Здравейте колеги. Имам следния проблем. Въпреки че на бравото му беше направен задължителния ремонт - вал, кобилици повдигачи, гумички на маслопровода, има доста силно и неприятно тропане в мотора. Маслото не го карам повече от 6-7000 км. От ремонта наистина мина доста време минах през няколко марки масло и като че ли с SCT e най-тих двигателя. та отворихме капака на клапанте да видим какво и как се случва вътре. Ето и снимка :
Та гледахме квото гледахме - навсякъде пръска масло от тръбичката към вала, освен на последната ( най-дясната ) гърбица на 4ти цилиндър. При нормални обороти на празен ход от там маслото "капе" ,а не тече на струя както при другите. при форсиране на мотора да речем над 1200 оборота проблемът изчезва и започва да пръска като при другите гърбици. Въпросът ми е следният - възможно ли е запушване само в тази част от маслопровода. Дали проблема не е надолу в главата ? След като се отвият болтовете на маслопровода, как се сваля, как се вади тръбичката , която влиза директно в главата ? Ако се сетя още нещо ще пиша.Благодаря предварително!Ако има писано по тази тема, моля да бъда извинен.


Коментар