АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                      Fiat 1100L 42г.

                      Коментар


                        #12
                        Аз я чистих със спрей за дроселова клапа, става и контактен спрей. С корселин не съм пробвал а и не ми се нрави чак да кисне в него.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          pi4_s_bravo написа:
                          Аз я чистих със спрей за дроселова клапа, става и контактен спрей. С корселин не съм пробвал а и не ми се нрави чак да кисне в него.
                          Аз използвах всичко що докопах - коресилин, ЦИФ за съдове и котлони, контактен спрей :DМонтирах я, засега върви, ще видя следващите дни как ще е, ако няма резултат почистването ще бегам за нова.
                          Allergic To The Counterfeit

                          Коментар


                            #14
                            Мерси за съвета ще тествам на типото тея дни да я махна,дано стане!!!Дано си оправил твойта и пак мерси за съвета.

                            Коментар


                              #15
                              ludaka1234 написа:
                              Мерси за съвета ще тествам на типото тея дни да я махна,дано стане!!!Дано си оправил твойта и пак мерси за съвета.
                              Пак заповядай Но за пробата просто намери буксата на ламбдата и я изключи. Ако е от нея ще усетиш разлика и можеш да започнеш тогава със сваляне и почистване.Днес след почистването колата върви много добре, без никакво придърпване, но е рано за изводи. Ще покарам няколко дни и ще пиша.
                              Allergic To The Counterfeit

                              Коментар

                              Working...
                              X