Здравейте колеги. Имам следния проблем. Въпреки че на бравото му беше направен задължителния ремонт - вал, кобилици повдигачи, гумички на маслопровода, има доста силно и неприятно тропане в мотора. Маслото не го карам повече от 6-7000 км. От ремонта наистина мина доста време минах през няколко марки масло и като че ли с SCT e най-тих двигателя. та отворихме капака на клапанте да видим какво и как се случва вътре. Ето и снимка : Та гледахме квото гледахме - навсякъде пръска масло от тръбичката към вала, освен на последната ( най-дясната ) гърбица на 4ти цилиндър. При нормални обороти на празен ход от там маслото "капе" ,а не тече на струя както при другите. при форсиране на мотора да речем над 1200 оборота проблемът изчезва и започва да пръска като при другите гърбици. Въпросът ми е следният - възможно ли е запушване само в тази част от маслопровода. Дали проблема не е надолу в главата ? След като се отвият болтовете на маслопровода, как се сваля, как се вади тръбичката , която влиза директно в главата ? Ако се сетя още нещо ще пиша.Благодаря предварително!Ако има писано по тази тема, моля да бъда извинен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с маслопровода - Браво 1.4 12в
Collapse
X
-
Колега на мен на старата глава ми се беше запушила същата тази дупчица -най-вдясно,точно под капачката на маслото.Така е била запушена много дълго време,защото все едно там е нямало никога дупчица-беше се лакирала отгоре с прегоряло масло и нагар.Явно нещо точно там се случва ама и аз не можах да си обясня защо не навсякаде а на тази дупка най-много.Там съответно триеше на сухо....и познай какво беше станало с вала.Утре ще направя снимки да видиш рекорд по изтъркан вал-станал на кръгче.Сигурен съм ,че ще съм републикански шампион Та взимай веднага мерки. Няма друга причина навсякае да пръска,а точно там не освен в самата магистралка.Купувай бързо едно шише кореселин сипи го в тава,свали магистралата и я накисни за един ден в кореселина.Колкото по-дълго кисне по-добре.После намери компресор,запуши с нещо всички останали дупки на магистралата(аз използвах изолирбанд-става идеално)и надувай с компресора през дупката от която влиза маслото(нея естествено няма да я запушваш преди това :D )Целта е въздуха да излиза само през тези малките дупчици,откадето пръска на вала.После ги пръсни с Меглио ако имаш и разчовъркай с карфица или игла,пак продухай.Бъди много отговорен към тая маслена тръба за да не се наложи да даваш наново пари за валове и т.н.Иначе нова тая ху.ня струва към 150 лв.Ти явно не си я прочистил първият път, а само си сменил гумички.Но това също се прави задължително.И пак ти казвам-не карай дотогава колата да не се видиш в беля.Отпушиш ли веднъж от цялата гняс това маслопроводче няма да имаш ядове никога ,ако сменяш редовно масло.Аз при ремонта за да съм сигурен свалях и картера(майстора ми де :P ) и промих и с промивно масло на Приста.Дано съм ти бил полезен.
-
Колега общо взето това е гадното при ваденето.Първо леко я подхвани и изтегли от другите места(там където влиза в гумичките).Там дето си отбелязал с кръгчето аз лично използвах отверка като лост от първи род :D ,ама внимавай да не одраскаш главата.Подложи парцал между отверката и главата.Много е важно преди това да го чукнеш с много малко чукче насам-натам точно там дето си отбелязал за да се раздвижи ако е залепнало.Ама го чукни лекичко и после го напъвай нагоре с отверката.Там точно няма гумени уплътнения,ами влиза метал в метала.Абе.....измислено все едно по трудово. Вади навсякъде равномерно и по малко за да не счупиш тръбичката.С удоволствие бих ти помогнал,гледам от София си.
Коментар
-
roko_ok написа:Да има нещо като канал,ама то е между два "пръстена" така да се каже.Според мен само те уплътняват тръбичката в дупката.От какъв материал е бил този О-пръстен?Възможно е ако е гумен да се е раздробил и така и да не съм го видял.Но съм сигурен.че поне при мен метални не е имало.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар