roko_ok написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпределителен вал Bravo 1.4 12v
Collapse
X
-
roko_ok написа:А не измерих го с обикновена линийка на око ама то си се вижда явно ,че няма повече от милиметър.Пъха се точно краче от кондензатор,който после го меря с шублера-около 0,7 мм.
Коментар
-
И на тази дето я сложих бяха толкова някаде ,ама със сигурност не бяха 2 мм.Обаче ми се струва ,че бяха с една идея по големи.А тия жабки що са пробили такива заводски дупки.Какво им е пречело да са по-широки не разбирам.Направили са го все едно всяка година да си разглабяш мотора и да го чистиш със спирт и памуче.Много ясно,че във всеки мотор има частици.Направено много идиотско като замисъл.Айде концепцията за мазане отгоре добре ,ама направете ги по-широки да го е.а.....
Коментар
-
Абе колеги чета и се чудя и аз за тея дупки .... неможах да измеря с точност моите, но са по-малки от 1мм. Скоро си играх с чистене, и гумички смених и масло .... и сега пак зе да се обажда леко. Ще ги разпробия и аз на 2.2 пък каквото стане.Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
За онези, които са решили да модифицират Маслената магистрала: Отворите със сигурност са по-малки от 1мм. Естествено това не е случайно. Необходимо е налягане в същата за да пълни Хидравличните повдигачи. При разширяване на отворите няма да имате и необходимото остатъчно налягане, а това ще е проблем за повдигачите. А повдигачите работят както и при 4000об./мин. така и при 850об./мин. Гърбиците трият по кобилиците при същите обороти.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
mme написа:За онези, които са решили да модифицират Маслената магистрала: Отворите със сигурност са по-малки от 1мм. Естествено това не е случайно. Необходимо е налягане в същата за да пълни Хидравличните повдигачи. При разширяване на отворите няма да имате и необходимото остатъчно налягане, а това ще е проблем за повдигачите. А повдигачите работят както и при 4000об./мин. така и при 850об./мин. Гърбиците трият по кобилиците при същите обороти.
Коментар
-
Мисля,че ако се прави въобще някаква манипулация то не би трябвало да се разпробива повече от 1 мм в противен случай се намалява налягането на цялата система горе.Помпата наистина дава 4 бара ама при 4000 оборота,а това са обороти,които рядко се подържат постоянно.При празен ход налягането е 1 бар,с нашите стари маслени помпи да не кажа,че сигурно и толкова няма.При това положение има опастност да спре да пръска,а да почне да тече надолу и тогава струята няма да къпе вала,който все пак не се намира точно под отворите на магистралата,а е разположен под известен ъгъл.Колкото и да е недомислено конструктивно това все пак ми се струва много рисковано да го"побългаряваме".Макрая ще взема да си измайсторя един прозрачен капак на главата,за да мога винаги да си наглеждам магистралката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
roko_ok написа:Мисля,че ако се прави въобще някаква манипулация то не би трябвало да се разпробива повече от 1 мм в противен случай се намалява налягането на цялата система горе.Помпата наистина дава 4 бара ама при 4000 оборота,а това са обороти,които рядко се подържат постоянно.При празен ход налягането е 1 бар,с нашите стари маслени помпи да не кажа,че сигурно и толкова няма.При това положение има опастност да спре да пръска,а да почне да тече надолу и тогава струята няма да къпе вала,който все пак не се намира точно под отворите на магистралата,а е разположен под известен ъгъл.Колкото и да е недомислено конструктивно това все пак ми се струва много рисковано да го"побългаряваме".Макрая ще взема да си измайсторя един прозрачен капак на главата,за да мога винаги да си наглеждам магистралката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
Вече и аз незнам - аз си казах че 2-ри път вала няма да й сменям на тая кошница, уж и гумички не мислех да сменям ама айде мислех че ще се оправи ... както беше казал някой колега малко по-горе точно пък тея гумички не виждам каква роля могат да имат с износването на тоя вал - аз който съм доста бос на тема двигатели .... е просто логично че единствено запушването на малките отвори над гърбиците водят до това ... но както и да е. Като се постопли малко ще си купя още една магистралка и ще тествам това с отворите на нея. Все някой трябва да се пристрашиFiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Колега нова е 150-160 лв,ако ще е за пробата си купи по-добре на старо.А това ако работи не е лоша идея.Не искам да опонирам колегите,просто разсъждавам.А ми изтърка и новия вал а му направих по 2 мм начаса дупчетата.Да наистина и аз не стигам до кой знае какви изводи,че гумичките са причината.По-скоро причината е точно запушването на тези дупченца.За гумичките единствено дето ако се втвърдят и не уплътняват да спада налягането в магистралата и да спира да цвръка отгоре...
Коментар
-
Именно ... колега и аз съм с вал на 10k километра и е тръгнал пак от към дясната гърбица. Сега пак почна да се обажда и вече просто претръпвам като карам ... спирам развивам, гледам пръска ли. Даже не смея да усилвам вече музиката вътре а слушам мотора как работи - абе направо паника :D . Магистралката знам че е скъпичка нова, ще я взема на старо .... за тези пари които хвърлих до тук с тоя вал ... 50-60лв не мисля че няма да ги прежаля. Има и друго .... на баща ми вече жал му стана сигурно за мене :D .... и ми предложи да вземем направо някой 1.6 или 1.8, пък тогава ще мога вече свободно да си експериментирам с тоя преди да издаде багажа съвсем.Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Не виждам защо ако си я почистил добре да не маже дясната гърбица.Освен да ти се е затлачила маслената помпа...на мен като ми смениха главата прочистваха нещо и помпата,и картера го сваляха.Наистина на всички там не маже по някакви неписани закони(точно под капачката) Ако си прочистил добре сега на слънчевото време много добре се вижда дали пръска.Що не отидеш да ти замерят налягането на маслото,което качва помпата.
Коментар
-
Колеги-мъченици на 1,4,недейте да умувате излишно.Гумичките нямат нищо общо с проблема,ако ще да са твърди като алуминия.На входа на магистралата фабрично няма гумичка,не е ли твърдо там.Не вярвайте на митове.Разпробиите магистралата,използвайте старите гумички,нищо че са твърди,поставете един прозрачен найлон върху главата на двигателя със свален капак и запалете двигателя за да видите какво страхотно мазане е върху гърбиците и кобилиците.И как шурти масло от отворите.Никакво налягане не е паднало/впрочем може и да е паднало незначително,но това няма значение ако контролната лампа не свети/.За по прицизните може да го премерите с манометър на входа на датчика,преди и след тази интервенция за да установите с колко е паднало.И повече няма да има запушване на тези отвори.Не е необходимо и промивка да правите,освен ако вътрешноста на двигателя е безобразно замърсена.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар