Здравейте момчета не съм сигурен дали е точното място за темата тей като съм новичък от към автомобилите и не им разбирам много много но ще се пробвам. Значи проблема е следния преди 3 дена си взех фиат браво 1.6 вървеше си палеше си нямаше никакви проблеми.Днес като станах за работа (на вън е -5 градуса някаде) отивам да паля колата давам на контакт светна лампата на бензиновата помпа че впръсква но звука го нямаше помачих се да запаля но неуспя и явно акумолатора беше паднал защото след 4-5 опита падна напално.Обадих се на един приятел той дойде с неговата кола .... закачихме акумолатора му който е чисто нов но уви колата пак неискаше да запали.Ще ви бъда много благодарен за всякакви идеи и предложения които можете да отправите.Благодаря ви предварително.П.П в момента съм оставил моя си акумолатор да се зарежда.Съмненията са ми да не би да е замразнала нещо помпата ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 не иска да запали
Collapse
X
-
reter написа:Здравей, колега и добре дошъл. По-голямата част от форума може да ти се похвали, че при доста по ниски температури пали без проблем. Ако помпата ти не се чува, то вероятно е изгоряла. Оставял ли си колата без бензин?
Коментар
-
здр. колега и от мен честита придобивка а сега за проблемчето отваряш багажника като вдигнеш стелката ще видиш едно капаче в дясната страна почти до гърба на задната седалка отвараш го и ще ти се покаже горната част на помпата и маркучите дето влизат и излизат от резервоара откачаш буксата и замерваш при контак дали отива ток към помпата(може с мултицет може и с най обикновена пробна лампа на 12 в.) ако има 12 волата значи помпата е свършила, ако няма може само да се радваш и проверяваш бушоните но щом е изгорял бушона нещо не е в ред по захранването на помпата или самата помпа нещо не е в редзабележка: напрежението към помпата го има при всяко подаване на контакт да кажем за около 10 секунди и спира,и след като започне да върти двигателя и още нещо лампа има за диагностика на инжекциона светва при подаване на контак и след като си направи диагностиката и установои че всичко по системата е в ред изгасва(изгоряла помпа не я отчита за грешка)
Коментар
-
Bat_M написа:здр. колега и от мен честита придобивка а сега за проблемчето отваряш багажника като вдигнеш стелката ще видиш едно капаче в дясната страна почти до гарба на задната седалка овараш го и яе ти се покаже горната част на помпата и маркучите дето влизат и излизат от резервоара откачаш буксата и замерваш при контак дали отива ток към помпата ако има 12 волата значи помпата е свършила, ако няма може само да се радваш и проверяваш бушоните забележка: напрежението към помпата го има при всяко подаване на контакт да кажем за около 10 секунди и спира и след като започне да върти двигателя и още нещо лампа има за диагностика на инжекциона светва при подаване на контак и след като си направи диагностиката и установои че всичко по системата е в ред изгасва(изгоряла помпа не я отчита за грешка)
Коментар
-
извинявам се за тъпия вапрос но коя година е колата защото както казва и колегата spark има и такава вероятност ако няма напрежение към помпата да е от защитния ключ на седалката или пък ако е след 99 да си го натиснал без да искаш понеже е преместен на кората до левия крак доло ниско има направено едно като джобче
Коментар
-
Bat_M написа:извинявам се за тъпия вапрос но коя година е колата защото както казва и колегата spark има и такава вероятност ако няма напрежение към помпата да е от защитния ключ на седалката или пък ако е след 99 да си го натиснал без да искаш понеже е преместен на кората до левия крак доло ниско има направено едно като джобче
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар