Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BeAsT BRAVO HGT написа:
    моя приятел на Браво 2000 20в,колата палеше ама от 2-3 път,беше на така наречените маистори на диагностика,и те така ламбдо сонда.тои та взе та я смени и така нищо ново,колата като на пук не палеше и пак ходене по маките,купи 5 бр нови свещи-пак нищо,давах му моя дебитомер с всички 5 бр бобини,сваляхме разни датчици от моита кола,и колата като на пук пак не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ а тя не е,хварли някаде към 4 стотака=400 лева и колата като парвоначалното положение.и един ден просто докато работела чул странен звук от ляво на предния капак,правим проверка с моито Браво-няма такаав шум,разкачи сички кори под преден десен калник и какво се оказа,СИНИОТО МАРКУЧЛЕ ЗА ФИЛТАР ЛИ Е РЕЗОРВОАР ЛИ НА БЕНЗИНОВИТЕ ПАРИ СЕ БЕШЕ НАПУКАЛО,СМЕНИ ГО ЗА 4 ЛЕВА С РУСКО ОТ ЛАДА И .познаите деееее колата като нова,SORRY за далгото обяснение но мисалта ми е,много не вярваи на тези компютри какво ти показват.ако имаш някои приятел с сащата кола и двигател и ако има желание направете някои донорски трансплантации от едната и другата и така ще изклиучите някои варианти,другото е САМО ДОКАТКИ И ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ..УСПЕХ ДАНО ДА МИ СХВАНА МИСАЛТА
    явно са ти били измислени майсторите "..не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ .." - сигурен признак че смуче въздух -->бедна смес --> пукане. за 5 - 10 минути се хваща подобен проблем

    Коментар


      #17
      BeAsT BRAVO HGT написа:моя приятел на Браво 2000 20в,колата палеше ама от 2-3 път,беше на така наречените маистори на диагностика,и те така ламбдо сонда.тои та взе та я смени и така нищо ново,колата като на пук не палеше и пак ходене по маките,купи 5 бр нови свещи-пак нищо,давах му моя дебитомер с всички 5 бр бобини,сваляхме разни датчици от моита кола,и колата като на пук пак не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ а тя не е,хварли някаде към 4 стотака=400 лева и колата като парвоначалното положение.и един ден просто докато работела чул странен звук от ляво на предния капак,правим проверка с моито Браво-няма такаав шум,разкачи сички кори под преден десен калник и какво се оказа,СИНИОТО МАРКУЧЛЕ ЗА ФИЛТАР ЛИ Е РЕЗОРВОАР ЛИ НА БЕНЗИНОВИТЕ ПАРИ СЕ БЕШЕ НАПУКАЛО,СМЕНИ ГО ЗА 4 ЛЕВА С РУСКО ОТ ЛАДА И .познаите деееее колата като нова,SORRY за далгото обяснение но мисалта ми е,много не вярваи на тези компютри какво ти показват.ако имаш някои приятел с сащата кола и двигател и ако има желание направете някои донорски трансплантации от едната и другата и така ще изклиучите някои варианти,другото е САМО ДОКАТКИ И ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ..УСПЕХ ДАНО ДА МИ СХВАНА МИСАЛТА явно са ти били измислени майсторите "..не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ .." - сигурен признак че смуче въздух -->бедна смес --> пукане. за 5 - 10 минути се хваща подобен проблемтова ми е мисалта,че от маистори ""ХАКАН""всеки се прави на разбирач пушат нерво цигари и ""кво да ти каже бате имаш сериозен проблем"",то на прав поглед да,казваш муче въздух ама дали диагностиката го хваща това смучене?????????????????и като си нямаш и на идея от каде може да е като си проверил сички там джаджи нищооооо??????просто е варпос на точен човек и късмет това мисля аз!!!Модерирано!Кирилицата в този форум е задължителна!Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        BeAsT BRAVO HGT написа:
        BeAsT BRAVO HGT написа:моя приятел на Браво 2000 20в,колата палеше ама от 2-3 път,беше на така наречените маистори на диагностика,и те така ламбдо сонда.тои та взе та я смени и така нищо ново,колата като на пук не палеше и пак ходене по маките,купи 5 бр нови свещи-пак нищо,давах му моя дебитомер с всички 5 бр бобини,сваляхме разни датчици от моита кола,и колата като на пук пак не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ а тя не е,хварли някаде към 4 стотака=400 лева и колата като парвоначалното положение.и един ден просто докато работела чул странен звук от ляво на предния капак,правим проверка с моито Браво-няма такаав шум,разкачи сички кори под преден десен калник и какво се оказа,СИНИОТО МАРКУЧЛЕ ЗА ФИЛТАР ЛИ Е РЕЗОРВОАР ЛИ НА БЕНЗИНОВИТЕ ПАРИ СЕ БЕШЕ НАПУКАЛО,СМЕНИ ГО ЗА 4 ЛЕВА С РУСКО ОТ ЛАДА И .познаите деееее колата като нова,SORRY за далгото обяснение но мисалта ми е,много не вярваи на тези компютри какво ти показват.ако имаш някои приятел с сащата кола и двигател и ако има желание направете някои донорски трансплантации от едната и другата и така ще изклиучите някои варианти,другото е САМО ДОКАТКИ И ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ..УСПЕХ ДАНО ДА МИ СХВАНА МИСАЛТА явно са ти били измислени майсторите "..не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ .." - сигурен признак че смуче въздух -->бедна смес --> пукане. за 5 - 10 минути се хваща подобен проблемтова ми е мисалта,че от маистори ""ХАКАН""всеки се прави на разбирач пушат нерво цигари и ""кво да ти каже бате имаш сериозен проблем"",то на прав поглед да,казваш муче въздух ама дали диагностиката го хваща това смучене?????????????????и като си нямаш и на идея от каде може да е като си проверил сички там джаджи нищооооо??????просто е варпос на точен човек и късмет това мисля аз!!!
        Па оти не земете да пишете малко по грамотно бре...с препинателни знаци...та и ние простосмъртните да можеме да прочетеме гениялните ви излияния?

        Коментар


          #19
          Re: Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

          PanCakes написа:
          Здравейте колеги!Преди време я водих да ми оправят стартера смениха ми общто взето всичко...палеше супер колата.Минаха 2 месеца и пак проблеми...Ел.мотора на стартера си жужи но никакво палене след 10-тина опита и запалваше.Закарах я уж при хора които разбират и майстора там ми каза че просто съм се минал с кофти части,показа ми нещто като зъбно колелце от бендикса и каза че то изпускало при палене и проблема идва от него!Просто в момента не разполагах с парите за които той ми каза и продължих да карам така още няколко дни и вчера пак запали от 8-мия път примерно обаче държеше много ниски обороти и и подадох газ,колата обаче загасна и край после никакво палене!Днес се опитах на бутане да я запаля и не стана.Свалих сващите и се оказа че се е "задавила" изсуших ги сложих ги пак и пак нищо...Въпроса ми е ако е само от бендикса,защто не пали и на скорост???или е нещто друго освен стартера?Извинявам се за дългите обяснения,но исках да е ясно какво съм направил точно.Ще се радвам на всякакви мнения и идей
          колега, ми той майстора те е светнал какъв е проблемът, ти що не ще да пали и от бутане. Коли с ангренажен ремък не се палят на бутане, дърпане, не че е невъзможно, ама после ще последва една друга тема - "двигател 1.6 16в има ли защита на клапаните"купуваме едни то най-евтините коли за мощността, екстрите и възрастта, не искаме да даваме пари за ремонт и после Фиат бил калпав. ми като е калпав ходи си купи един чисто нов опел да ти гори повече масло от трабант и да си доволен и щастлив (и това го казвам от преки наблюдения). само дето опелът ще струва 8 пъти по 3хил лв и каското му ще е почти колкото едно фиатче като моето.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар


            #20
            Ре: Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

            roro написа:
            PanCakes написа:
            Здравейте колеги!Преди време я водих да ми оправят стартера смениха ми общто взето всичко...палеше супер колата.Минаха 2 месеца и пак проблеми...Ел.мотора на стартера си жужи но никакво палене след 10-тина опита и запалваше.Закарах я уж при хора които разбират и майстора там ми каза че просто съм се минал с кофти части,показа ми нещто като зъбно колелце от бендикса и каза че то изпускало при палене и проблема идва от него!Просто в момента не разполагах с парите за които той ми каза и продължих да карам така още няколко дни и вчера пак запали от 8-мия път примерно обаче държеше много ниски обороти и и подадох газ,колата обаче загасна и край после никакво палене!Днес се опитах на бутане да я запаля и не стана.Свалих сващите и се оказа че се е "задавила" изсуших ги сложих ги пак и пак нищо...Въпроса ми е ако е само от бендикса,защто не пали и на скорост???или е нещто друго освен стартера?Извинявам се за дългите обяснения,но исках да е ясно какво съм направил точно.Ще се радвам на всякакви мнения и идей
            колега, ми той майстора те е светнал какъв е проблемът, ти що не ще да пали и от бутане. Коли с ангренажен ремък не се палят на бутане, дърпане, не че е невъзможно, ама после ще последва една друга тема - "двигател 1.6 16в има ли защита на клапаните"купуваме едни то най-евтините коли за мощността, екстрите и възрастта, не искаме да даваме пари за ремонт и после Фиат бил калпав. ми като е калпав ходи си купи един чисто нов опел да ти гори повече масло от трабант и да си доволен и щастлив (и това го казвам от преки наблюдения). само дето опелът ще струва 8 пъти по 3хил лв и каското му ще е почти колкото едно фиатче като моето.
            Колега просто се поинтересувах,това е...
            Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

            Коментар


              #21
              Re: Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

              roro написа:
              колега, ми той майстора те е светнал какъв е проблемът, ти що не ще да пали и от бутане. Коли с ангренажен ремък не се палят на бутане, дърпане, не че е невъзможно, ама после ще последва една друга тема - "двигател 1.6 16в има ли защита на клапаните"
              То по тая логика 90% от колите не трябва да се бутат, нито дърпат.Досега не съм имал проблем от бутане, от 10 години карам коли с агренажен ремък.Дали въртящия момент ще се предава от двигателя към колелата или обратно - ремъкът си е ремък.Като ще се скъса - пак ще се скъса - просто му е дошло времето.

              Коментар


                #22
                Re: Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

                Immortal написа:
                roro написа:
                колега, ми той майстора те е светнал какъв е проблемът, ти що не ще да пали и от бутане. Коли с ангренажен ремък не се палят на бутане, дърпане, не че е невъзможно, ама после ще последва една друга тема - "двигател 1.6 16в има ли защита на клапаните"
                То по тая логика 90% от колите не трябва да се бутат, нито дърпат.Досега не съм имал проблем от бутане, от 10 години карам коли с агренажен ремък.Дали въртящия момент ще се предава от двигателя към колелата или обратно - ремъкът си е ремък.Като ще се скъса - пак ще се скъса - просто му е дошло времето.
                Да колега, божа работа, ама все пак не си гасиш често колата на втора скорост докато се движиш с 10 км в час, нали...
                Brava 1.6 EL, '98
                182A4

                Коментар


                  #23
                  Re: Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

                  roro написа:
                  Immortal написа:
                  roro написа:
                  колега, ми той майстора те е светнал какъв е проблемът, ти що не ще да пали и от бутане. Коли с ангренажен ремък не се палят на бутане, дърпане, не че е невъзможно, ама после ще последва една друга тема - "двигател 1.6 16в има ли защита на клапаните"
                  То по тая логика 90% от колите не трябва да се бутат, нито дърпат.Досега не съм имал проблем от бутане, от 10 години карам коли с агренажен ремък.Дали въртящия момент ще се предава от двигателя към колелата или обратно - ремъкът си е ремък.Като ще се скъса - пак ще се скъса - просто му е дошло времето.
                  Да колега, божа работа, ама все пак не си гасиш често колата на втора скорост докато се движиш с 10 км в час, нали...
                  ..... а да не говорим че тя и сама се гаси... Типо 1.4 с карбуратор си го прави с презумцията да пести! А и съм я гасил нарочно! Автомобила е на 220 000км и все така не къса ремък, .... Що така?!?!?!?!Колеги, или си потдържайте автомобилите, или се ограмотете малко преди такива изказвания!Щото ако това бяха съвети които да се изпълняват, при случай на беля, ....... после кой какво каза?С най-добри пожелания, Никола!П.С. тук в форума има доста грамотни хора(на инжинерно ниво), но те просто не четат такива теми!
                  fiat divak

                  Коментар


                    #24
                    тез легенди с късането на ремъка от палене с бутане/дърпане са обсъждани , но са си неизкореними , както и темите "що ми се потят стъклата"

                    Коментар


                      #25
                      Колеги колата е оправена!Оказа се че просто предишния "майстор" просто нищо не е направил от уговореното...смениха ми бендикса с нов но се оказа и че шалтера също е за реставрация и срещу още извесна сума пак пали на половин оборот :D !Колкото до задавянето,днес ме дръпнаха с кола и на 2-пъти не искаше да запали,но третия излезна на късмет и запали след огромен облак дим и оттам директно в сервиза,въпреки че имах записан час за утре момчетата проявиха разбиране (беше ме страх да я загася) и ме взеха за днес.
                      Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

                      Коментар

                      Working...
                      X