Tърсих подобна тема но не успях да намеря, и реших да пусна нова за проблема който не настигна днес.Става въпрос за Bravo 1.8 16V 96год. днес сутринта реших да налия антифриз, маркучите бяха леко замвъзнали но не напълно, реших да я запаля да се разтопи всичко за да източа охл.течност и да налея концентрат, запали без никакъв проблем оставих я поне 30мин да работи всичко ОК след това я загасих и развих само маркуча на радиатора и източих необходимото количество след това налях концентрат колкото трябва и през това време тя истина, процедурата ми отне някъде около 20мин след като налях си викам да я запаля да загрее и да отвори големия кръг за да глътне охл.течност и да долея колкото е нужно след това(абсолютно нищо друго не съм пипал) и влизам вътре почнах да въртя но не иска да запали никакви признаци, налях бензин но не е от него, щом не се обади дори си казах че е ел.проблем, почнах да разсъждавам от какво може да е няма как да е от имобилайзера защото той е отстранен от предишен проблем. Развих една свещ да видя дали има иска-няма , но няма и гориво защото доста въртях все трябваше да се намокри(бензиновата помпа работи-не е от нея). Просто както работеше изведнъж спря да пали няма никаква логика за случилото се, няма как и да е замръзнало нещо защото колата е топла(все пак е работила до преди 20мин), направи ли впечатление че откъм ECu-то едно реле след 5-6сек цъква.силно се надявам некой да даде съвет.утре ще я дойде един приятел за диагностика но все пак, Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.8 16V спря да пали, колеги помагайте
Collapse
X
-
Първо колега на нашите двигатели водата се точи от пробка която се намира в долната част на радиатора. След това като налееш антифриза трябва задалжително да си обезвъздушиш системата. Сваля се отпред голямата пластмаса (тази от всмукателната система) и под нея има две пробки. Първо от дясната отвиваш докато излезне всичкия въздух. Като загрее колата и отвори термостата ще можеш да обезвъздушиш и от другата пробка. За всеки случай след известно време провери и двете пак. Как провери дали няма искра на свеща? Релето което цъква от дясно друг път цъквало ли е, защото при бравотата като дадеш контакт помпата зпочва да варти докато не цъкне релето вдясно (5-6 сек). Свали и другите свещи да провериш защото всяка е с отделна бубина.Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
-
това за обезвъздушаването добре направих го но не мога да запаля колата за да отвори темростата, това е проблема, а маркуча който бях махнал причината е че имаше гъста каша от лед и охл.течност,това беше главната причина да махна маркуча. Колега да ти кажа честно преди не ми е правило впечатление адли релето цъка,колкото до помпата се чува след пускане на контакт и 5-6 спира(съвсем нормално), а за искрата-махнах едната свещ сложих я на бунината и допрях на маса и след въртене няма никаква искра, а толкова въртях че поне свещите щяха да се намокрят, а те са сухи, значи нито ток нито гориво. Просто изведнъж нещо стана а до преди 15-20мин колата е работела и е била напълно загрята.Bravo 1.8 16V
Коментар
-
Re: кола
Ivo_Mitkowsky написа:kluchar написа:провери бушоните при двигатела как саFiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар