Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто МК1 има ли защита при късане на ангренажен ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто МК1 има ли защита при късане на ангренажен ремък?

    Пуснах темата от чисто любопиство дали наистина я има тази защита при късане на ангренажен ремък ,понеже питам тук-там и навсякъде отговарят различно

    #2
    До колкото знам само двигателя 1.1 моно инжекцията имал защита.Клапаните били по-високо и буталата не ги удряли. Така ми казаха.
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    Коментар


      #3
      Пък на мен ми казаха че клапаните се вдигали нагоре и буталото няма контакт до тях ... колко е вярно вие ще кажете

      Коментар


        #4
        само ДВГ FIRE (в които е не само 1,1 и 1,2) :D
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Мисля че няма ...но от сервиза ми казаха ,че нямало нищо страшно, ако ми се скъса на мен ангренажа 1.1 MPI . По-добре да не пробвам !
          Grande Punto 1.3 75 hp
          Croma 1.9 Multijet 150 hp

          Коментар


            #6
            сто процента гарантирам че пунто.55--60 и 75 неможе да удари клапани при скъсване на ремък.
            тел.0897943620

            Коментар


              #7
              1.2 75 к.с. е пълна инжекция.До колкото знам никой двигател пълна инжекция няма защита.А до горния юзер:Защо си толкова сигурен?Майка ми ще си купува пунто и ако наистина имат защита мисля да и кажа да не му сменя ангренажа, защото при пунто ангренажния ремък върти и водната помпа и при смяна само на ролката и ремъка, доста често помпата протича или направо блокира.
              staik написа:
              Мисля че няма ...но от сервиза ми казаха ,че нямало нищо страшно, ако ми се скъса на мен ангренажа 1.1 MPI . По-добре да не пробвам !
              Двигателя ти не е MPI, а е SPI същия като моя
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #8
                сигорен съм защото от 10години правя само италиански автомобили и съм сменил доста ремъци.
                тел.0897943620

                Коментар


                  #9
                  И аз съм чувал от монтьори, че 1,2 двигателя не удря клапани. За другите мотори не знам.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #10
                    gal76 написа:
                    сигорен съм защото от 10години правя само италиански автомобили и съм сменил доста ремъци.
                    и кои други двигатели имат защита

                    Коментар


                      #11
                      1.1 фаяр не удря клапани.най лесно се пробва като свалиш ангр.ремък и завъртиш коляновия вал на ръка един,два оборота.ама преди това свали свещите за да се върти лесно.за другите двигатели не знам.
                      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                      Коментар


                        #12
                        А какво представлява тази защита?
                        _/''''''''''''''''''''''''\_
                        //---------------\\
                        [( )== //// ==( )]
                        |_|'------------'|_| ....Punto

                        Коментар


                          #13
                          какво ще ми кажете за мойто пунто 1.2 16в 86 к.с.???мерси предварително
                          ПУНТО МК1 1.2 16В

