най малко щеше да се напълнил маслото с бензин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моите мъки с Браво 1.4 12v
Collapse
X
-
Може ли да задам един въпрос, на който не отговори преди това, а беше зададен от колега
Наистина ли набихте ризи на всички цилиндри и ако да, то каква беше точно процедурата и целта на упражнението? Питам, защото аз също съм го правил този номер, но беше само на един цилиндър с цел да спася останалите три бутала, защото си бяха напълно здрави. И тази процедура е доста тънък занаят.
И не беше ли по-евтино и по-практично да вземете други бутала, защото предполагам, че упражнението с ризите е било, за да запазите старите (оригинални) бутала ?
Питам, за да сме наясно колегите дали проблема не е именно там...== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоАз изобщо не съм сигурен дали на тоя мотор могат да се набият ризи.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоИмам предвид че блока май е отливка, не е с топло набиванеkoce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоТака е, но много добър майстор може да го разстърже и да набие ризи само че такива изчезнаха напоследък== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Лятото набивахме риза на едно канго. Три пъти сваляхме глава щото меси масло и антифриз. И собственика твърдеше че е глава. Накрая го убедихме че не е глава и се оказа че едната риза е пропаднала с 0.5 мм. Но там са само ризи.
Иначе в обеля има човек който прави подобни ремонти. Последно на едно БМВ ТДС беше изрязал целите тунели и ги гради на ново.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетореално има шанс , но и аз се съмнявам в успеха на такова начинание - да беше лада или москвич - ок
Да не говорим, че Москвич си е фабрично с ризи, това за 12-ка.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоИ какво толкова е по различно, да не може да се набият сухи ризи.
Да не говорим, че Москвич си е фабрично с ризи, това за 12-ка.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Стана ми интересно за колегата с 1.4 16в новото Браво, как така са набивали ризи на този практически нов двигател, толкова да е захабен за 8 почти 9 години ми се вижда малко нереално или са го изнасилвали яко. Има много такива които се движат в България и харчалъка на масло е известен сред всички, но чак 1 литър на 1000км ми се вижда множко. Между другото всеизвестен факт е че има една тръбичка за маслените газове и ако е запушена от нея харчи доста масло, а даже на къси разстояние може да ти даде до 500мл на 1000км заради нея.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоколега разгледай внимателно блока и ще разбереш че няма как ризата да е с дебелина много над 4 мм. , точно защото не е москвич
https://youtu.be/_4ozjkC5faY?t=7m1s ето тук може да прецениш колко е дебелината на ризата, а ако върнеш напред клипа ще видиш колко малко стена остава на блока след стъргането.
А защо се е стигнало до ризи..... е много относително. Разглобявал съм 1.2 16 клапана останало без бутала. Буталните болтове бяха пропаднали в буталото. Много голяма част от буталата бяха останали на блока и двигателя е спрял защото главата толкова се беше изкривила от прегряването, че е изгубил компресия мотора. И всичко това за десетина км без вода.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар