Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене, Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене, Браво 1.6

    Първо започна да прави проблем с паленето като е загряла. И то не просто като вдигне 90 градуса, а след продължително каране, в моя случай около един час. Чува се звук, като все едно, че е слаб акумулатора, но го изключвам, защото когато беше големия сняг преди Нова година, запали веднага след 4 дни без каране, след това една много студена сутрин пак не запали, а на следващия ден като стана по-топло запали. Светлини, CD, вентилатори всичко работи. Вчера след като не можа да запали, я бутнахме и тръгна. Направих няколко кръгчета, след, което палеше без проблем. Днес обаче, след -17 през ноща, пак не запали дори и с бутане. За мен, като неразбиращ от коли, проблема е в стартера, но има ли и друг вариант?
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    #2
    Re: Проблем с палене, Браво 1.6

    dikanio написа:
    Първо започна да прави проблем с паленето като е загряла. И то не просто като вдигне 90 градуса, а след продължително каране, в моя случай около един час. Чува се звук, като все едно, че е слаб акумулатора, но го изключвам, защото когато беше големия сняг преди Нова година, запали веднага след 4 дни без каране, след това една много студена сутрин пак не запали, а на следващия ден като стана по-топло запали. Светлини, CD, вентилатори всичко работи. Вчера след като не можа да запали, я бутнахме и тръгна. Направих няколко кръгчета, след, което палеше без проблем. Днес обаче, след -17 през ноща, пак не запали дори и с бутане. За мен, като неразбиращ от коли, проблема е в стартера, но има ли и друг вариант?
    Освен стартера си провери и клемите на батерията за евентуално слаба връзка.Дано не е нещо сериозно и успех с разрешаването на проблема
    Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
    Fiat Marea 1.6 16v 99

    Коментар


      #3
      Колега, проверяваш Акумулатора, Бензина (достатъчно количество) и въздушния филтър. Успех!

      Коментар


        #4
        malinovjr написа:
        Колега, проверяваш Акумулатора, Бензина (достатъчно количество) и въздушния филтър. Успех!
        Акумулатора е замерен и е ОК, бензин има достатъчно и въздушния филтър е сменен преди месец и половина. Между другото тогава ми казаха, че нямам горивен филтър? Възможно ли е, и ако да - що за простотия от страна на ФИАТ?
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          dikanio написа:
          Между другото тогава ми казаха, че нямам горивен филтър? Възможно ли е, и ако да - що за простотия от страна на ФИАТ?
          Имаш. Намира се под кората пред задня дясна гума .
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            КОлега ако не си я запалил още накратко: Откачаш единия от бензинопроводите да се увериш че идва бензин до двг. , Проверяваш има ли Искра на свещите, също така се увери че не си я задавил при опитите да я запали. Успех!

            Коментар


              #7
              Запалих я днес, с ток от друга кола. То оставаше и да не запали от 1.9TDi, с акумулатор 77Ач :D. Аз мисля, че проблема ми е в стартера (заради трудното палене при загряла кола) и акумулатора (заради проблема с палене на студено). Мина ми през ума за свещите, но досега никога не се е "губел" цилиндър, и сега като запали си работи нормално (въпреки, че отскоро вече и аз имам хроничното дизелово тракане на 1.6). Бензиновата помпа си избучава като дам контакт, след това изгасва лампата на таблото до тази за акумулатора, което май значи че всичко е ОК с нея. Оборотите не "играят", нито като е студена, нито като е загряла.
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                #8
                КОлега Акумулатора ти е заминал май ? Ако е от стартера Просто няма да върти.

                Коментар


                  #9
                  Stefanaki написа:
                  dikanio написа:
                  Между другото тогава ми казаха, че нямам горивен филтър? Възможно ли е, и ако да - що за простотия от страна на ФИАТ?
                  Имаш. Намира се под кората пред задня дясна гума .
                  От подписа не се вижда точно коя година е бравото но ако е след 98 наистина няма горивен филтър е не поне там кадето всички го очакват в кората до задна дясна гума а се намира вътре в резервоара и е интегриран с подкачващата помпа и изравнителя на налягане в един корпус също така нямаш и маркуч за излишното гориво а относно темата явно си си решил проблемите и мога да ти пожелая и аз безаварийно каране

                  Коментар


                    #10
                    Bat_M написа:
                    От подписа не се вижда точно коя година е бравото но ако е след 98 наистина няма горивен филтър е не поне там кадето всички го очакват в кората до задна дясна гума а се намира вътре в резервоара и е интегриран с подкачващата помпа и изравнителя на налягане в един корпус също така нямаш и маркуч за излишното гориво а относно темата явно си си решил проблемите и мога да ти пожелая и аз безаварийно каране
                    Да, колата е с новата маска след октомври 98. Проблемите не съм ги решил , но понеже се стопли малко и явно засега ми отпадна проблема с акумулатора. Днес обаче ще ходя да видят стартера (дано да е от него, а не като проблема на колежката, с онази голямата 20+ страници тема и многото "майстори").
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #11
                      няколко съвета от мен, които мисля, че превантивно решават всички проблеми с паленето зимата. моята въпреки че 2 зими подред имаше изгоряла бензинова дюза, си палеше на 3 цилиндъра независимо от студа.- преди зимата сменям маслото, е, ако е на 1000 км няма да го сменя, но принципно глася нещата около октомври да го сменям- сменям свещите задължително преди зимата, новите свещи имат съвсем различно поведение, нищо, че старите не са прекъсвали, при студовете всяко малко проблемче се акумулира, а то малко му трябва на -25 да не запали.- сипвам ново бензинче, да има там 10-15 литра нови- сменям въздушен филтър- проверявам кабелите на свещите дали светят вечер- клемите на акумулатора винаги са намазани целите с грес, за д ане окисляват- пръскам всички маси с вд 40, кабелите на алтернатора и всички напръскани места после подобно на клемите на акумулатора ги мажа с гресчица- акумулатора му се прави профилактика- доливане на дестилирана вода, нарочно си вземам обслужваем- проверявам ремъка на алтернатора дали е добре натегнат- паля фаровете възможно най-късно- т.е. докато стържа леда, гледам да не товаря алтернатора, за да може максимално да зарежда акумулатора.излишно е да казвам, че всичко по инжекциона трябва да е наред.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Днес ми сваляха стартера и смениха някаква втулка и една клема. Сега определено върти по-леко, но я пробвах само полузагряла. Ще видим като е загряла след продължително каране, дали пак ще има проблем.
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #13
                          Колега, пиши какви пари излиза долу-горе процедурата, че май и аз имам като твоя проблем.

                          Коментар


                            #14
                            аз миналото лято също имах проблем с паленето, даже нов акумолатор си купих и накрая се оказа че някви четчици на стартера трябвало да се почистят. Един възрастен човек е един караж ми ги почисти и ми взе 3.50 и сега си е океу
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                            Коментар


                              #15
                              mitko85 написа:
                              Колега, пиши какви пари излиза долу-горе процедурата, че май и аз имам като твоя проблем.
                              40лв, но в Пазарджик. "Изравям" темата, защото проблема се разреши (засега). Оказа се най-скъпото, но най-бързо и лесно. Смених акумулатора и колата пали без проблеми Предположенията, които ми дадоха бяха ламбда сонда, датчик колянов вал, стартер, лоша маса на акумулатора, центровка и т.н. Вчера просто пробвах с един нов акумулатор, колата си палеше студена, загряла, със всички консуматори пуснати и днес си взех нов акумулатор, естествено Елхим Искра. Освен че са евтини и нелоши, подкрепям българската икономика, и в частност пазарджишката индустрия
                              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                              Коментар

                              Working...
                              X