Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемна Тигра във форума на Фиат-проблема решен.Нова дюза.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемна Тигра във форума на Фиат-проблема решен.Нова дюза.

    Колеги,имам проблем с колата на приятелката ми,която е Опел Тигра 1,4.Нямям особенно опит с бензиновите коли и затова реших да се обърна към Вас.Опитах се да пиша във форума на Опел и да потърся съдействие след като се регистрирах,но той е толкова "добре" организиран че повече не искам и да чуя за него.Проблема е следният: Двигателя е 1,4 16 клапана,90 к.с. и на ниски обороти единият цилиндър не работи и това е 1-ви цилиндър.Като казвам на ниски обороти визирам обороти до 2000.Няма значение дали е топла или студена колата цилиндъра не работи.Разменял съм местата на свещите,кабелите-резултат никакъв.Смених бобината-пак няма резултат.Сменена е и ламбда сондата,както е и затапен EGR-a от много време.Това което успях да установя е че ако колата я форсирам няколко пъти до 6000-7000 оборота и задържа за около 4-5 секунди тези обороти след това за известно време работи идеално.Съмненията ми ме насочват към инжектора,но все пак ми се иска да чуя и други мнения на хора занимавали се с бензинови мотори.Индикации от ECU-то за проблеми няма никакви.Благодаря предварително на отзовалите се!
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    Ми колега направи тест с 1 свещ виж хвърля ли искра ако хвърля и след това не работи цилиндера значи недостига гориво в него,следователно това би се дължало на запушен инжектор
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      Има искра в цилиндъра и затова се насочих към инжектора.Все пак исках да чуя и други мнения.Споменаха ми че на опелските мотори им се пробивали много лесно гарнитурите на смукателните колектори.Не ми се струва разумно при така описаното поведение на колата да има проблемна гарнитура.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Мисля,че е запушен инжектора.

        Коментар


          #5
          Това за гарнитурите не съм го чувал,ми що не размениш инжекторите и следи как ще работи цилиндера с (проблемния евентуално) инжектор и този които е изправен.
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            И ако е от него,пробвай първо с добавка за промиване на инжекциона.Ако не стане-на ултразвук.

            Коментар


              #7
              Мислех с това да се занимавам утре,но понякога на човек му трябва малко заряд за да се реши на 100% :D Сега разбирам с Ваша помощ че нещата имат едно решение.Ще разменя инжекторите и тогава ще пиша за резултата.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Ми за да не работи само един цилиндър,и то не за постоянно,като това зависи от оборотите няма какво друго да е.Нещо индивидуално за цилиндъра е-свещ,кабел,инжектор.След като си разбрал кой цилиндър не работи рвазмени му ако можеш инжектора с друг цилиндър.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за информацията!
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Установи ли нещо?

                    Коментар


                      #11
                      +1 за проблемен инжекторКато извадиш свеща суха ли е? Ако е суха значи, че горивото не достига до нея. Ако е мокра и пуши черен дим отзад, когато е в обороти - проблем със свещи, кабели, бубини...Промивката на един инжектор с ултразвук е от порядъка на 10-15лв. и резултата се проявява след 100-200км каране. Добавката по-добре я сложи след промивката. Добре е да се промият всичките, защото ако единия е тръгнал, то и другите са в подобно състояние и проблема пак ще възникне. По отношение на проблемните гарнитури на Опел - става на въпрос за тази над главата и в следствие целия двигател се омазва с масло. Но това по-вероятно е замислено от опел, за да не ръждясва двигателя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Успех!
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар


                        #12
                        2000_16V написа:
                        Но това по-вероятно е замислено от опел, за да не ръждясва двигателя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                        Това ми хареса

                        Коментар


                          #13
                          roko_ok написа:
                          Установи ли нещо?
                          Времето се влоши и ми се изпари ентусиазма за ремон през уикенда.Ще изчакам да се пооправи малко обстановката и тогава ще се ровя.Свеща е добре.Няма разлика между тази на проблемния цилиндър и другите нормално работещи.Няма никакво пропушване,а след като смених ламбда сондата изчезна и миризмата на бензин от аспуха,когато прекъсва.Все пак цилиндъра работи на обороти над 2000, а тази кола за да върви не може да се кара под тези обороти.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            при ниска компресия също се проявяват проблемите само при ниски обороти, НО след като размениш 2 инжектора (от проблемния цил. и от работещ цил) ще си сигурен

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              виж дали самия инжектор работи все пак е 12 волта свещите дали са добре и кабелите ако трябва ги размени и виж да е инначе на диагностика ще покаже дали работат основни неща дюзи бубини дагчици
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X