Здравейте колеги!Преди време я водих да ми оправят стартера смениха ми общто взето всичко...палеше супер колата.Минаха 2 месеца и пак проблеми...Ел.мотора на стартера си жужи но никакво палене след 10-тина опита и запалваше.Закарах я уж при хора които разбират и майстора там ми каза че просто съм се минал с кофти части,показа ми нещто като зъбно колелце от бендикса и каза че то изпускало при палене и проблема идва от него!Просто в момента не разполагах с парите за които той ми каза и продължих да карам така още няколко дни и вчера пак запали от 8-мия път примерно обаче държеше много ниски обороти и и подадох газ,колата обаче загасна и край после никакво палене!Днес се опитах на бутане да я запаля и не стана.Свалих сващите и се оказа че се е "задавила" изсуших ги сложих ги пак и пак нищо...Въпроса ми е ако е само от бендикса,защто не пали и на скорост???или е нещто друго освен стартера?Извинявам се за дългите обяснения,но исках да е ясно какво съм направил точно.Ще се радвам на всякакви мнения и идей
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали
Collapse
X
-
И аз имам проблеми с паленето. Първия път когато не можах да запаля, реших че акумулатора е паднал защото беше -10 С през нощща.Успях да запаля с прехвърляне на ток от друга кола с кабели.Втория път се случи преди 2 дена, дойде един приятел да пробваме пак с кабели от неговия акумулатор , но не стана за мое съжаление.Не мисля, че акумулатора е заминал, защото го взех края на 2008, или началото на 2009 беше..вярно че е български, но все пак !? Предполагам проблема е при стартера, но като не мога да запаля, как по дяволите, да я закарам на сервиз.Помислих да ме дърпат на буксир , но пред и зад мен има спряли коли, пък и сняг и коловози по уличките.. въобще ужас.Като дам на контакт всичко си работи, фарове, чистачки, но завъртя ли да запаля , се чува само "аъхм" дори не успява да превърти двигателя с един оборот.Колата е Фиат Браво 1.2 16в на 190к км.Ени съджесчънс ?
Коментар
-
jordan85 написа:И аз чакам някой да открие топлата вода при 1.6 то като гледам май половината форум е такаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:jordan85 написа:И аз чакам някой да открие топлата вода при 1.6 то като гледам май половината форум е такаPeugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Колеги, кога ще разберете, че диагностика на автомобил не е закачане на колата към компютър или четене/триене на грешки от самозвани "майстори".Диагностика означава намирането на проблема и решаването му. Другото са пари на вятъра.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:Колеги, кога ще разберете, че диагностика на автомобил не е закачане на колата към компютър или четене/триене на грешки от самозвани "майстори".Диагностика означава намирането на проблема и решаването му. Другото са пари на вятъра.Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
На мойта и отрязах катализатора и на негово място има само тръба (по съвет на един "майстор"). Възможно ли е това да пречи по някакъв начин на нормалната работа на ламбда сондата, което пък да води до грешки и до въпросния проблем с паленето? Важна подробност е, че при мен проблема е при загряла кола.
Коментар
-
simeon3000 написа:Бобо, Юве Бош на Симеоновско шосе, Вантотрейд, Александър Ауто са все доказани сервизи в София.Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
моя приятел на Браво 2000 20в,колата палеше ама от 2-3 път,беше на така наречените маистори на диагностика,и те така ламбдо сонда.тои та взе та я смени и така нищо ново,колата като на пук не палеше и пак ходене по маките,купи 5 бр нови свещи-пак нищо,давах му моя дебитомер с всички 5 бр бобини,сваляхме разни датчици от моита кола,и колата като на пук пак не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ а тя не е,хварли някаде към 4 стотака=400 лева и колата като парвоначалното положение.и един ден просто докато работела чул странен звук от ляво на предния капак,правим проверка с моито Браво-няма такаав шум,разкачи сички кори под преден десен калник и какво се оказа,СИНИОТО МАРКУЧЛЕ ЗА ФИЛТАР ЛИ Е РЕЗОРВОАР ЛИ НА БЕНЗИНОВИТЕ ПАРИ СЕ БЕШЕ НАПУКАЛО,СМЕНИ ГО ЗА 4 ЛЕВА С РУСКО ОТ ЛАДА И .познаите деееее колата като нова,SORRY за далгото обяснение но мисалта ми е,много не вярваи на тези компютри какво ти показват.ако имаш някои приятел с сащата кола и двигател и ако има желание направете някои донорски трансплантации от едната и другата и така ще изклиучите някои варианти,другото е САМО ДОКАТКИ И ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ..УСПЕХ ДАНО ДА МИ СХВАНА МИСАЛТА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар