Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно съвместимост на глави

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Двигателя е от Фиат Аржента 2000 8В с два двойни карбуратора вебер 45 ДЦОЕ, с олекотен маховик, колянов вал и биели в момента се сглобява.И тъй като може да му сложа 16В глава съм стигнал до въпроса с какви бутала да е. А степента ще гледам да е около 11,5, смятам да я докарам ако не само бутала, то може да се шлайфа и блока и главата. Но не съм запознат какви бутала има за 16В глава с лунички и за четирите клапана,заради защита при среща на буталото с клапаните. Търся бутала с изпъкнало чело по друг начин казано.

    Коментар


      #17
      На какъв размер са ти буталата? И каъв е размера на буталния болт. Питам те за да се поразровя малко. Те 16V буталата имат лунички не че това помага при близка среща от третия вид ама карай.п.п.: Интересно ми е с тази степен ще намериш ли гориво с което да го караш. И няма ли да му е тегаво като го въртиш на стартер.п.п.2: Не е лошо да помислиш и за разпределителен вал/ове

      Коментар


        #18
        бутала за 2.0 16В с изпъкнало чело купол няма серийни, може да се поръчат ковани, но цената е над 1000 лвВариант е бутала за 1.6 двувалка с изпъкнало чело и да се направят на фреза врязове за клапаните на 16В.Обаче със стандартните валове на 2.0 16В и степен повече от 11:1 не може да се кара заради детонации, може би само със 100++ октана.Вече ако се сложат валове с по-големи фази, може да се сгъсти.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #19
          Колега ici го каза а той е прочел доста книжки. От тук нататъка знаеш какво да правиш. п.п. Звънни да се видим.

          Коментар


            #20
            Колеги докато си тарсех бутала, видях точно тези който тарся.Буталата са от някаква пистарка 4 цилиндрова 16 клапанова на 85мм с изпъкнало чело и лунички за клапаните, а отгоре на всичко са с два сигмента.Тези бутала са и доста по леки от автомобилните, всичко това спомага за по високите обороти.Като ми остане време ще се разходя до един майстор на мотори да видя с какви разполога.Вие какво мислите по въпроса.

            Коментар


              #21
              Ако слагаш 16в глава се интересувам от смукателния колектор за карбовете! бтв къде видя буталата, че и и аз търся нещо по екзотично, ама за момента за 8v!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #22
                Колега колектора не го продавам. А буталата ги разглеждах като в гугъла намерих някой каталози.И аз бях замислил да правя 8В, обаче при наличието на 16В се отказах.Ако бях на твое място щях да взема едни бутала от Фиат Регата (те са с изпакнало чело и ще те овеличат степента на сгастяване).

                Коментар

                Working...
                X