Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 не иска да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.6 не иска да запали

    Здравейте момчета не съм сигурен дали е точното място за темата тей като съм новичък от към автомобилите и не им разбирам много много но ще се пробвам. Значи проблема е следния преди 3 дена си взех фиат браво 1.6 вървеше си палеше си нямаше никакви проблеми.Днес като станах за работа (на вън е -5 градуса някаде) отивам да паля колата давам на контакт светна лампата на бензиновата помпа че впръсква но звука го нямаше помачих се да запаля но неуспя и явно акумолатора беше паднал защото след 4-5 опита падна напално.Обадих се на един приятел той дойде с неговата кола .... закачихме акумолатора му който е чисто нов но уви колата пак неискаше да запали.Ще ви бъда много благодарен за всякакви идеи и предложения които можете да отправите.Благодаря ви предварително.П.П в момента съм оставил моя си акумолатор да се зарежда.Съмненията са ми да не би да е замразнала нещо помпата ....

    #2
    Здравей, колега и добре дошъл. По-голямата част от форума може да ти се похвали, че при доста по ниски температури пали без проблем. Ако помпата ти не се чува, то вероятно е изгоряла. Оставял ли си колата без бензин?
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      reter написа:
      Здравей, колега и добре дошъл. По-голямата част от форума може да ти се похвали, че при доста по ниски температури пали без проблем. Ако помпата ти не се чува, то вероятно е изгоряла. Оставял ли си колата без бензин?
      Колата не е оставяна без бензин от както съм я взел резервоара съм го гледал да си е пълен

      Коментар


        #4
        Това за жалост, не изключва варианта за помпата, другата възможна причина е да ти се е**ва имобилайзера. Изгасва ли ти жълтото ключе на таблото след като дадеш на контакт
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          reter написа:
          Това за жалост, не изключва варианта за помпата, другата възможна причина е да ти се е**ва имобилайзера. Изгасва ли ти жълтото ключе на таблото след като дадеш на контакт
          Имобилайзер нямам и да Кода за който става дума си се изгасва след 2-3 сек.

          Коментар


            #6
            Да си чистил нещо по колата и по-специално под шофьорската седалка?
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Да си чистил нещо по колата и по-специално под шофьорската седалка?
              Даже на мивка не съм я карал заради лошото време.Седалката само дето е местена напред назад ....

              Коментар


                #8
                здр. колега и от мен честита придобивка а сега за проблемчето отваряш багажника като вдигнеш стелката ще видиш едно капаче в дясната страна почти до гърба на задната седалка отвараш го и ще ти се покаже горната част на помпата и маркучите дето влизат и излизат от резервоара откачаш буксата и замерваш при контак дали отива ток към помпата(може с мултицет може и с най обикновена пробна лампа на 12 в.) ако има 12 волата значи помпата е свършила, ако няма може само да се радваш и проверяваш бушоните но щом е изгорял бушона нещо не е в ред по захранването на помпата или самата помпа нещо не е в редзабележка: напрежението към помпата го има при всяко подаване на контакт да кажем за около 10 секунди и спира,и след като започне да върти двигателя и още нещо лампа има за диагностика на инжекциона светва при подаване на контак и след като си направи диагностиката и установои че всичко по системата е в ред изгасва(изгоряла помпа не я отчита за грешка)

                Коментар


                  #9
                  Bat_M написа:
                  здр. колега и от мен честита придобивка а сега за проблемчето отваряш багажника като вдигнеш стелката ще видиш едно капаче в дясната страна почти до гарба на задната седалка овараш го и яе ти се покаже горната част на помпата и маркучите дето влизат и излизат от резервоара откачаш буксата и замерваш при контак дали отива ток към помпата ако има 12 волата значи помпата е свършила, ако няма може само да се радваш и проверяваш бушоните забележка: напрежението към помпата го има при всяко подаване на контакт да кажем за около 10 секунди и спира и след като започне да върти двигателя и още нещо лампа има за диагностика на инжекциона светва при подаване на контак и след като си направи диагностиката и установои че всичко по системата е в ред изгасва(изгоряла помпа не я отчита за грешка)
                  Благодаря ти на теб и на всички които се заинтерсувахте от проблема ми това което предложи ти ще го пробвам сутринта като стана и ще пиша тук в темата какво е станало. Още веднъж благодаря

                  Коментар


                    #10
                    извинявам се за тъпия вапрос но коя година е колата защото както казва и колегата spark има и такава вероятност ако няма напрежение към помпата да е от защитния ключ на седалката или пък ако е след 99 да си го натиснал без да искаш понеже е преместен на кората до левия крак доло ниско има направено едно като джобче

                    Коментар


                      #11
                      Bat_M написа:
                      извинявам се за тъпия вапрос но коя година е колата защото както казва и колегата spark има и такава вероятност ако няма напрежение към помпата да е от защитния ключ на седалката или пък ако е след 99 да си го натиснал без да искаш понеже е преместен на кората до левия крак доло ниско има направено едно като джобче
                      Въпроса ти не е тъп щото пък и аз от самото начало трябваше да се уточня коя година е колата което си е моя грешка за което се извинявам. Колата е 98.

                      Коментар


                        #12
                        така значи темата може да я затворят модераторите.Помпата здала това беше цялата работа сменихме я и сега вече няма проблеми благодаря на всички които помогнаха

                        Коментар

                        Working...
                        X