Стъпково моторче
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Самофорсира се, помогнете моля.
Collapse
X
-
и аз имам следния проблем като запаля на бензин оборотите трагват от 1000 и стигат до 2500-3000 рязко падат до 1000 и пак така а ако подам газ и стигне 4000 примерно си остава там изчках я 10 мин. и не се оправи това го прави само на свободна докато карам няма проблем (може би с трагването) аз сам с автоматик. стрелката за градусите си цъка от 0 до 80 градуса. всичко започна след като нещо грамна и почна да пуши ваздушния филтър.смъкнах капака и видях че дунапрена от капака е изгорял и е паднал в газовото и дроселната клапа. смъкнах някои части за почистване а те са газовото(плочката/котлона ) дросела и стапковия мотор (пробвах го и работи) изчистих ги и ги поставих.според мен проблема е че нещо не сам оплатнил добре както каза "Bat_M" и от там смуче въздух но това ще си проличи утре което не обяснява температурата. ако някои се досеща от какво друго може да е ще сам му благодарен :D само да попитам между дросела и колектора трябва ли да има някакво уплатнение? аз сам с метални колектори и ми се струва че които ми е правил колата предния път е пропуснал гарнитурата и с течение на времето са е уплатнило а след моето почистване вече не е ПП - колата е мерцедес 200е но проблема е същия както и ролята на частите
Коментар
-
днеска пак я разглобих и проверих всичко .въпреки че стапковото моторче си работи както бях написал по рано (тестжах го с генераторче при което си отваряше и затваряше както трябва) и заради което след няколко часа търсене и тестове реших да го провера оказа се че е заяло в отворено положение бутнах го с отверката и се оправи след което я тествах с доста каране не ми направи проблем за сега е добре но е вапрос на време да заяде пак - трябва да се купи ново или поне втора рака за да мога това да го разглобя на саставните му части сега оборотите са добри както на свободна така и на ход .барзо се наема и не глахне понеже е с автомат и при подаване на гас не ми позволява да натискам спирачка аз нямах такива предполагам заради високите обороти - оправи се.както и подскачането при включване на скорост изчезна остана си само проблема с температурата но това сигорно е от датчика или слаба връзка понеже го прави като загрее единствено във форума на фиат намерих инфо за подобен проблем браво на вас от другите форуми още спят
Коментар
-
Относно стъпковия мотор
Здравейте! Понеже видях темата за стъпковия мотор за празен ход..аз май имам подобен проблем..Имам Пунто 1.6,90 коня...Като запаля държи малко високи обороти...обаче като загрее малко и оборотите започват да скачат яко.Изобщо не се държи добре на пътя.Подаваш газ,но звучи все едно засмуква въздух и оборотите продължават да скачат и да падат,като дори гасне.Правена е диагностика и казаха ,че вероятно е стъпковия мотор или някаква бубина или и аз незнам какво...какво ще кажете за това...Има ли какво друго да е или просто да сменям стъпковия?Не е нужно директно да правиш copy-> paste на един и същи пост от няколко теми. Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Колеги този проблем с самофорсирането и високите обороти го имам и аз от близо 2 год.Какво ли не съм сменял няма да ги изброявам пак защото има доста теми с този проблем.И накрая останових че,трябва да се смени ЕКУ с ново или ако е втора употреба ще е нужно и имобилаизера заедно със стартерния ключ.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
re
Преди седмица се случи и на мен - едва успявах да задържа оборотите на колата за да не загасне и веднага отивам в сервиза за да я видят, но в този момент колата се уплаши и нищо. Оправи се до днес, когато изведнъж започна да се форсира до 3000-4000 оборота. Първоначално помислих, че заяжда жилото, но след като подавах газ на ръка се оказа, че жилото работи добре, но оборотите бяха 4000. Тогава с леко почукване върху TPS-са проблема беше решен. Въпросът ми е този потенциометър подлежи ли някакво почистване или ще трябва да пробвам с нов. Разбира се колата е Брава 1.6 97 год.
Коментар
-
Re: Самофорсира се, помогнете моля.
Bloodless написа:Здравейте колеги. Много ви моля за помощ, защото вече ми писна Колата е Bravo 1.6 16V края на 1998 година с пластмасовите колектори. Проблема е, че се самофорсира до 3000-4000 оборота когато освободя от скорост, а когато я изфорсирам аз докато е в такова положение и се оправя. Не го прави всеки път, даже има дни в които е перфектна. Края на лятото имах същия проблем и тогава пак по съвет на колеги от форума смених MAP-а, който всъщност беше нов, а аз върнах стария и 2 месеца нямаше проблеми. Старият MAP бях го сменил заради друг проблем, но се оказа, че въобще не беше от него и той си работи нормално. В момента и с двата MAP-а прави така и не съм сигурен дали е от тях, въпреки че веднъж когато "изпадна в самофорсиращо състояние" реших да и разкача кабела на MAP-а и оборотите веднага паднаха на 750-800. Интересното е, че когато жената кара, колата се самофорсира много по-често отколкото когато аз я карам Също така на два пъти, когато беше на скорост без газ си подаде сама газ Ето и какво е сменяно и правено:1. на диагностика няма никакви грешки и всичко работи както трябва;2. почистено е моторчето и дроселовата клапа;3. проблема го има и с двата MAP-а които имам;4. сменен е датчика за температурата на водата (този който е на термостата);5. горивна помпа;6. кабели и свещи;Моля ви ако имате идеи от какво може да е, ще съм благодарен ако ги споделите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар