Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването на Фиат Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването на Фиат Темпра

    Колеги помагайте,имам Фиат Темпра 1.8i.e. и имам проблем със запалването когато двигателя е загрял.При студен двигател пали перфектно(дори и в тези студове)но като загрее върти много и пали трудно.Този проблем го прави и на гази на бензин.
    Фиат Браво 2.0 20V HGT

    #2
    искаш да кажеш че като е стояла през ноща и на сутринта пали от раз.наи вероятно датчик на Хол,този на коляновия вал.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      Нещо ме навежда на мисълта,стартерът ти си отива.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        anto 1752 написа:
        искаш да кажеш че като е стояла през ноща и на сутринта пали от раз.наи вероятно датчик на Хол,този на коляновия вал.
        да колега когато е студена пали,а като загрее много трудно.....утре ще провера датчика на Хол
        Фиат Браво 2.0 20V HGT

        Коментар


          #5
          petio4528 написа:
          Нещо ме навежда на мисълта,стартерът ти си отива.
          колга ако е от стартера няма да иска да върти а тя върти перфектно просто пали трудно
          Фиат Браво 2.0 20V HGT

          Коментар


            #6
            провери и температурния датчик на инжекциона и пиши като откриеш проблема.може да имаш и спукан маркуч на бенз.помпа, ама вътре в резервоара,ама тогава ще пали трудно само на бензин.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              anto 1752 написа:
              провери и температурния датчик на инжекциона и пиши като откриеш проблема.може да имаш и спукан маркуч на бенз.помпа, ама вътре в резервоара,ама тогава ще пали трудно само на бензин.
              Времето малко ме притиска и сигурно събота или неделя ще се занимавам с колата,но открия ли нещо ще пиша.А относно маркуча в резервоара съм го сменял поради причината че беше скъсан ама тогава изобщо не искаше да пали
              Фиат Браво 2.0 20V HGT

              Коментар

              Working...
              X