                          Коментар


                            #14
                            Момци,дъвчете много стари теми.Ей ви малко инфо :Двигателите FIRE са харектерни със това че са напълно еднакви като конструкция и всеки FIRE двигател може да се сложи на всяка скоростна кутия за FIRE.Също така са проетирани така че при късане на ангренажен ремък никога на се удрят бутала във клапани.FIRE двигателите са с обем от 769 куб/см при малката панда Мк1 до 1364 куб/см при новото Стило и Пунто. Има 8 клапанови и 16 клапанови версии.Цитат:FIRE 769 куб/см - 8 клапана156 A4.000Среща се в Панда МК1 и е с карбуратор.Обем: 769 куб/cмДиаметър: 65mmХод: 58mmСтепен сгъстяване: 9.4:1Максимална мощност: 24kW @ 5250rpmМаксимален въртящ момент: 57Nm @ 3000rpmДиаметър смукателни клапани: 26.2 - 26.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 23.2 - 23.5mmДиаметър на стеблото: 6.970 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’Ъгъл на седлото на главата: 44 degree 30’Разпределителен вал:Cam clearance for timing check: 1.00mmValve clearance inlet: 0.25 - 0.35mmValve clearance exhaust: 0.35 - 0.45mmCam lift: 7.1mmInlet opens (in degree): 1 BTDCInlet closes: 19 ABDCExhaust opens: 29 BBDCExhaust closes: -9 ATDCЦитат:FIRE 999 куб/см - 8 клапана156 A2.000/156A2.246Среща се във Панда и Уно и е моно-инжекция.Обем: 999 куб/смДиаметър: 70mmХод: 64.9mmСтепен сгъстяване: 9.8:1/9.5:1 from chassis no. 4112 510Максимална мощност: 33kW @ 5000rpmМаксимален въртящ момент: 80Nm/78Nm @ 2750rpmДиаметър смукателни клапани: 30.2 - 30.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДиаметър на стеблото: 6.970 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’Ъгъл на седлото на главата: 44 degree 30’Разпределителен вал:Cam clearance for timing check: 1.00mmValve clearance inlet: 0.25 - 0.35mmValve clearance exhaust: 0.35 - 0.45mmCam lift: 7.1mmInlet opens (in degree): 1 BTDCInlet closes: 19 ABDCExhaust opens: 29 BBDCExhaust closes: -9 ATDCЦитат:FIRE 1108 куб/см - 8 клапана Моно-инжекцияСреща се във Чинкуенченто спортинг, Чинкуeченто, Панда Мк1 и Пунто Мк1 55.156 C.000(Панда)Обем: 1108 куб/смДиаметър:70ммХод: 72mmСтепен сгъстяване: 9.6:1Максимална мощност: 43kW @ 5500rpmМаксимален въртящ момент: 87Nm @ 2900rpmДиаметър смукателни клапани: 30.2 - 30.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДиаметър на стеблото: 6.970 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’Ъгъл на седлото на главата: 44 degree 30’Разпределителен вал:Cam clearance for timing check: 0.70mmValve clearance inlet: 0.25 - 0.35mmValve clearance exhaust: 0.35 - 0.45mmCam lift: 8.0mmInlet opens (in degree): 2 BTDCInlet closes: 42 ABDCExhaust opens: 42 BBDCExhaust closes: 2 ATDCЦитат:176 B2.000(Чинкуеченто)Обем: 1108 куб/смДиаметър:70ммХод: 72mmСтепен сгъстяване: 9.6:1Максимална мощност: 40kW @ 5500rpmМаксимален въртящ момент: 86Nm @ 3250rpmДиаметър смукателни клапани: 31.2 - 31.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДиаметър на стеблото: 6.982 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’ +-5’Ъгъл на седлото на главата: 45 degree +-5’Разпределителен вал:Cam clearance for timing check: 0.80mmValve clearance inlet: 0.35 - 0.45mmValve clearance exhaust: 0.45 - 0.55mmCam lift: 8.8mmInlet opens (in degree): 7 BTDCInlet closes: 35 ABDCExhaust opens: 37 BBDCExhaust closes: 5 ATDCЦитат:176 A6.000(Пунто 55)Обем: 1108 куб/смДиаметър:70ммХод: 72mmСтепен сгъстяване: 9.6:1Максимална мощност: 40kW @ 5500rpmМаксимален въртящ момент: 85Nm @ 3500rpmДиаметър смукателни клапани: 30.2 - 30.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДиаметър на стеблото: 6.982 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’ +-5’Ъгъл на седлото на главата: 45 degree +-5’Разпределител вал:Cam clearance for timing check: 0.80mmValve clearance inlet: 0.35 - 0.45mmValve clearance exhaust: 0.45 - 0.55mmCam lift: 8.8mmInlet opens (in degree): 7 BTDCInlet closes: 37 ABDCExhaust opens: 37 BBDCExhaust closes: 7 ATDCЦитат:FIRE 1242 куб/см - 8 клапана моно-инжекцияСреща се на Пунто 60.176 A7.000Обем: 1242 куб/смДиаметър:70ммХод:78.86mmСтепен сгъстяване: 9.6:1Максимална мощност: 43kW @ 5500rpmМаксимален въртящ момент: 96Nm @ 3000rpmДиаметър смукателни клапани: 30.2 - 30.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДиаметър на стеблото: 6.982 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’ +-5’Ъгъл на седлото на главата: 45 degree +-5’Разпределител вал:Cam clearance for timing check: 0.80mmValve clearance inlet: 0.35 - 0.45mmValve clearance exhaust: 0.45 - 0.55mmCam lift: 8.8mmInlet opens (in degree): 7 BTDCInlet closes: 37 ABDCExhaust opens: 37 BBDCExhaust closes: 7 ATDC*Забележка-според един каталог 176В4.000 е със глава и разпределителен вал същите като на Пунто 75.Цитат:FIRE 1242 куб/см - 8 клапана пълна инжекция.Среща се на Пунто Мк1 75 и Пунто Мк2 60.176 A8.000(Пунто 75)Обем: 1242 куб/смДиаметър:70ммХод:78.86mmСтепен сгъстяване: 9.8:1 +-0.2Максимална мощност: 54kW @ 6000rpmМаксимален въртящ момент: 106Nm @ 4000rpmДиаметър смукателни клапани: 31.2 - 31.5mmДиаметър на изпускателните клапани: 27.2 - 27.5mmДИаметър на стеблото: 6.982 - 7.000mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’ +-5’Ъгъл на седлото на главата: 45 degree +-5’Разпределител вал:Cam clearance for timing check: 0.80mmValve clearance inlet: 0.35 - 0.45mmValve clearance exhaust: 0.40 - 0.50mmCam lift: 9.5mmInlet opens (in degree): 7 BTDCInlet closes: 41 ABDCExhaust opens: 43 BBDCExhaust closes: 5 ATDCЦитат:FIRE 1242куб/см - 16 клапана пълна инжекцияСреща се на Пунто Мк1 и Мк2.Обем: 1242 куб/смДиаметър:70ммХод:78.86mmСтепен сгъстяване: 10.2:1Максимална мощност: 63kW @ 6000rpmМаксимален въртящ момент: 113Nm @ 4500rpmДиаметър смукателни клапани: 22.250 - 22.550mmДиаметър на изпускателните клапани: 22.250 - 22.550mmValve stem diameter: 5.974 - 5.992mmЪгъл на седлото на клапна: 45 degree 30’ +-5’Ъгъл на седлото на главата: 45 degree +-5’Разпределилни валовеCam clearance for timing check: 0.45mmValve clearance inlet: n/aValve clearance exhaust: n/aCam lift: 8mm (inlet); 7.5mm (exhaust)Inlet opens (in degree): -2 BTDCInlet closes: 42 ABDCExhaust opens: 26 BBDCExhaust closes: 6 ATDCДруги FIRE двигатели за които няма толкова информация:Цитат:FIRE 999 куб/см - 16 клапана пълна инжекцияПроизвежда се в бразилия и се слага на Палио, само това знам за този двигател.Максимална мощност: 70hp at 5.750rpmМаксимален въртящ момент: 9.6 kgfm at 4.000rpmЦитат:FIRE 1108 куб/см - 8 клапана пълна инжекцияСлага се на последните Чинкуечентота и Панда МК2Максимална мощност: 40kW @ 5000rpmМаксимален въртящ момент: 86Nm @ 2750rpmЦитат:FIRE 1248 куб/см - 16 клапана Турбо дизел комън-реилТова е единствения Дизелов двигател от семейството на FIRE моторите, слага се на Пунто Мк3 и Панда МК2.Обем: 1248 куб/смДиаметър:69.6ммХод:82mmСтепен сгъстяване: 17.6:1Максимална мощност: 51kW @ 4000rpm/66kW @ 4000rpmМаксимален въртящ момент: 150Nm @ 1500rpm/200Nm @ 1750rpmЦитат:FIRE 1368 куб/см - 8 клапана пълна инжекцияСлага се на Гранде ПунтоОбем: 1368 куб/смДиаметър:72ммХод:84mmСтепен сгъстяване: 11:1Максимална мощност: 57kW @ 6000rpmМаксимален въртящ момент: 115Nm @ 3000rpmЦитат:FIRE 1368 куб/см - 16 клапана пълна инжекцияСлага се на Пунто Мk3 и Стило.Обем: 1368 куб/смДиаметър:72ммХод:84mmСтепен сгъстяване: 11:1Максимална мощност: 70kW @ 5800rpmМаксимален въртящ момент: 128Nm @ 4800rpm
                            Fiat Punto 1.1 6Speed

                            Коментар


                              #15
                              И малко да поясня! Няма защита, която при късане на ремъка да се задейства и да предпази от удара. Просто FIRE моторите са проектирани така, че буталата и клапаните нямат общи допирни точки.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X