Здравейте!Отскоро съм притежател на Bravo 1.4 12v 1998 г. , 90 000 реални. Навсякъде говорите за проблеми с разпределителният вал,че бил кръгъл от неправилно смазване.Някой знае ли точните размери на гърбиците(ширина,височина) нали са яйцевидни тези гърбици, така да се каже,та да мога да преценя дали е още читав!Гледах го не е надраскан засега,ама все пак...?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпределителен вал Bravo 1.4 12v
Collapse
X
-
Re: Разпределителен вал Bravo 1.4 12v
upside написа:Здравейте!Отскоро съм притежател на Bravo 1.4 12v 1998 г. , 90 000 реални. Навсякъде говорите за проблеми с разпределителният вал,че бил кръгъл от неправилно смазване.Някой знае ли точните размери на гърбиците(ширина,височина) нали са яйцевидни тези гърбици, така да се каже,та да мога да преценя дали е още читав!Гледах го не е надраскан засега,ама все пак...?Благодаря предварително!
-
upside написа:Здравейте!Отскоро съм притежател на Bravo 1.4 12v 1998 г. , 90 000 реални. Навсякъде говорите за проблеми с разпределителният вал,че бил кръгъл от неправилно смазване.Някой знае ли точните размери на гърбиците(ширина,височина) нали са яйцевидни тези гърбици, така да се каже,та да мога да преценя дали е още читав!Гледах го не е надраскан засега,ама все пак...?Благодаря предварително!SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Първо добре дошъл във форума.Ако ти се инвестират 80 лв.може да си смениш профилактично гумичките на маслената магистрала,а нея да я промиеш.Става много лесно.Ти как видя,че е запазен само през капачката за маслото или сваля капака?Защото при мен например праз капачката на маслото се виждаше кръгла напълно изядена гърбица,а нататък се оказа,че са доста по-читави гърбиците.Дори да е на 90 000 реални(то такива "реални" в България почти няма) е хубаво на 100 000 км тези гумички да се сменят,защото стават твърди и не уплътняват добре.Оттам спада налягането в масления паяк и става "весело"Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 .Общо взето това си е консуматив на тоя мотор,както ремъците например.Не искам да ти въздействам по никакъв начин или да те плаша,просто споделям.Другото е наистина редовна смяна на масло,колкото можеш да си позволиш по-хубаво.Просто двигателя и в частност главата му е капризен на тема мазане.
Коментар
-
VooDoo написа:upside написа:Здравейте!Отскоро съм притежател на Bravo 1.4 12v 1998 г. , 90 000 реални. Навсякъде говорите за проблеми с разпределителният вал,че бил кръгъл от неправилно смазване.Някой знае ли точните размери на гърбиците(ширина,височина) нали са яйцевидни тези гърбици, така да се каже,та да мога да преценя дали е още читав!Гледах го не е надраскан засега,ама все пак...?Благодаря предварително!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Гледам темата е поутихнала викам да я ъпна с моя пробле.Та значи и аз вече съм в отбора с износените валове На 2-ри и 3-ти имам по 1-на износена гърбица,абе яко са си вдълбали,от всичките 8 гумички на паяка само 1 беше читава,т.е беше като нова,паяка не ми беше много запушен даже почти не.Може ли някои които е правил интервенцията със смяната на вала да ми обясни по подробно какво трябва да направя,тук или на лс.Благодаря предваритеноКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Гледам темата е поутихнала викам да я ъпна с моя пробле.Та значи и аз вече съм в отбора с износените валове На 2-ри и 3-ти имам по 1-на износена гърбица,абе яко са си вдълбали,от всичките 8 гумички на паяка само 1 беше читава,т.е беше като нова,паяка не ми беше много запушен даже почти не.Може ли някои които е правил интервенцията със смяната на вала да ми обясни по подробно какво трябва да направя,тук или на лс.Благодаря предваритено
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:cs_aleksandar написа:Гледам темата е поутихнала викам да я ъпна с моя пробле.Та значи и аз вече съм в отбора с износените валове На 2-ри и 3-ти имам по 1-на износена гърбица,абе яко са си вдълбали,от всичките 8 гумички на паяка само 1 беше читава,т.е беше като нова,паяка не ми беше много запушен даже почти не.Може ли някои които е правил интервенцията със смяната на вала да ми обясни по подробно какво трябва да направя,тук или на лс.Благодаря предваритеноКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Stefan Hadjov написа:cs_aleksandar написа:Гледам темата е поутихнала викам да я ъпна с моя пробле.Та значи и аз вече съм в отбора с износените валове На 2-ри и 3-ти имам по 1-на износена гърбица,абе яко са си вдълбали,от всичките 8 гумички на паяка само 1 беше читава,т.е беше като нова,паяка не ми беше много запушен даже почти не.Може ли някои които е правил интервенцията със смяната на вала да ми обясни по подробно какво трябва да направя,тук или на лс.Благодаря предваритено
Коментар
-
Значи аз сега при свалянето на капака,свалих и паяка и го киснах в кво ли не,корселини ........ та даже и в нафта,беше проръчквана с тел,и продухвана на компресор,но доста колеги изтъкват и гумичките като причина за износването.Друг въпрос които искам да задам е,дали да си потърся читав оригинален вал втора ръка,или да си купя нов ?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Значи аз сега при свалянето на капака,свалих и паяка и го киснах в кво ли не,корселини ........ та даже и в нафта,беше проръчквана с тел,и продухвана на компресор,но доста колеги изтъкват и гумичките като причина за износването.Друг въпрос които искам да задам е,дали да си потърся читав оригинален вал втора ръка,или да си купя нов ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Разглоби паяка и разпробии всички отвори за смазване с добре заточена бургия 2,2 мм.
Коментар
-
roko_ok написа:Stefan Hadjov написа:Разглоби паяка и разпробии всички отвори за смазване с добре заточена бургия 2,2 мм.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Налягането е с голям резерв-4 бара.Фабричните отвори са 2 мм.Не е необходимо да пръска силно,а с необходимото количество.Проблема не е в налягането,а в липса на масло,поради запушване на отворите с гадости.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар