Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно съвместимост на глави

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно съвместимост на глави

    Здравейте на всички искам да попитам някои знае ли дали става глава 16V от 2000 кубика Fiat Croma на Fiat Arjenta 2000 кубика 8V.Благодаря предварително

    #2
    май всмукателния и изпускателния колектор при Аржентата са с разменени места, тоест като гледаш мотора срещу ремъка, при Крома изп. колектор е от дясно на мотора.Иначе ако това не те бърка, може да се разменят главите и се прави.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Това въобще не ме бърка, защото въпросния двигател е на лада. Колега много ти благодаря за отговорът.Поздрави

      Коментар


        #4
        Я и аз да се набутам между шамарите. А именно: на долнище 1.4; 1.6 SOHC (един вал) става ли глава 1.6; 1.8; 2.0 глава DOHC (два вала) става въпрос за темпра 1.4 моно ижекция SOHC

        Коментар


          #5
          Колега само да те поправя малко DOHC е два разпределителни вала.

          Коментар


            #6
            Благодаря (нали съм си шматка)

            Коментар


              #7
              А коя глава е по-надежна 16 или 8 клапановата? Има ли някакви проблеми при 16V ?

              Коментар


                #8
                на долнище 1.6 става глава от 1.8 и 2.0 двувалки, още по-добре 16В от Типо, Купе, Тема...И 8В и 16В са надеждни, само при смяна на водачи, правене на фаски и т.н. 16В е доста по-трудна.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  ici написа:
                  на долнище 1.6 става глава от 1.8 и 2.0 двувалки, още по-добре 16В от Типо, Купе, Тема...И 8В и 16В са надеждни, само при смяна на водачи, правене на фаски и т.н. 16В е доста по-трудна.
                  Да но само на 1.6 DOHC долнище, нали така ?Всички DOHC и 16ки са с 84 мм бутало, докато SOHC 1.6 е с 86.4 мм бутало!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    като се замисля, май не съм виждал конверсия на SOHC блок с глава от двувалка.Обаче може да се отиде в някой магазин и да се искат по една гарнитура на едновалка и двувалка, да се сверят междуцентровите разстояния на цилиндрите и дали местата на болтовете са едни и същи.Тогава ще е ясно положението.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #11
                      Като се замисли човек ici е прав по гърнитурите ще се разбере най точно дали ще стане или не.Днес ще проверя

                      Коментар


                        #12
                        Практиката показа, че на долнище 1.4 (SOHC) глава 1.6, 1.8, 2.0 (DOHC) един вал не става

                        Коментар


                          #13
                          А някой може ли да предложи какви бутала да сложа (от каква кола/модел) с цел по голяма степен на сгъстяване за 2000 16В мотор (84мм или по-големи)?При оригиналния Аржентов мотро 8В знам че се слагат от Регата, който били с по изпъкнало чело.Затова питам дали и при 16В моторите има такива бутала, тей като не съм много запознат с тях.

                          Коментар


                            #14
                            ici написа:
                            като се замисля, май не съм виждал конверсия на SOHC блок с глава от двувалка.Обаче може да се отиде в някой магазин и да се искат по една гарнитура на едновалка и двувалка, да се сверят междуцентровите разстояния на цилиндрите и дали местата на болтовете са едни и същи.Тогава ще е ясно положението.
                            Като отворя и едновалката ще кажа, но ме съмнява! :D
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              bonkhead написа:
                              А някой може ли да предложи какви бутала да сложа (от каква кола/модел) с цел по голяма степен на сгъстяване за 2000 16В мотор (84мм или по-големи)?При оригиналния Аржентов мотро 8В знам че се слагат от Регата, който били с по изпъкнало чело.Затова питам дали и при 16В моторите има такива бутала, тей като не съм много запознат с тях.
                              За какъв мотор става въпрос? Каква степен гониш? Защо тръгваш от буталата?

                              Коментар

                              Working...
                              X