Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Браво 2000 20В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за Браво 2000 20В

    Колеги,имам въпрос.Искам да си направя сам ремонт на главата на двигателя.Моля,давайте акъл.Как да я сваля?Къде са тънкостите?За какво трябва да внимавам?Моля,ако някой има схема на затягане на болтовете на главата и моментите да ми ги даде.Ако знаете последователността на размонтиране да ми я опишите.А бе с две думи всичко,което трябва да знам.Става въпрос за Браво ХЖТ 147 конски сили с петцилиндровия 20в. двигател.Благодаря предварително.
    Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

    #2
    кола

    В мануалите има описание дори и с картинкивиж първо в EPER програмата има е онлаин в нета
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      някакъв линк към мануалите.
      Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

      Коментар


        #4
        кола

        в подписа ми има доста Тук от хфорума http://storage.fiat-bg.org/Books/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/...anual.htmlEPER http://62.163.47.186:7080/navi?COUNT...-1&WINDOW_ID=1
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Колега, в Ауто Дата има описание как се затягат болтовете - в каква последователност и с колко Nm. А какъв ще е ремонта на главата?

          Коментар


            #6
            Откачаш всички букси на датчиците на главата,сваляш всмукателен (има планка отзад-отдолу с тампон)и изпускателен колектор,ремъците е ясно,преди да ги свалиш пробвай да отхлабиш шайбата на изпускателния вал,после като свалиш ремъците я махни,това ти го "казвам" защото зад нея има датчик който може да го счупиш после като сваляш вала направо с шайбата,махаш капака на валовете,ако искаш направо с бобините,но може и преди това да ги свалиш,като сваляш валовете си подреди петите в същия ред в който ги сваляш,има една алумиева "тръба" отпред на главата през която минава охладителната течност,махаш и нея (на 2 болта е),по спомени има и една тръба с голяма гайка която трябва махнеш,от дясно (пак гледайки мотора от пред) на глвата има някой и друг маркуч който трябва да откачиш или направо термостата,от горе на главата в дясно (гледайки от пред колата) има тампон,махаш и него,компресора на климатика го ОТКАЧАШ (може да не го сваляш изцяло махайки тръбите/маркучите към него) от главата ,развиваш болтовете на главата и я махаш.Има възможност да я махнеш и без да сваляш всмукателния колектор,но... ти се прецени .100% забравям нещо,но като огледаш и ще видиш какво друго може да попречи за махането и.Като свалиш клапаните е препоръчително да си ги наредиш по реда по който ги сваляш .
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Много благодаря за отговорите.А ремонта на главата,шлайф задължително и да се види на какъв хал са клапаните.Чува де чукане откъм първи цилиндар и това леко ме притеснява.Още повече че колата не върви все едно е 147 коня.Мисля ,че има и друг проблем.По-горе виждам,че има колега ,който се оплаква от същото.Ще започна от свещите,а след това една диагностика.Ще се допитвам пак до вас.
              Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

              Коментар

              Working...
              X