Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво - гасне като е студена и изпушва при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега Doctor_sink Проблема най- вероятно се дулги на Газовата ти система. Препоръчвам ти да не правиш нищо по колата само я караи на бензин 300 - 400 км сипваи и 98 че е по свестен. Ако нема подобрение че обсъждъж темата допълнително.

    Коментар


      #17
      И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
      love sux true love swallows

      Коментар


        #18
        Doctor_sink написа:
        И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
        За същата процедура на приятел с Мазда му взеха 250 лева за труд ,в Хасково.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          на мен за труд ми искат 180лв ... останалото са части и ремонт на части
          love sux true love swallows

          Коментар


            #20
            Doctor_sink написа:
            И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
            сипи газ за 40 лв. и отиваш в Ямбол при Хитко http://www.axm-auto.comтам като ти гледам проблемите - ще е под 100 лв.така че ще докараш общо разходи 140 до 150 лв.или виж по темите сервиза на Бобо / софиянци от форума го хвалят/сигурен съм че проблемите ти ще са за под 200 лв. а иначе може и ДВГ да смениш ... по съвет на майсторите

            Коментар


              #21
              понеже съм със същия мотор и съм минал и писал доста по същите проблеми ще го повторя накратко пак 1. стъпковото моторче не се сваля а варви в комплект със тпс и дроселова клапа (а това от ахм ауто е пълно менте само се набутваш със 140 лева)2.с махане на клемите не се ресетва компа ако ще да го даржиш и една година без акомулатор само на елкон(но да ти кажа чесно няма смисал от това исчистване с тях и без тях ако всичко си е в ред си варви )3.за испушването лош бензин и шашкане на настроиките на компа (самоубочението ) от играещите ти обороти или неправилно работещ изравнител на налягането доста често срещан проблем при нашите модели4.за да си решиш проблема с оборотите ти трябва WD-40 както са писали много от колегите само че при нас се процедира по малко по друг начин махаш маркуча които влиза в дроселовата клапа за въздуха палиш подаваш и газ и започваш да пръскаш по малко от спрейя в дроселовата клапа(както работи двигателя)след това като позакрепи оборотите пръскаш по малко ту в отвора за ниски обороти (намира се над самата дроселова клапа като свалиш маркуча ще го видиш и него)ту на дроселовата клапа докато усетиш че двигатела започва да реагира при всяко впръскване на спрей с въздуха и компенсира оборотитеами това е в общи линии доста сложно изглеждащия проблем и решението иначе всички останали опити са трошене на пари и нерви (поне аз около 400 лева докато намеря решението)успехиП.С.забравих да спомена на около месец два си го пръскам профилактично дори и да не показва признаци на колебаещи обороти и гумичките се сменят без да се сваля главата (също го знам от опит)

              Коментар


                #22
                Doctor_sink написа:
                това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилно
                колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градуса

                Коментар


                  #23
                  Всичко разбрах ще направя процедурата с ВД40.. но мисля, че проблема е по-сериозен, тъй като от нова година до сега съм налял 1.5л масло ... и пак е взело да привършва... и нешата са си за 400 както казваш ти и както ми казаха сервиза ...а и проблема не е в това колко ще струва, а че нямам време да се занимавам и факта че съм се наточил да си взема малко градско дизелче... нещо от рода на пунто МК2..та скоро и в друг раздел може да се появи бравото... и без това 4 коли на 3 шофьори ще станат много и няма къде да го държ
                  love sux true love swallows

                  Коментар


                    #24
                    Bat_M написа:
                    Doctor_sink написа:
                    това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилно
                    колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градуса
                    виж това -
                    Doctor_sink написа:
                    ....
                    u_bo написа:
                    ...НО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де /
                    за другите режими си прав .. защото гасне и когато съм с по-висока скорост (над 100) по инерция .. ако съм с ниска скорост оборотите играят също...
                    при различни режими е проблема, а ако не му светва грешка на таблото, а след като е долял доста масло за 1 месец -- положението е халифакс

                    Коментар


                      #25
                      u_bo написа:
                      Bat_M написа:
                      Doctor_sink написа:
                      това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилно
                      колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градуса
                      виж това -
                      Doctor_sink написа:
                      ....
                      u_bo написа:
                      ...НО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де /
                      за другите режими си прав .. защото гасне и когато съм с по-висока скорост (над 100) по инерция .. ако съм с ниска скорост оборотите играят също...
                      при различни режими е проблема, а ако не му светва грешка на таблото, а след като е долял доста масло за 1 месец -- положението е халифакс
                      Да наистина нещата явно са доста по сериозни от описаните досега и според мен правилно си се насочил към малко дизелче за градтски условия не че е лош 1.6 мотора но дизелчето за града си е най икономочно успехи от мен

                      Коментар


                        #26
                        Ще видим от понеделник имам свободни дни и ще бъде в бокса за смяна на всичко де що има да се прави така и така вече съм и оправил ддругото по окачването.. като е гарга да е рошава.... не искам да я продавам защото върви добре (дори и сега) харчи учудващо малко 8.5-9 градско газ (в София) и 5.5-6.5извънградско газ (зависи кой я кара...)... Ако не се намери кой в семейството да я кара...ще видим, но не ми се разделя толкова лесно с нея :S може би само при добър бартер..Не знам само при сравнение с други коли пак браво/а моята при 100 км/ч е с 2300 оборота, при друг двигател пак 1.6 е на 2700, 1.8 брава.. беше почти 3100 ... чак ми става съмително :D
                        love sux true love swallows

                        Коментар


                          #27
                          Doctor_sink написа:
                          Ще видим от понеделник имам свободни дни и ще бъде в бокса за смяна на всичко де що има да се прави така и така вече съм и оправил ддругото по окачването.. като е гарга да е рошава.... не искам да я продавам защото върви добре (дори и сега) харчи учудващо малко 8.5-9 градско газ (в София) и 5.5-6.5извънградско газ (зависи кой я кара...)... Ако не се намери кой в семейството да я кара...ще видим, но не ми се разделя толкова лесно с нея :S може би само при добър бартер..Не знам само при сравнение с други коли пак браво/а моята при 100 км/ч е с 2300 оборота, при друг двигател пак 1.6 е на 2700, 1.8 брава.. беше почти 3100 ... чак ми става съмително :D
                          може да има проблем в оборотомера или пък сменена скоростна кутия(примерно от дизел )знае ли човек какво е правено с нея преди да попадне в теб но това ти е най малкия проблем сега а и щом ти прави такива низки разходи оправи си я и си я карай на пари ти излиза като разход на "трактор"че да не е и по надоло П.С. не е по темата но е като съвет малко имам колега със ситроен АХ 1.1 мотор колата ми е набор дето има една дума ма не иска да се разделя с нея щото му прави 6 -6.5 газ градско мисля че ме разбра какво искам да ти кажа успехи още веднъж от мен

                          Коментар


                            #28
                            дам разбрах те колега... Таа смених гумичките на клапаните, които се оказаха в трагично състояние и сега пак трябва да засека харчи ли и колко масълце... закачена беше на диагностика и ми казаха да слагам ламбда контрол (каквото смятах и да направя, но ме разубеждваха в сервизи....) и трябва да се почисти дроселовата клапа...
                            love sux true love swallows

                            Коментар

                            Working...
                            X