Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги поредното Браво 1.6 16в,което не пали

    Здравейте колеги!Преди време я водих да ми оправят стартера смениха ми общто взето всичко...палеше супер колата.Минаха 2 месеца и пак проблеми...Ел.мотора на стартера си жужи но никакво палене след 10-тина опита и запалваше.Закарах я уж при хора които разбират и майстора там ми каза че просто съм се минал с кофти части,показа ми нещто като зъбно колелце от бендикса и каза че то изпускало при палене и проблема идва от него!Просто в момента не разполагах с парите за които той ми каза и продължих да карам така още няколко дни и вчера пак запали от 8-мия път примерно обаче държеше много ниски обороти и и подадох газ,колата обаче загасна и край после никакво палене!Днес се опитах на бутане да я запаля и не стана.Свалих сващите и се оказа че се е "задавила" изсуших ги сложих ги пак и пак нищо...Въпроса ми е ако е само от бендикса,защто не пали и на скорост???или е нещто друго освен стартера?Извинявам се за дългите обяснения,но исках да е ясно какво съм направил точно.Ще се радвам на всякакви мнения и идей
    Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

    #2
    Ей, на тези "Браво"-та много им е слаба имунната система:най-малкия вирус ги поваля
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      VooDoo написа:
      Ей, на тези "Браво"-та много им е слаба имунната система:най-малкия вирус ги поваля
      Имаш право колега,калпавички са си
      Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

      Коментар


        #4
        Ако трябва да перефразираме поговорката за мечките и гората - "Който го е страх от повреди, да не си купува ФИАТ"
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          И аз имам проблеми с паленето. Първия път когато не можах да запаля, реших че акумулатора е паднал защото беше -10 С през нощща.Успях да запаля с прехвърляне на ток от друга кола с кабели.Втория път се случи преди 2 дена, дойде един приятел да пробваме пак с кабели от неговия акумулатор , но не стана за мое съжаление.Не мисля, че акумулатора е заминал, защото го взех края на 2008, или началото на 2009 беше..вярно че е български, но все пак !? Предполагам проблема е при стартера, но като не мога да запаля, как по дяволите, да я закарам на сервиз.Помислих да ме дърпат на буксир , но пред и зад мен има спряли коли, пък и сняг и коловози по уличките.. въобще ужас.Като дам на контакт всичко си работи, фарове, чистачки, но завъртя ли да запаля , се чува само "аъхм" дори не успява да превърти двигателя с един оборот.Колата е Фиат Браво 1.2 16в на 190к км.Ени съджесчънс ?

          Коментар


            #6
            И аз чакам някой да открие топлата вода при 1.6 то като гледам май половината форум е така
            Peugeot 307 2.0i ГИ
            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

            Коментар


              #7
              jordan85 написа:
              И аз чакам някой да открие топлата вода при 1.6 то като гледам май половината форум е така
              Не е вярно!Единици са колите,които не палят.Аз до сега не съм имал случай моя кола фиат да не запали. В семейството ми са били общо 5 на брой.Иди на една диагностика и проблемът ще излезне!
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                dudulia написа:
                jordan85 написа:
                И аз чакам някой да открие топлата вода при 1.6 то като гледам май половината форум е така
                Не е вярно!Единици са колите,които не палят.Аз до сега не съм имал случай моя кола фиат да не запали. В семейството ми са били общо 5 на брой.Иди на една диагностика и проблемът ще излезне!
                Колега отиди пусни един фиш от тотото ,явно си късметлия. Шегата на страна по въпроса може би аз не съм случвал на добър елконаджия,но е факт че всеки път като я закача излиза ми само една ламда сонда и почват за дават някакви съвети и аз сменям и дюзи чистя и накрая нищо Затова мисля да изчакам топлата вода
                Peugeot 307 2.0i ГИ
                ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                Коментар


                  #9
                  Колеги, кога ще разберете, че диагностика на автомобил не е закачане на колата към компютър или четене/триене на грешки от самозвани "майстори".Диагностика означава намирането на проблема и решаването му. Другото са пари на вятъра.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар


                    #10
                    simeon3000 написа:
                    Колеги, кога ще разберете, че диагностика на автомобил не е закачане на колата към компютър или четене/триене на грешки от самозвани "майстори".Диагностика означава намирането на проблема и решаването му. Другото са пари на вятъра.
                    Колега,сподели с нас каде я правят тази диагностика и колко струва.Защото и аз досега кадето и да съм ходил,това което правят е да ми закачеат колата на компютър и да ми споделят че имам проблем с ламбда сондата.
                    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                    Коментар


                      #11
                      Вижте как и двамата имате една и съща грешка.Ламбда сонда!Аз питам сменяли ли сте ламбда сондата,след като ви дава такава грешка?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Бобо, Юве Бош на Симеоновско шосе, Вантотрейд, Александър Ауто са все доказани сервизи в София.
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          #13
                          На мойта и отрязах катализатора и на негово място има само тръба (по съвет на един "майстор"). Възможно ли е това да пречи по някакъв начин на нормалната работа на ламбда сондата, което пък да води до грешки и до въпросния проблем с паленето? Важна подробност е, че при мен проблема е при загряла кола.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар


                            #14
                            simeon3000 написа:
                            Бобо, Юве Бош на Симеоновско шосе, Вантотрейд, Александър Ауто са все доказани сервизи в София.
                            Веднага мога да те опровергая за Юве Бош на симеоновско.Точно там беше процедурата с закачането и ламбда сондата.Също и някаква неизвестна грешка която не можаха да определят.В другите не съм ходил,нека някой който е бил да каже,макар че малко се отплеснахме от темата и моля колегата който я е пуснал да ме извини.
                            Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                            Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                            Коментар


                              #15
                              моя приятел на Браво 2000 20в,колата палеше ама от 2-3 път,беше на така наречените маистори на диагностика,и те така ламбдо сонда.тои та взе та я смени и така нищо ново,колата като на пук не палеше и пак ходене по маките,купи 5 бр нови свещи-пак нищо,давах му моя дебитомер с всички 5 бр бобини,сваляхме разни датчици от моита кола,и колата като на пук пак не палеше от парвия пат,чуваше се едно пукане като че ли е на газ а тя не е,хварли някаде към 4 стотака=400 лева и колата като парвоначалното положение.и един ден просто докато работела чул странен звук от ляво на предния капак,правим проверка с моито Браво-няма такаав шум,разкачи сички кори под преден десен калник и какво се оказа,СИНИОТО МАРКУЧЛЕ ЗА ФИЛТАР ЛИ Е РЕЗОРВОАР ЛИ НА БЕНЗИНОВИТЕ ПАРИ СЕ БЕШЕ НАПУКАЛО,СМЕНИ ГО ЗА 4 ЛЕВА С РУСКО ОТ ЛАДА И .познаите деееее колата като нова,SORRY за далгото обяснение но мисалта ми е,много не вярваи на тези компютри какво ти показват.ако имаш някои приятел с сащата кола и двигател и ако има желание направете някои донорски трансплантации от едната и другата и така ще изклиучите някои варианти,другото е САМО ДОКАТКИ И ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ..УСПЕХ ДАНО ДА МИ СХВАНА МИСАЛТА

                              Коментар

                              Working...
                              X