Първо започна да прави проблем с паленето като е загряла. И то не просто като вдигне 90 градуса, а след продължително каране, в моя случай около един час. Чува се звук, като все едно, че е слаб акумулатора, но го изключвам, защото когато беше големия сняг преди Нова година, запали веднага след 4 дни без каране, след това една много студена сутрин пак не запали, а на следващия ден като стана по-топло запали. Светлини, CD, вентилатори всичко работи. Вчера след като не можа да запали, я бутнахме и тръгна. Направих няколко кръгчета, след, което палеше без проблем. Днес обаче, след -17 през ноща, пак не запали дори и с бутане. За мен, като неразбиращ от коли, проблема е в стартера, но има ли и друг вариант?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене, Браво 1.6
Collapse
X
-
Re: Проблем с палене, Браво 1.6
dikanio написа:Първо започна да прави проблем с паленето като е загряла. И то не просто като вдигне 90 градуса, а след продължително каране, в моя случай около един час. Чува се звук, като все едно, че е слаб акумулатора, но го изключвам, защото когато беше големия сняг преди Нова година, запали веднага след 4 дни без каране, след това една много студена сутрин пак не запали, а на следващия ден като стана по-топло запали. Светлини, CD, вентилатори всичко работи. Вчера след като не можа да запали, я бутнахме и тръгна. Направих няколко кръгчета, след, което палеше без проблем. Днес обаче, след -17 през ноща, пак не запали дори и с бутане. За мен, като неразбиращ от коли, проблема е в стартера, но има ли и друг вариант?Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
-
malinovjr написа:Колега, проверяваш Акумулатора, Бензина (достатъчно количество) и въздушния филтър. Успех!
Коментар
-
dikanio написа:Между другото тогава ми казаха, че нямам горивен филтър? Възможно ли е, и ако да - що за простотия от страна на ФИАТ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Запалих я днес, с ток от друга кола. То оставаше и да не запали от 1.9TDi, с акумулатор 77Ач :D. Аз мисля, че проблема ми е в стартера (заради трудното палене при загряла кола) и акумулатора (заради проблема с палене на студено). Мина ми през ума за свещите, но досега никога не се е "губел" цилиндър, и сега като запали си работи нормално (въпреки, че отскоро вече и аз имам хроничното дизелово тракане на 1.6). Бензиновата помпа си избучава като дам контакт, след това изгасва лампата на таблото до тази за акумулатора, което май значи че всичко е ОК с нея. Оборотите не "играят", нито като е студена, нито като е загряла.
Коментар
-
Stefanaki написа:dikanio написа:Между другото тогава ми казаха, че нямам горивен филтър? Възможно ли е, и ако да - що за простотия от страна на ФИАТ?
Коментар
-
Bat_M написа:От подписа не се вижда точно коя година е бравото но ако е след 98 наистина няма горивен филтър е не поне там кадето всички го очакват в кората до задна дясна гума а се намира вътре в резервоара и е интегриран с подкачващата помпа и изравнителя на налягане в един корпус също така нямаш и маркуч за излишното гориво а относно темата явно си си решил проблемите и мога да ти пожелая и аз безаварийно каране
Коментар
-
няколко съвета от мен, които мисля, че превантивно решават всички проблеми с паленето зимата. моята въпреки че 2 зими подред имаше изгоряла бензинова дюза, си палеше на 3 цилиндъра независимо от студа.- преди зимата сменям маслото, е, ако е на 1000 км няма да го сменя, но принципно глася нещата около октомври да го сменям- сменям свещите задължително преди зимата, новите свещи имат съвсем различно поведение, нищо, че старите не са прекъсвали, при студовете всяко малко проблемче се акумулира, а то малко му трябва на -25 да не запали.- сипвам ново бензинче, да има там 10-15 литра нови- сменям въздушен филтър- проверявам кабелите на свещите дали светят вечер- клемите на акумулатора винаги са намазани целите с грес, за д ане окисляват- пръскам всички маси с вд 40, кабелите на алтернатора и всички напръскани места после подобно на клемите на акумулатора ги мажа с гресчица- акумулатора му се прави профилактика- доливане на дестилирана вода, нарочно си вземам обслужваем- проверявам ремъка на алтернатора дали е добре натегнат- паля фаровете възможно най-късно- т.е. докато стържа леда, гледам да не товаря алтернатора, за да може максимално да зарежда акумулатора.излишно е да казвам, че всичко по инжекциона трябва да е наред.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
mitko85 написа:Колега, пиши какви пари излиза долу-горе процедурата, че май и аз имам като твоя проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар