Колеги,имам проблем с колата на приятелката ми,която е Опел Тигра 1,4.Нямям особенно опит с бензиновите коли и затова реших да се обърна към Вас.Опитах се да пиша във форума на Опел и да потърся съдействие след като се регистрирах,но той е толкова "добре" организиран че повече не искам и да чуя за него.Проблема е следният: Двигателя е 1,4 16 клапана,90 к.с. и на ниски обороти единият цилиндър не работи и това е 1-ви цилиндър.Като казвам на ниски обороти визирам обороти до 2000.Няма значение дали е топла или студена колата цилиндъра не работи.Разменял съм местата на свещите,кабелите-резултат никакъв.Смених бобината-пак няма резултат.Сменена е и ламбда сондата,както е и затапен EGR-a от много време.Това което успях да установя е че ако колата я форсирам няколко пъти до 6000-7000 оборота и задържа за около 4-5 секунди тези обороти след това за известно време работи идеално.Съмненията ми ме насочват към инжектора,но все пак ми се иска да чуя и други мнения на хора занимавали се с бензинови мотори.Индикации от ECU-то за проблеми няма никакви.Благодаря предварително на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемна Тигра във форума на Фиат-проблема решен.Нова дюза.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Има искра в цилиндъра и затова се насочих към инжектора.Все пак исках да чуя и други мнения.Споменаха ми че на опелските мотори им се пробивали много лесно гарнитурите на смукателните колектори.Не ми се струва разумно при така описаното поведение на колата да има проблемна гарнитура.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Мислех с това да се занимавам утре,но понякога на човек му трябва малко заряд за да се реши на 100% :D Сега разбирам с Ваша помощ че нещата имат едно решение.Ще разменя инжекторите и тогава ще пиша за резултата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
+1 за проблемен инжекторКато извадиш свеща суха ли е? Ако е суха значи, че горивото не достига до нея. Ако е мокра и пуши черен дим отзад, когато е в обороти - проблем със свещи, кабели, бубини...Промивката на един инжектор с ултразвук е от порядъка на 10-15лв. и резултата се проявява след 100-200км каране. Добавката по-добре я сложи след промивката. Добре е да се промият всичките, защото ако единия е тръгнал, то и другите са в подобно състояние и проблема пак ще възникне. По отношение на проблемните гарнитури на Опел - става на въпрос за тази над главата и в следствие целия двигател се омазва с масло. Но това по-вероятно е замислено от опел, за да не ръждясва двигателя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Успех!Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
roko_ok написа:Установи ли нещо?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
u_bo
при ниска компресия също се проявяват проблемите само при ниски обороти, НО след като размениш 2 инжектора (от проблемния цил. и от работещ цил) ще си сигурен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар