Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моите мъки с Браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Леле как си я разпарчетосал,аз не посмях да го направя.Колегата Стефан Хаджов също я е разглобявал.А знаеш ли,че и шайбите които притискат гумичките също се свалят.Там дето си я разглобил лесно ли се маха?Да използвам старата за опитна мишка :D Една такава маслена магистрала нова струва 160 лева.

    Коментар


      #17
      roko_ok написа:
      Леле как си я разпарчетосал,аз не посмях да го направя.Колегата Стефан Хаджов също я е разглобявал.А знаеш ли,че и шайбите които притискат гумичките също се свалят.Там дето си я разглобил лесно ли се маха?Да използвам старата за опитна мишка :D Една такава маслена магистрала нова струва 160 лева.
      Трябваше ми да имам добър достъп до тръбичките ,а не през отворите за болтовете.Най напред я напръскай с разяждащ спрей защото може да се е спекла,след това вкарай два болта в двата края и напъни на усукване без да пипаш напречните тръбички,защото са крехки.Успех!!
      Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
      Alfa Romeo 147 1.9 jtd
      Alfa Romeo 147 1.9 jtd

      Коментар


        #18
        Здравейте колеги , аз пък искам да попитам точно за този двигател колко ниско се намира маслената помпа и от какво се задвижва (ремък / вал)? Преди ден паднах с двете колела в една дупка по време на последния сняг и предницата се удари много силно в снега или леда ,моментално ми светна лампата за маслото , спрях след минута да огледам ,нямаше теч на масло , на другия ден пак погледнах от долу и си я закарах до вкъщи -разстояние от 2 км. Та въпроса ми е може ли да се е счупила маслената помпа и ще има ли някакъв посказващ шум ако не работи ? Лампата продължава да свети ,но не от лоша връзка с куплунга и сега не смея да запаля двигателя.

        Коментар


          #19
          Здравейте нов съм в форума. И поздравления много добре направен. Имам проблем и аз със моя фиат Браво 1.4 12v 75hp. Гори ми страшно много масло беше скоро на ремонт и смениха бензинова помпа, разпределителен вал, маслена помпа, и направо няма да ви казвам колко ми излезна тоя ремонт.... обаче мина се месец и ми светна лампичката за маслото, и оттам долях пак и горе долу 2 пъти сам доливал до сега на секи 2 седмици което е супер дразнещо и ми е интересно откаде идва проблема. Този който ни смени сичко каза че може да е от главата защото и тя е за смяна и държи малки обороти на место колата, напрао се побърках с тоя фиат. Както вика един приятел ако спечелиш от тотото го одави в реката ама нема как вечно мой си е в момента и ще съм ви благодарен , ако някой има някакво предположение от какво може да е. И евентуално колко горе долу ще ми струва.

          Коментар


            #20
            кола

            като си сменял толкова работи / маслена помпа /що не погледна и гимичките на клапаните и да се провери маслената магистрала поне на този модел имаше нещо за смана налягането как е да не го гори маслоа главата едвали е за смяна -може за шлаифане е такива майстори от къде ги намирате сменя на ред и все на края ще улучи накоя част а кво и беше на колата та е ремонтира толкова
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              На първо време смени "майстора" и си намери кадърен такъв да ти оправи колата. За да гори толкова масло, то или изтича отнякъде, или пуши доста което значи че не е направен качествен(никакъв) ремонт.
              FIAT PUNTO 1.7 TD
              CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

              Коментар


                #22
                Re: кола

                kluchar написа:
                като си сменял толкова работи / маслена помпа /що не погледна и гимичките на клапаните и да се провери маслената магистрала поне на този модел имаше нещо за смана налягането как е да не го гори маслоа главата едвали е за смяна -може за шлаифане е такива майстори от къде ги намирате сменя на ред и все на края ще улучи накоя част а кво и беше на колата та е ремонтира толкова
                значи и гумички и сичко е сменено обаче понеже това не е първи ремонт на колата (разпределителен вал е сменян два пъти)и главата е шлайфана и преди и той каза че вече няма накаде да се шлайфа... обаче го каза вече след като бях дал сумати пари за ремонт а тая глава и нея ако я смена вече да бех си купил нов фиат. А въпроса е че баща ми се занимаваше с майсторите и нищо не му е казал аз само плащах и накрая като разбрах щях да го убия ама ... късноа иначе бензиновата помпа беше заминалата и държеше ниски обороти за тфа я закарахме и чесно да ви кажа освен че колата върви доста повече като я настъпиш иам чуството че преди беше по добре поне знаех , че няма да ме остаи на пътя. след тоя ремонт на сичкото отгоре и два пъти ми изхвърли водата. Да знаете че не разбирам много само горе долу, и се надявам да ме посъветвате нещо , иначе водата скоро не я е фърляло

                Коментар


                  #23
                  Здравейте имам Фиат браво 1.4 бензин 90 кс. 2009г. Гори масло на 1000 км.1 литър.Направих ме с майстора следното-нови сегменти,нови лагери.набити ризи и шлаиф на блока,главата всичко гумички,клапани водачи и тн. И пак гори незнам какво да я правя моля ви помогнете??

                  Коментар


                    #24
                    Набихте ризи и направихте шлайф на блока и продължава? Верно ли набихте ризи?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      А дали го гори или изтича бавно и полека .....
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар


                        #26
                        Константинов написа: Преглед на мнението
                        А дали го гори или изтича бавно и полека .....
                        Не няма никакви течове ауспуха си е нормално нито е почарнял нито нищо всичко си е както си го пише в дебелите книги и вече незнам какво да го правя

                        Коментар


                          #27
                          щом няма чернилка по ауспуха мислиш ли още че го гори ?
                          koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                          Коментар


                            #28
                            Да на 1000 км. 1 литър

                            Коментар


                              #29
                              Ти присъства ли на тоя ремонт дето сте го правили?
                              Гори масло а черно няма по генерацията ?
                              Течове няма проверено е?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Да бях там през целия ремонт мисля си едно ако при слагането на буталата сме строшили маслен сигмент ама незнам всичко си беше нормално

                                Коментар

                                Working...
                                X